×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

یکی از نوشیدنیهای بسیار محبوب که هیچگونه کالری هم ندارد آب آشامیدنی گازدار و آب میوه طبیعی سیب است و بهترین انتخاب برای کسانی است که در دوره کاهش وزن هستند و می توانند از آن به جای نوشابه های رژیمی استفاده کنند.

آب گازدار یا آب کربناته از حل شدن گاز دی اکسید کربن در آب تحت فشار زیاد بدست می آید، دقیقا همان مکانیسمی که در تولید نوشابه به کار گرفته می شود با این تفاوت که مضرات زیاد نوشابه های گاز دار را به همراه ندارد و می توان به عنوان یک نوشیدنی سالم روی آن حساب کرد.

C:\Users\ARAD\Desktop\گاززززز.jpg

باید بدانیدمصرف نوشیدنی آب آشامیدنی گازدار که به آن سودا هم گفته می شود فواید زیادی برای سلامت پوست و بدن دارد از جمله اینکه با تحریک عصبهای مربوط به نوشیدن عمل بلع بهتر انجام می شود و در نتیجه باعث هضم بهتر دستگاه گوارش می شود.

طبق تحقیقات آب گازدار موجب بهبود حرکات روده شده و برای افراد مبتلا به یبوست نوشیدنی مناسبی است، همچنین باعث کاهش علائم سوء هاضمه و معده درد می شود.

از دیگر مزایای آب آشامیدنی اکسیژن دار این است که سموم بدن را دفع می کند و باعث پاکسازی‌ و سلامت پوست می شود، همچنین با داشتن اکسیژن اضافی عملکرد قلب را بهبود می بخشد و ماهیچه ها نیز بهتر کار می کنند.

همان طور که بالاتر ذکر شد آب غنی شده با اکسیژن در مقایسه با آب معمولی مقدار اکسیژن بیشتری دارد، در گذشته یکی از معیارهای مهم سلامت آب، اکسیژن موجود در آن محسوب می شد و اگر آبی آلوده باشد اکسیژن آن کاهش می یابد چون میکروبهای آب اکسیژن را مصرف می کنند.

آب آشامیدنی رامسر

با توجه به اینکه جمعیت گردشگران و توریستهایی که به شهر رامسر سفر می کنند بسیار زیاد است، مصرف آب آشامیدنی و دمنوش گیاهی در این شهرها نیز به طرز چشمگیری افزایش پیدا نموده است به همین خاطر هم شرکتهایی در زمینه تولید و تامین آب آشامیدنی در شهر رامسر فعالیت می‌ کنند با تجهیز نمودن مراکز خود به دستگاه های بزرگ صنعتی و تصفیه آب توانسته اند نیاز مردم این شهر را برای تامین آب آشامیدنی برطرف نمایند.

C:\Users\ARAD\Desktop\راممسر.jpg

میزان مواد معدنی موجود در آب آشامیدنی رامسر بسیار زیاد است و استفاده از آن باعث می شود تا برخی مواد معدنی مورد نیاز بدن با نوشیدن آب این شهر تامین شود، بنابراین افرادی که در این شهر زندگی می کنند می‌ توانند از آب لوله کشی این شهر استفاده کنند و از فواید بی نظیر آن برای بدن بهره مند شوند.

در شهر رامسر آب آشامیدنی از رودخانه های بزرگ و چشمه های آب زیرزمینی تامین می‌ شود و می توان گفت که از سالم ترین آبهای موجود در شهرهای شمالی، آب آشامیدنی شهر رامسر است که از چشمه های آب زیرزمینی تامین می‌ شود بنابراین افرادی که به این شهر سفر می کنند یا در این شهر زندگی می کنند، می توانند از سالم بودن آب مطمئن باشند و آنها را برای آشامیدن مورد استفاده قرار دهند.

خرید آب آشامیدنی

همانطور که می دانید یکی از مواد مورد نیاز و حیاتی برای بدن آب آشامیدنی خواهد بود واگر قصد خرید آب آشامیدنی و آب دیونیزه را دارید می توانید به فروشگاه ها و مراکزی مراجعه کنید که این محصول با کیفیت بالا در اختیار شما قرار خواهند داد.

آب آشامیدنی در قالب بسته‌ بندیهای نیم لیتری و یک و نیم لیتری به متقاضیان عرضه می شود، که می توانید با پرداخت بهای مناسب این محصول را خریداری نمایید و البته اگر به آب آشامیدنی سالم و پاکیزه دسترسی ندارید، این محصول در گالنهای چند لیتری و بزرگتر به متقاضیان عرضه می‌ شود.

C:\Users\ARAD\Desktop\خخخخ.jpg

همانطور که می دانید خرید آب آَشامیدنی در سراسر کشور امکان پذیر می باشد، آب آشامیدنی در کنار کیفیت بالا و ضرورت مصرف، قیمت مناسبی داشته و با بهای بسیار مناسب و معقول در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت و البته آبی که از طریق لوله کشی به مناطق مختلف ارسال می‌ شود نیز قابل مصرف بوده و آب شرب و پاکیزه ای خواهد بود.

اما مسئله این است که همیشه آب لوله کشی در اختیار نبوده و ممکن است در برخی از مراکز و فضاها به آب نیاز داشته باشیم تا تشنگی و عطش بدن را برطرف کنید.

در چنین شرایطی تهیه آب آشامیدنی از سایر فروشگاه ها میسر بوده و می توانید این محصول را از همه فروشگاه هایی که انواع مواد غذایی همچون نوشابه انرژی زا را به متقاضیان عرضه می‌ دارند خریداری نمایید، این محصول در کنار کیفیت بالا قیمت مناسبی داشته و خرید آن برای همه اقشار جامعه امکان پذیر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.