جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آینه لامپی دست دوم گرد اصفهان
    01 شهریور 1401 - 2:10
    شناسه : 204636
    0

    اگر شما هم جز افرادی هستید که به دنبال خرید انواع لوازم شیک برای خانه خود هستید و قصد خرید آینه لامپی با قیمت مناسب و تنوع بالا را دارید، بهتر است از تولیدیهای اصلی اینه لامپی دست دوم خرید کنید.

    پ
    پ

    امروزه در بسیاری از خانه ها و مخصوصا در سالنهای آرایشی از آینه های لامپی و صندلی آرایشگاه استفاده می شود که در انواع مدل تولید می شوند و شما می توانید آن ها را به صورت دست دوم نیز خریداری کنید.

    اگر تمایل به خرید بهترین مدل محصولات ایرانی آینه لامپی را دارید بهترین کار مراجعه به مراکز اصلی تولید می باشد. بسیاری از افرادی که دکوراسیون خانه بسیار شیکی دارند همیشه از این مدل محصولات برای نمای بهتر اتاقهای خود استفاده می کنند که باعث ایجاد زیبایی بهتر محیط می شود.

    برای نور پزدازی بهتر این نوع از آینه ها از لامپ ال ای دی و تزئینی استفاده می شود تا علاوه بر ظاهر مناسب دارای نوردهی بالا باشد. این نوع از محصولات به آینه های هالیوودی نیز مشهور هستند که به دلیل استفاده بیشتر در سالنهای مخصوص گریم و بازیگری می باشد.

    word image 204636 1 scaled - آینه لامپی دست دوم گرد اصفهان - آینه لامپی

    اگر شما هم جز افرادی هستید که به دنبال خرید انواع لوازم شیک برای خانه خود هستید و قصد خرید آینه لامپی با قیمت مناسب و تنوع بالا را دارید، بهتر است از تولیدیهای اصلی اینه لامپی دست دوم خرید کنید.

    مهمترین نکته مهم در این نوع از آینه ها و نصب آینه پازلی این است که هیچ نوع سایه ای در هنگام استفاده به وجود نمی آید و راحتی بالایی دارد. قابل ذکر است که نوع آینه های این محصولات همان آینه های ساده می باشند که فقط بعد از تولید بر روی آن لامپ نصب می شود.

    در ساخت این آینه از طراحی متفاوتی استفاده شده است که برای بهتر کردن دید و نورپردازی مناسب این کار انجام شده است.

    کاربرد و مصارف آینه لامپی

    در کارگاه تولید ما آینه هایی که تولید می شود کیفیت بسیار بالایی دارد و شفاف هستند. آینه قدی لامپی باید صاف و شفاف باشد زیرا در مکانهای خاص و مهم که استفاده می شود مخاطب نیاز به نور شفاف دارد.

    لامپهایی که در این آینه ها استفاده می شود از نوع لامپهای ال ای دی می باشد که نور آن باعث آزار و اذیت چشم مخاطب نمی شود. به همین دلیل آینه های لامپی طرفداران بسیاری دارد و فروش این محصول در بازارهای داخلی و خارجی بسیار است.

    word image 204636 2 scaled - آینه لامپی دست دوم گرد اصفهان - آینه لامپی

    جالب است بدانید یک نوع دیگر از آینه لامپی گرد وجود دارد که آینه لامپی هوشمند نام دارد. این نوع از آینه قابلیت وصل شدن به گوشی همراه را دارد که می توان با استفاده از تلفن همراهتان میزان نور دهی آینه را تنظیم و  آهنگ مورد علاقه خود را از طریق این آینه هوشمند پخش کنید.

    از آینه های لامپی استفاده های زیادی می توان کرد برای مثال برای دکوراتیو کردن منازل یا بوتیک خود که فضای خانه را بسیار زیباتر می کند. این نوع از آینه ها در بین مردم بسیار ترند شده است و باعث پر فروشی همه ی فروشنده ها می شود.

    لامپهایی که در این نوع از آینه ها استفاه می کنند لامپهای  LED می باشد زیرا این نوع از لامپها نوری که ایجاد می کنند بسیار زیبا و نزدیکتر به نور طبیعی می باشد که باعث می شود نوری که ایجاد می کند طبیعی تر و لطیف تر باشد.

    جالب است بدانید سوختن لامپهای ال ای دی هیچ ربطی به تعداد خاموش و روشن کردن این نوع لامپها ندارد در واقع بستگی به مدت زمان روشن بودن آن دارد.

    فروش ارزان آینه لامپی کوچک

    بهتر است بدانید که نوع لامپی که برای این آینه لامپی به کار می رود می تواند در سایز کوچک و بزرگ باشد که در فروش آن می تواند تاثیر بگذارد و قیمتها را به صورت ارزان و گران درجه بندی کند.

    word image 204636 3 scaled - آینه لامپی دست دوم گرد اصفهان - آینه لامپی

    لامپ به کار رفته در این آینه لامپی اصفهان بهتر است ال ای دی باشد و نور مناسب و بالایی را داشته باشد چرا که برخی از افراد از لامپهای بی کیفیت در ساخت این آینه استفاده می کنند که باعث می شود زیبایی و کیفیت کار به شدت کاهش پیدا کند و فردی در این باره متقاضی نباشد.

    برخی از لامپها در حین این که از سایز کوچکی برخوردار هستند اما دارای نور استانداردی هستند به گونه ای که فرد می تواند فعالیت خودش را در طول روز به خوبی انجام دهد.

    البته دقت داشته باشید که قرار گرفتن لامپ کم مصرف در کناره های آینه باید به صورتی باشد که که نه خیلی بهم نزدیک و نه خیلی از هم دور باشند این موارد باعث می شود تا کیفیت آینه شما تا حد زیادی پایین بیاید پس در قرار گیری این چراغها دقت داشته باشید.

    نکته دیگری که می توان به آن اشاره داشت این است که، تمیز کردن این محصول بسیار راحت می باشد و هر فرد مبتدی می تواند این کار را به خوبی انجام دهد برای این کار تنها لازم است از یک دستما نرم نخی و یک شیشه پاک کن کمک بگیر و سطح مورد نظر به خوبی تمیز کنید بهتر است این کار را در هفته یک بار انجام دهید تا از گرد و غبار گرفتن در سطح لامپ و آینه جلو گیری کنید.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.