جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فروش ماهی آنجل گوشتخوار تهران
    01 شهریور 1401 - 5:46
    شناسه : 204663
    0

    ماهی آنجل مونو کوی و ماهی تترا جرو آن دسته از ماهیانی هستند که همه چیز خوار بوده و در آبهای سنگین و شور نیز می تواند زندگی کند در اصل این ماهی متعلق به کشور اندونزی بوده و افرادی که به آکواریوم علاقه دارند از این ماهیها نیز استقبال می کنند.

    پ
    پ

    در اکثر کشورهای جهان اگر به دنبال یک ماهی زیبا و پرطرفدار بگردید به شما ماهی آنجل را نشان خواهند داد بهتر است بدانید این نوع ماهی مانند ماهی زینتی رنگی به دلیل منطقه خاصی که در آن زندگی می کند باعث شده تا از رنگهای متنوع و همچنین فرمهای متنوع تری نیز برخوردار باشد.

    لازم به ذکر می باشد که این نوع ماهیها بسیار حساس بوده و همچنین یکی از خصوصیات این نوع ماهیها در زمینه کم توقع بودن آن است که نیاز زیادی به غذا ندارند.

    بهتر است بدانید این نوع از ماهیها از تنوع غذایی بسیار زیادی برخوردار می باشند، به طوری که از کرم توبیفکس، بچه ماهی، خوراک فرشته ماهی لارو پشه، دل گاو، میگو، میگو آرتمیا و غیره می توانند به عنوان غذای خود استفاده نمایند.

    word image 204663 1 scaled - فروش ماهی آنجل گوشتخوار تهران - ماهی آنجل

    همانطور که می دانید شرکت مربوطه ما برای فروش ماهی آنجل مورد نظر خود قیمت ارزانی در نظر گرفته است که همین مسئله سبب شده فروش ماهیهای ما در ظرف مدت زمان کوتاهی بسیار افزایش پیدا نماید یکی از خواص این نوع ماهیها در زمینه بدن آنها می باشد که به صورت الماسی بوده به همین دلیل باعث می شود تا به راحتی در لا به لای گیاهان دریایی پنهان شوند یا حرکت نمایند و همچنین به دلیل رنگ تقریبا عمودی تیره ای که دارند باعث می شود تا به راحتی استتار نمایند و همچنین به این نوع ماهیها شکارچی ماهیان کوچک می گویند.

    اکثر افراد درباره این ماهی هیچگونه شناخت خاصی ندارند به همین منظور وقتی برای اولین بار آن را مشاهده خواهند کرد دچار تعجب خاصی خواهند شد که این تعجب برای متخصصین مجموعه ما بسیار جالب و خنده دار می باشد.

    ماهی آنجل گوشتخوار

    ماهی آنجل مونو کوی و ماهی تترا جرو آن دسته از ماهیانی هستند که همه چیز خوار بوده و در آبهای سنگین و شور نیز می تواند زندگی کند در اصل این ماهی متعلق به کشور اندونزی بوده و افرادی که به آکواریوم علاقه دارند از این ماهیها نیز استقبال می کنند.

    شما برای اینکه از این ماهی نگهداری کنید می توانید آن را درون آب شیرین قرار دهید اما باید دقت داشته باشید که آب شیرین برای مدت زمان کم می باشد برای نگهداری زیاد و مدت زمان بالا باید این ماهیان درون آبهای شور نگهداری شوند.

    word image 204663 2 scaled - فروش ماهی آنجل گوشتخوار تهران - ماهی آنجل

    تمامی این ماهیها بر اساس مدلی که دارند تشخیص داده می شوند که دارای چه سن و سالی هستند یکی از ماهیانی که باید علاوه بر گوشت موادهای خوراکی دیگری را نیز مصرف کند تا بتواند به زودی رشد کند ماهی آنجل گوشتخوار می باشد باید دقت کافی را داشته باشید که از این ماهیها به بهترین شکل نگهداری کنید زیرا در این صورت می توانند تا مدت زمان 10 سال به بالا عمر کنند و از بین نروند با توجه به مواردی که برایتان ذکر کرده ایمم اگر تمامی جوانب را در نظر بگیرید و از آن ماهیها به درستی نگهداری کنید می توانید در مدت زمان کمی به تعداد ماهیان خود بیفزایید.

    ولی بهتر است در مورد این موجدات اطلاعات داشته باشید تا بتوانید از آنها به بهترین شکل نگهداری کنید در قدم اول باید گفت این ماهیها علاوه بر گوشت همه چیز خوار هستند ولی باید توجه داشته باشید در رژیم غذایی این ماهیها همه نوع غذاها را قرار دهید.

    ماهی آنجل تهران

    این ماهی به دلیل فرم بدنی خاصی که دارد کم تر دچار طعمه ماهیان بزرگ تر می شوند و به راحتی می تواند در بین سنگهای موجود در رودخانه قرار بگیرد و خود را نجات دهددم این ماهی مانند بدن گور خر بوده و به همین دلیل می تواند برای قایم شدن از آن استفاده نماید که طراحی این نیز از بزرگی خداوند می باشد این ماهی و ماهی گلدفیش تهران زمانی که در رودخانه زندگی می کند برای تامین غذای خود از ماهیان ریز استفاده می کند و زمانی که در آکواریوم است از غذای مخصوص برای رشد و نمو استفاده خواهد کرد.

    word image 204663 3 scaled - فروش ماهی آنجل گوشتخوار تهران - ماهی آنجل

    همان طور که اشاره شد زیستگاه اصلی این ماهی در رود آمازون است و نوع پرورشی این ماهی در ایران مورد مصرف قرار می گیرد ماهی آنجل تهران که از نوع پرورشی می باشد در شرایط ایده آل طول آن به 26 سانت و درازای آن به 15 سانتی متر خواهد رسید ماهی فرشته یا آنجل دارای گونه های متفاوتی هستند که در ایران با اسمهای باله بلند، نیم تنه مشکی، ببری، اسکالار دم چادری و غیره مورد شناسایی قرار می گیرند.

    برای بهداشت ماهی فرشته یا آنجل نیز باید توجه کنید تا دچار بیماری نشود در غیر این صورت بهتر است آن را از سایر ماهیهای سالم دور نگه دارید تا بیماری آن برطرف گردد در زمان بیماری انواع ماهی باید از مواد ضد باکتری استفاده کنید و آب ماهیان را به سرعت تعویض کنید تا جان دیگر ماهیان سالم بماند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.