جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آتش نشانی شهرداری لاهیجان به سازمان تبدیل شد
    11 مهر 1395 - 23:43
    شناسه : 20472
    0

    شهردار لاهیجان تبدیل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان به سازمان را خبر خوش روز آتش نشان عنوان و در همایش آتش نشانان این شهر اعلام کرد.  به گزارش «بامردم»، سعید آگشته در مراسم تجلیل از آتش نشانان که روز یکشنبه در لاهیجان برگزار شد ، گفت: طرح سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی […]

    پ
    پ

    شهردار لاهیجان تبدیل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان به سازمان را خبر خوش روز آتش نشان عنوان و در همایش آتش نشانان این شهر اعلام کرد.

     به گزارش «بامردم»، سعید آگشته در مراسم تجلیل از آتش نشانان که روز یکشنبه در لاهیجان برگزار شد ، گفت: طرح سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان پس از تهیه اساسنامه و تصویب در شورای شهر به استانداری ارسال شد که پس از طی مراحل قانونی، از امروز به عنوان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اعلام شده که به عنوان سازمان در 22 بهمن کارهای عملیاتی خود را آغاز خواهد کرد.

    وی تصریح کرد: برای تجهیز ناوگان آتش نشانی لاهیجان، یک دستگاه سنگین خودرو از طریق اعتبارات ملی و استانی خریداری و در خصوص تبدیل وضعیت 99نیروی آتش نشانی این شهر نیز اقدام شده است .
    آگشته از نوع کار و فداکاری نیروهای آتش نشانی تجلیل کرد و گفت: کار آتش نشانان از آن لحاظ ارزشمند است که آنها برای انجام خدمات عمومی و نجات جان و مال مردم بذل، ایثار می کنند و به همین دلیل این شغل بسیار ارزشمند و برای جامعه قابل احترام است.
    رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان و رئیس شورای عالی استان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه آتش نشانی لاهیجان در حد کلانشهرها تجهیز و نوسازی می شود، گفت: اکثر شهرهای کشور با فروش شهر اداره می شوند ولی این مورد در خصوص شهر لاهیجان کمتر است.
    حسینعلی خدایگانی اظهار داشت: شهرداری و شورای لاهیجان در تلاش هستند با پرداخت بموقع مطالبات نیروهای شهرداری و آتش نشانی، نگرانی و دغدغه خانواده های آنان را رفع کنند.
    رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان نیز در این مراسم با بیان گزارشی، کل عملیات این آتش نشانی طی یک سال اخیر را 699 مورد اعلام کرد و گفت: از این عملیات 108فقره آن مسکونی، 94فقره تجاری، هفت فقره صنعتی و 342فقره آتش سوزی جنگل ها و مراتع بوده است .
    محمود حسنی دیلمی عملیات های امداد و نجات این آتش نشانی را در این مدت 272 مورد ، عملیات کمکی به شهرهای مجاور را 19 مورد، عملیات بحران برف را 22 مورد، عملیات رفع حبس از آسانسور را 28 مورد، امدادرسانی در تصادفات را 58 مورد، رفع سیل بندان را 130 و اعزام اکیپ های احتیاط را 136مورد ذکر کرد که توسط این نیرو انجام شده است.
    وی آموزش های درون سازمانی آتش نشانی لاهیجان را بیش از یکصد روز و برون سازمانی را سه هزار و 800 نفر ساعت عنوان کرد.
    وی با اشاره به اینکه این عملیات ها در یک سال اخیر با 50نیروی آتش نشانی صورت گرفته، از مسئولان و مدیریت شهری لاهیجان خواست نسبت به تجهیز این نیرو اقدام کنند.
    در این مراسم که بمناسبت روز هفتم مهر (روز آتش نشان) امروز با حضور مدیریت شهری ، شهردار ، اعضای شورای شهر برگزار شد؛ از تعدادی از نیروی های آتش نشانی لاهیجان تجلیل بعمل آمد و بر حسب قرعه، دو نفر با خانواده برای زیارت عتبات عالیات و سه نفر هم با خانواده برای زیارت امام رضا (ع)انتخاب شدند.  (+گزارش تصویری)

     

    انتهای پیام /

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.