جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پر فروش ترین مدل های آیفون تصویری و جک پارکینگی
    01 شهریور 1401 - 12:12
    شناسه : 204690
    0

    اگر قصد خرید آیفون تصویری و جک پارکینگی را دارید احتمالاً در انتخاب بین برند ها و مدل های آیفون تصویری مردد هستید و این موضوع انتخاب ر ا برای شما دشوار می کند .برای کمک به شما در این مقاله چند نمونه از بهترین آیفون های تصویری ایرانی شرکت گذر کنترل معرفی می شود تا شما را با برند ها و مدل های روز آشنا کنیم.

    پ
    پ

    اگر قصد خرید آیفون تصویری و جک پارکینگی را دارید احتمالاً در انتخاب بین برند ها و مدل های آیفون تصویری مردد هستید و این موضوع انتخاب ر ا برای شما دشوار می کند .برای کمک به شما در این مقاله چند نمونه از بهترین آیفون های تصویری ایرانی شرکت گذر کنترل معرفی می شود تا شما را با برند ها و مدل های روز  آشنا کنیم.

    آیفون تصویری الکتروپیک

     آیفون تصویری الکتروپیک مدل 996

      آیفون تصویری (مشاهده قیمت) الکتروپیک 996 دارای یک صفحه نمایش تمام لمسی 7 اینچی می باشد که مجهز به فناوری TFT است. نمایشگرهای TFT نسل جدیدی از نمایشگرها پس از نسل CRT هستند که مزیت های زیادی نسبت به سری قبلی دارند.این آیفون الکتروپیک دارای بدنه ای به رنگ مشکی و از جنس PVC است که اکثر آیفون ها از همین جنس ساخته می شوند. بدنه این مانیتور مستطیل و کشیده است و بیشترین قسمت آن توسط صفحه نمایش 7 اینچی آن که در یک قاب ظریف خاکستری قرار گرفته است، اشغال شده است.

    از دیگر خصوصیات این محصول امکان ذخیره تصویر بر روی حافظه داخلی است. شما می توانید بر روی این حافظه به دلخواه عکس و فیلم ذخیره کنید، حتی می توانید این ضبط را به شکل خودکار انجام دهید، یعنی با زنگ خوردن آیفون، به طور اتوماتیک از مراجعه کننده عکس یا فیلم تهیه شود. شما می توانید این آیفون تصویری ایرانی را به کارت حافظه ای تا 32 گیگابایت نیز متصل کنید تا فضای بیشتری در اختیار داشته باشید.

     صفحه نمایش تمام لمسی 7 اینچی
    قابلیت اتصال به دو دوربین مداربسته (cctv)
    منوی فارسی و انگلیسی و تقویم شمسی و میلادی
    برخورداری از قابلیت فراخوانی آسانسور
    اینترکام یا قابلیت ارتباط بین واحدها
    قابلیت عکس و فیلمبرداری با درج تاریخ و زمان
    حافظه داخلی و قابلیت ارتقای آن تا 32 گیگابایت
    قابلیت بازکردن درب پارکینگ

    ایفون تصویری تابا

     آیفون تصویری تابا مدل 70-5

    آیفون تصویری 70-5 محصول جدید شرکت تابا می باشد که دارای صفحه نمایش ۷ اینچ است .این محصول بدون حافظه بوده و جزء محصولات اقتصادی و با قیمت مناسب این شرکت می باشد تابا 70-5 برای کسانی که می خواهند صفحه نمایش بزرگ با قیمت مناسب داشته باشند اما امکانات برای آنها اهمیتی ندارد بسیار مناسب است.
    مانیتور دربازکن تصویری تابا TVD-5-70
    صفحه نمایش رنگی 7 اینچ LCD
    بدون حافظه
    در رنگ سفید
    نصب روکار
    دارای گارانتی 3 ساله

     جک سیماران فراز 4s

      جک پارکینگی سیماران فراز 4S

    جک پارکینگی سیماران مدل فراز 4S، یکی از بهترین جک پارکینگی (مشاهده قیمت ) , با کیفیت ترین و بی صدا ترین محصولات بازار است که نام شرکت سیماران را یدک میکشد. این شرکت از سال 1350 تا کنون مشغول به فعالیت است و خدمات پس از فروش عالی که در محل انجام میشود از محاسن این برند معتبر است.محصولات سیماران کنترل کیفی بسیار خوبی دارد که باعث شده خرابی محصولات به حداقل برسد.

