چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت آباژور رومیزی برنجی شیک اصفیان
    01 شهریور 1401 - 7:50
    شناسه : 204671
    0

    یکی از وسایل زینتی اتاق و خانه آباژور رومیزی برنجی می باشد. قیمت این تجهیزات زینتی با توجه به طرح و مدل و جنس متفاوت می ‌باشد آباژور ها طرحها و مدلهای بسیار گوناگون و متنوعی دارد که در نهایت زیبایی و ظرافت تولید شده ‌اند سطح اطاق خواب متشکل از تختخواب، میز آرایشی، میز کنار تختی است که روی آن آباژور قرار می ‌گیرد.

    پ
    پ

    یکی از تجهیزات و وسایل موردنیاز خانه آباژور یا نورتاب می ‌باشد این وسیله در واقع نوعی پوشش و همراه نور می‌ باشد که در شکلهای مختلف و قیمت متفاوت تولید می ‌شود. لامپ به‌ کار رفته در آباژور ایستاده و رومیزی، برنجی و شارژی فوق ‌العاده ظریف با نوری ملایم است یک کلاهک بر روی لامپ قرار داده می ‌شود تا نور را به ‌صورت محدود و به‌ طرف پایین هدایت کند.

    آباژور رومیزی دارای پایه ‌ای کوتاه و کلاهکی کوچک می ‌باشد این تولیدات در انواع فلزی چوبی و پارچه ‌ای تولید می‌ شود و گاهاً از هر سه ماده نیز در ساخت و تولید آباژور رومیزی استفاده می‌ شود.

    آباژور کلمه ‌ای فرانسوی است که وارد فرهنگ مختلف شده ‌است چراغ خواب یا نورتاب نام دیگری است که یا آباژور گفته می ‌شود. آباژور رومیزی از چندین قطعه تشکیل می ‌شود کلاهک، پایه، لامپ جزو اصلیترین اجزای تشکیل ‌دهنده این وسیله زینتی می‌ باشد.

    C:\Users\MAcanPc.ir\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\ghaleb reportage (24).jpg

    یکی از وسایل زینتی اتاق و خانه آباژور رومیزی برنجی می باشد. قیمت این تجهیزات زینتی با توجه به طرح و مدل و جنس متفاوت می ‌باشد آباژور ها طرحها و مدلهای بسیار گوناگون و متنوعی دارد که در نهایت زیبایی و ظرافت تولید شده ‌اند سطح اطاق خواب متشکل از تختخواب، میز آرایشی، میز کنار تختی است که روی آن آباژور قرار می ‌گیرد.

    انواع آباژور های پایه بلند نیز وجود دارد که بیشتر در سالنها مورد استفاده است آباژور رومیزی انواع مختلف چوبی فلزی و برنجی دارد. قیمت آباژور رومیزی برنجی با توجه به جنس آن نسبت‌ به سایر انواع چوبی گرانتر می ‌باشد البته از نظر ظاهری نیز آباژورهای برنجی فوق ‌العاده زیبا و شکیلتر هستند و از سایر مدلها و طرحهای دیگر این محصولات باکیفیتر و جذابتر هستند.

    آباژور رومیزی اصفیان

    باژور در انواع متعددی مانند پایه دار، دیواری یا پایه بلند است و دارای کاربردهای متنوعی می باشد از آباژور به عنوان وسیله زینتی نیز استفاده می شود و به جهت روشن نمودن فضا نیز کاربرد دارد.

    آباژور دارای جنسهای متفاوتی است از جمله کلاهک بالای پایه آن اغلب از جنس شیشه، پلاستیک و پارچه می باشد.

    از آباژور برای محیطهایی که مایلید حالت رمانتیکی داشته باشد استفاده می گردد و همچنین به عنوان چراغ خواب نیز می شود استفاده کرد.

    اما آباژورهایی هستند که با نور پردازیهای زیبا و ظاهری شیک تر مناسب تزیین محیط خانه قرار می گیرند چراغ خوابها مانند آباژور دارای کلاهک می باشد که در انواع گوناگونی تولید شده است.

    ولی بعضی از انواع آن تنها چراغ کوچکی برای زمان خواب دارد و فاقد کلاهک می باشند نور چراغ خواب نسبت به آباژور ملایم تر است یعنی آباژور نور بیشتری دارد و می تواند منبع نور خوبی برای فضایی که در آنجا قرار می گیرد باشد.

    word image 204671 2 scaled - قیمت آباژور رومیزی برنجی شیک اصفیان - آباژور رومیزی

    آباژورهای رومیزی اصفیان بسیار زیبا و شیک هستند آباژورهای رومیزی در شهر اصفهان پایه های چوبی که منبت کاری شده است تولید می گردد به عنوان صنایع دستی به فروش می رسد و طبعتا قیمت آباژور رومیزی اصفیان به علت منبت کاری زیاد که در آن وجود دارد کمی بالاتر از انواع دیگر است.

    آباژورهای رومیزی در طرح و رنگهای متفاوتی وارد بازار می‌ شود لذا شما حق انتخاب بیشتری برای خرید دارید.

    آباژورهای موجود در بازار قیمتهای متنوعی دارد چرا که در طرح و اندازه و جنس آن نیز متفاوت است آباژورهایی که در طرح آن ظرافت بیشتری به کار رفته است قیمت بیشتری نیز دارد طیف وسیعی از قیمت آباژور باعث شده که هر فردی با هر میزان بودجه که دارد بتواند آباژوری تهیه کند.

    این محصول از کاربرد ترین وسایل در منزل است و همچنین می تواند جلوه خاصی به دکوراسیون منزل شما بدهد به این شرط که آن را متناسب با دکوراسیون خود انتخاب کنید.

    آباژور رومیزی مدرن و شیک

    شما می توانید با استفاده از آباژور رومیزی مدرن و شیک اتاق خواب خود را روشن کنید این آباژورها وسیله روشنایی غیر مستقیم بوده که ظاهر زیبا و خاصی در محیط ایجاد می‌ کنند امروزه این آباژورها در دکوراسیون داخلی منزل نقش بسیار پر رنگی دارند و افراد زیادی تمایل به استفاده از این وسیله روشنایی در محیط دارند.

    شرکتهای تولید کننده ای که برندهای معروف و شناخته شده ای را به بازار عرضه می کنند برای تولید این کالا از کادر مجرب و تجهیزات روز دنیا استفاده کرده و در نهایت توانسته با کیفیت ترین نوع کالا را به فروش برسانند و خریداران با خیالی راحت بهترین و بادوام ترین نوع آباژور را خریداری و از آن نیز استفاده می کنید.

    word image 204671 3 scaled - قیمت آباژور رومیزی برنجی شیک اصفیان - آباژور رومیزی

    تنوع در طرح و مدلهای آباژور رومیزی شیک سبب شده تا افراد با هر سلیقه ای بتوانند این محصولات را خریداری و از آنها در دکوراسیون منزل خود استفاده نمایند آباژورها در سایزها و اندازه های گوناگونی طراحی شده و طراحی این محصول در سایزهای مختلف سبب می شود تا افراد بتوانند این محصولات را در سایز دلخواه شان خریداری کنند.

    آباژورهایی در بازار وجود دارند که دارای پایه های برنزی هستند و استفاده از فلز برنج و برنز برای تهیه و تولید این آباژورها موجب افزایش دوام و طول عمر این محصول می شود و افراد می توانند برای زمان طولانی از این محصولات استفاده کنند بدون آن که کوچکترین تغییری در ظاهر و یا کیفیت نهایی محصول ایجاد شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.