شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تمام تجمعات مذهبی در لاهیجان باید با مجور شورای تأمین برگزار شود
    11 مهر 1395 - 20:15
    شناسه : 20469
    1

    فرماندار لاهیجان به اهیمت جذب جوانان به هیئت های مذهبی اشاره کرد بیان داشت: یکی از نیازهای انتقال ارزشها روی کار آمدن جوانان آینده ساز است. به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی در جلسه برنامه ریزی  شئونات  فرهنگی  و ایام محرم با بیان این که همه هیئت های عزاداری و کلیه سخنرانان مذهبی حسب فرمایش بزرگان […]

    پ
    پ

    فرماندار لاهیجان به اهیمت جذب جوانان به هیئت های مذهبی اشاره کرد بیان داشت: یکی از نیازهای انتقال ارزشها روی کار آمدن جوانان آینده ساز است.

    به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی در جلسه برنامه ریزی  شئونات  فرهنگی  و ایام محرم با بیان این که همه هیئت های عزاداری و کلیه سخنرانان مذهبی حسب فرمایش بزرگان دین مکلف هستند اهداف قیام اباعبدالحسین که راه کلیه انبیاء و اولیاء ، صالحین  و صادقین است برای مردم عزا دار تشریح کنند تاکید کرد: هیئات نباید با سرگرم کردن مسائل جزئی و فرعی وقت را تلف کنند.

    فرماندار لاهیجان با تصریح برا اینکه تصمیم گیری هر گونه تجمعات باید با اجازه و مجوز شورای تامین شهرستان باشد گفت: همه هیئت های مذهبی قبلاً موضوع را به اطلاع دبیرخانه شورای تامین برسانند سپس نسبت به برگزاری تجمع مذهبی اقدام  کنند.

    وی خاطر نشان کرد:سه موضوع در دستور کار بانیان تجمع عاشورائیان باشد اول هزینه های مردم ، دوم برنامه ریزی دقیق برای هرچه بهتر برگذاری مراسمات و سوم جذب جوانان .

    احمدی در ادامه به اهیمت جذب جوانان به هیئت های مذهبی اشاره کرد بیان داشت: یکی از نیازهای انتقال ارزشها روی کار آمدن جوانان آینده ساز هستند که می توانند برنامه های سنتی و مذهبی را سینه به سینه به آیندگان منتقل کنند.

    فرماندار لاهیجان با مخاطب قرار دادن مسئولین هیئت های مذهبی حاضر در جلسه و با بیان اینکه چند مورد را در برنامه های خود حتماً لحاظ کنید گفت: اول رعایت ساعت و زمان شروع و پایان مراسم  است که نگذارید  تا نیمه های شب طول بکشد آن وقت مردمی که  به دلایل  موجه و مختلف  در خیابان نمی آیند  ناراحت بشوند زیرا در بین این مردم  مریض و پیر وجود  دارند  که ممکن است خدای  ناکرده  دچارخسران شوند .

    وی افزود:دوم اینکه هر چقدر برنامه ها تا پایان شب ادامه داشته باشد نیروهای امنیتی با مشکل مواجه می شوند و سوم اینکه ایستگاههای صلواتی را در جاهایی استقرار دهند که موجب سد معبر و ترافیک و در نتیجه آسیب رساندن به رهگذران نشود.

    فرماندار لاهیجان همچنین از شهرداری خواست در مورد آماده کردن محل دفن سه تن از شهدای گمنام نهایت تلاش خود را انجام دهد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.