    جک پارکینگی سیماران 4S توان باز کردن هر لنگه درب تا 350 کیلوگرم با طول 2 متر را دارد که قدرتی مناسب در میان محصولات بازار به حساب می آید.مدار فرمان جک های  سیماران Q70  است که مدل ارتقاء یافته Q60  پروتکو بوده و تمام امکانات لازم از جمله دوسرعته بودن,اتصال به قفل برقی ,تشخیص مانع و تنظیمات دقیق جک ها و… را داراست.

    جک سیماران 4S  دارای 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است و میتواند بهترین انتخاب در میان جک های پارکینگی بازار باشد.

        دارای سیستم تشخیص مانع
    مناسب برای هر لنگه درب 350 کیلو گرم
    خلاص کن کلیدی
    موتور 220 ولت
    عملکرد دوسرعته
    ضمانت 24 ماهه

    جک ویتو کالیپسو 400

     جک پارکینگ ویتو کالیپسو 400 

    جک پارکینگ V2 کالیپسو 400 ایتالیا طراحی و ساخت کشور ایتالیا است که با ظاهر زیبا و کارایی عالی سالهاست که جای خود را در بازار ایران باز کرده و تبدیل به جک پارکینگی پرفروش شده است.جک V2 کالیپسو قدرت کشش هر لنگه درب را تا 400 کیلوگرم و 2.5 متر طول را دارد.بازوهای این جک پارکینگی بسیار قدرتمند هستند و مدارفرمان دیجیتال  آن (City1) نسبت به محصولات دیگر پیشرفته تر و با امکانات بسیار بالاتری است.

    جک پارکینگی وی تو کالیپسو یک سیستم کارا و در عین حال بسیار قابل اعتماد می باشد که از کارکد و عملکرد بسیار خوبی برخوردار است و به عنوان یکی از پرفروش ترین سیستم های جک پارکینگی بازار شناخته می شود.

    مدار فرمان جک ویتو پیشرفته ترین و پر امکانات ترین مدار در بین جک های پارکینگی است.از مدل های 500 و 600 این جک که طول شفت انها بلندتر میباشد برای درب های تک لنگه و با طول زیاد استفاده میشود.این جک در دارای 2 سال گارانتی میباشد و قطعات و خدمات ان همیشه در دسترس است.

    در سه مدل 400 و 500 و600
    کشش هر لنگه تا 400 کیلوگرم
    دارای عملکرد دو سرعته
    مجهز به چشمی ایمنی،فلاشر
    سیستم تشخیص مانع
    ضمانت 2 ساله
    ساخت ایتالیا

     جک درب پارکینگ جنیوس 400 Genius G-bat

    جک درب پارکینگ جنیوس مدل G-bat 400 محصولی از کشور ایتالیا میباشد و از نظر فناوری ساخت دقیقا منطبق با برند فک است که یکی از برندهای بسیار معروف اروپا میباشد.کیفیت این جک الکترو مکانیکی بسیار مطلوب است و دارای طول عمری بالا و عملکردی عالی است.
    جک درب پارکینگ جنیوس 400 مناسب برای درب هایی با وزن 400 کیلو گرم است و از نظر عرض درب ها ، مناسب برای درب هایی با عرض هر لنگه تا 2 متر میباشد. زاویه بازشو جک جنیوس 110 درجه که در موارد خاص بیشتر نیز می تواند باشد و قابلیت باز کردن درب به سمت داخل یا خارج را نیز دارد .

    ساختار کلی جک الکترومکانیکی جنیوس 400 کاملا پوشیده و ضد آب میباشد تا در تمامی شراطی آب و هوایی کارایی داشته باشد.این محصول با کیفیت ایتالیایی دارای 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است.
    موتور220 ولت
    مجهز به چشمی ایمنی وفلاشر
    عملکرد دو سرعته
    سیستم تشخیص مانع
    ضمانت 4 ساله شرکت ایمن فک
    ساخت ایتالیا
    دارای کلید خلاص کن

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.