×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

از ویژگی های ظاهر سگ هاسکی مالاموت چشم یخی گوشهای تیز با حالتی مثلثی شکل است، سگ هاسکی چشم یخی مانند انواع دیگر این نژاد در صورت رها شدن زیاد یا آزادی بیش از حد، امکان فرار دارد و باید از امنیت محل نگهداری و محکم بودن حفاظی که آن را در بر گرفته است اطمینان حاصل نمود.

این سگ هاسکی تمایلی به بیکاری و تنهایی ندارد و در مواقع بی حوصلگی ممکن است اقدام به خرابکاریهایی نماید، از این رو لازم است بیشتر وقتها او را به بیرون ببرید یا با او بازی کنید، همچنین پیدا کردن یک همبازی برای او راه حل مناسبی است.

word image 204548 1 scaled - خرید سگ وحشی مشهد - سگ وحشی

نگهداری این نوع نژاد از سگ در خانه های آپارتمانی کار چندان آسانی نیست و توصیه نمی شود، ولی بعضی از افراد بدون اطلاع از اینکه برخی از نژادهای سگ هاسکی وحشی می باشند تمایل دارند خودشان بدون آموزش و یادگیری اصول صحیح نگهداری از این حیوان آن را در داخل خانه ی خود نگهداری کنند.

به دلیل وحشی بودن برخی از انواع نژاد این سگ عده ای آن را با سگ گرگی اشتباه می گیرند، زیرا این سگ شباهت بسیاری به گرگها دارد، پس دقت بسیاری داشته باشید که این سگ اگرچه می تواند از طریق آموزش صحیح و اصولی تبدیل به یک حیوان دست آموز خانگی شود، اما بسیار زرنگ و باهوش است و می تواند حتی صاحب و مربی خود را اذیت کرده و سرکار بگذارد.

خرید سگ هاسکی

اگر شما علاقه مند به حیوانات خانگی هستید، می توانید اقدام به خرید سگ هاسکی از طریق مراکز معتبر و پرورش‌ دهندگان نمایید و در هنگام خرید تمامی اطلاعات را درباره رسیدگی و نظافت و نحوه نگهداری این نژاد از سگ را، از این افراد دریافت کنید.

اگر شما قصد خرید توله سگ هاسکی را دارید بهتر است این کار را از طریق کلینیکهای دامپزشکی و تحت نظر و مشاوره و راهنماییهای آنها انجام دهید قطعا این کلینیکها می توانند شما را با معتبرترین و بهترین پرورش دهندگان سگ هاسکی آشنا کنند.

word image 204548 2 scaled - خرید سگ وحشی مشهد - سگ وحشی

از دیگر نکاتی که شما باید در هنگام خرید سگ هاسکی به آن دقت و توجه زیادی داشته باشید، آن است که هاسکی را که خریداری می کنید باید دارای شناسنامه باشد و در شناسنامه آنها اطلاعات دقیقی درباره واکسیناسیون توله ثبت شده باشد.

نژاد هاسکی همانند بسیاری از نژادهای دیگر نسبت به برخی از بیماریها و مشکلات بسیار حساس بوده و شما باید قبل از خرید، توله را به کلینیکهای دامپزشکی ببرید تا با تجهیزات دامپزشکی مورد معاینه قرار گیرد و پس از تایید سلامت اقدام به خرید توله بازیگوش و زیبا کنید.

سگ هاسکی مشهد

پرورش و نگهداری از حیوانات خانگی البته اگر از نوع اهلی و نیازمند به رهایی در طبیعت نباشند کاری زیبا و حیوان دوستانه است که در این بین سگ هاسکی که بیشترین مراکز پرورش و فروش در تهران، مشهد و شیراز را دارد از محبوبیت و طرفداران زیادی برخوردار است.

نژادهاسکی که به مناطق سیبری بر می گردد و به همین منظور به سیبرین سگ نیز معروف اند از زیباترین سگهایی هستند که به خاطر ظاهر جذاب، هوش بالا، چشمهای فوق العاده و شباهتهای ظاهری به گرگها از خاص ترین گونه سگهای خانگی محسوب می شود.

برای داشتن حیوان خانگی اولین ملاک فرد علاقه و سرگرمی نیست بلکه حیوانات به حمایت قلبی و حس مسئولیت بالای شما نیاز دارند و خرید سگ هاسکی و یا سگ نگهبان باید از مراکز معتبری همچون پرورشگاه های مشهد انجام شود که اصولی تربیت شده باشد و شما از پس کنترل و مراقبت او بر بیایید.

word image 204548 3 scaled - خرید سگ وحشی مشهد - سگ وحشی

لازم به ذکر است در خرید سگ هاسکی مشهد در نظر بگیرید که این نژاد ماجراجویی، ریخت و پاش، کند و کاو را به آرامش و استراحت ترجیح می دهد پس اگر فرد با انرژی، با حوصله و پر جنب جوشی هستید سمت این نژاد بروید.

هاسکی برخلاف روحیه قدرت طلبی که دارد عاشق صاحب مقتدر و با ثبات است که او را رهبری و مدیریت کند پس از همان اول موضع بالای خود را با اصول صحیح نشان دهید به طور مثال: به خواسته ها و لجبازی او تن ندهید و هر کاری را در زمان و مقدار مورد نظر خود انجام دهید و اولین قدم تعیین زمان مقرر غذا، گردش و یا بازی است.

با توجه به مقاومتی که هاسکی در برابر آموزش و رام شدن دارد بهتر است این حیوان را از مراکزی که در زمان توله بودن و با مهارت بالا در تربیت سگ کار می کنند خریداری کنید و مراکز پرورشهاسکی در مشهد از جمله معتبرترین و تخصصی ترین محیطهای آموزش و پرورش این نژاد می باشند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.