جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید بلوک سقفی سیمانی ام پی اس ده سانتی
    02 شهریور 1401 - 1:44
    شناسه : 204745
    0

    قبل از اقدام به ساخت و ساز باید راجع به خرید بلوک سقفی سیمانی که یکی از مهم ترین اجزای ساختمان است تحقیق کنید. در این مقاله در رابطه با بلوک سقفی سیمانی اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم تا انتخابی درست و ایمن برای ساختمان های خود داشته باشید.

    پ
    پ

    با پیشرفت فناوری و به روز شدن صنایع مختلف صنعت ساختمان سازی هم تغییرات فراوانی داشته است که از جمله آن می‌توان به تغییر مصالح مورد استفاده در ساختمان سازی اشاره کرد. بلوک سقفی سیمانی عمدتا از ترکیب سیمان پرتلند، آب و ماسه می باشد این ترکیبات به اندازه های مشخصی با یکدیگر مخلوط می شوند و در مواقعی از سایر مواد دیگر در این بلوک ها برای استحکام مقاومتشان استفاده می شود. یکی از این مصالح ساختمانی آجرهای سفالی یا همان بلوک سفال سقفی هستند که برای ساخت سقف ساختمان ها در اندازه های مختلف طراحی و استفاده می شوند.

    word image 204745 1 - خرید بلوک سقفی سیمانی ام پی اس ده سانتی - بلوک سقفی

    قبل از اقدام به ساخت و ساز باید راجع به خرید بلوک سقفی سیمانی که یکی از مهم ترین اجزای ساختمان است تحقیق کنید. در این مقاله در رابطه با بلوک سقفی سیمانی اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم تا انتخابی درست و ایمن برای ساختمان های خود داشته باشید.

    این بلوک ها به دو صورت سقفی و دیواری تولید و عرضه می شوند که در مرحله تولید این محصول باید به استجکام آن در برابر تابش نور خورشید، گرما، سرما، باد و بارندگی توجه کرد که در انواع توپر و تو خالی در کارگاه ها و کارخانه ها تولید می شوند؛ لازم به ذکر است که بدانید مقاومت و استحکام بلوک های سیمانی بیشتر از بلوک های سفالی می باشد.

    بلوک سقفی ام پی اس

    برای اجرا و ساخت سقف کاذب از چند نوع بلوک سقفی استفاده می شود که عبارتند از: سفالی، ام پی اس و اینتل دک که هرکدام کاربرد خود شان را دارند. در کل این نوع بلوک ها را هر مهندس عمرانی آشنایی کامل را داشته باشد و بداند در کجا به کار ببرد. هر کدام از این بلوک ها در اندازه های مختلف ساخته می شود. بلوک های سقفی برای سبک سازی و صرفه جویی در بتن ریزی مورد استفاده قرار می گیرد. مهندسان برای هر ارتفاع و فاصله از بلوک مدنظر خود را استفاده می کنند.

    word image 204745 2 - خرید بلوک سقفی سیمانی ام پی اس ده سانتی - بلوک سقفی

    طبق قانون 543 سازمان راه و شهر سازی در کلیه سقف هایی که از بلوک سقفی ام پی اس یا همان پلی استایرن استفاده می کنند باید برای حفاظت از آتش در این نوع بلوک لازم است تمام آن ها را از گچ و خاک گرفته تا ایمنی شود.

    این نوع محصول از مزایای منحصر بفردی را دارا می باشد که عبارتنداز:

    داشتن حجم کمتر فوم تا 20 درصد

    کمتر شدن ارز بری تا 40 درصد

    هزینه کمتر تا 50 درصد

    کمتر شدن وزن سقف تا 52 درصد

    زمان کمتر در اجرا تا 80 درصد

    یکی از مزایای این بلوک سبک بودن و افزایش سرعت در چیدن دیوار می شود. این بلوک ها را برای عایق سازی در سقف استفاده شده و از حرارت جلوگیری می کند و برای ساکنان در فصل های سرد و گرم عایقی خوب می باشد. بلوک سقفی در انواع مختلف وجود دارد که در تیرچه ها به صورت متری محاسبه می شود.

    امروزه تیرچه صنعتی به قیمت روز به فروش می رسد، چون قیمت میلگرد و مواد به کار رفته در بتن متفاوت است این امر باعث شده تا سازندگان قیمت را به روز گرفته و بعد هزینه کامل را به مشتری می دهند.

    بلوک سقفی ده سانتی

    برای اینکه شما بتوانید اندازه نیازتان از خرید بلوک سقفی را محاسبه کنید باید ابعاد سقف کاذب را تقسیم بر ابعاد بلوک سقفی کنید در بازار ایران انواع چسب بلوک و بلوک ها در اندازه ها و اشکال مختلف توسط تولیدکنندگان عرضه می شود ولی یکی از تولیدات آنها که به نام بلوک سقفی ده سانتی مهندسان آن را میشناسند جزوء بلوک هایست که هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت قابل قبول است و شما می توانید با حداقل استاندارد های موجود از آن بهره ببرید.

    word image 204745 3 - خرید بلوک سقفی سیمانی ام پی اس ده سانتی - بلوک سقفی

    در بازار ایران انواع چسب بلوک و بلوک ها در اندازه ها و اشکال مختلف توسط تولیدکنندگان عرضه می شود ولی یکی از تولیدات آنها که به نام بلوک سقفی ده سانتی مهندسان آن را میشناسند جزوء بلوک هایست که هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت قابل قبول است و شما می توانید با حداقل استاندارد های موجود از آن بهره ببرید. سقف یکی از مهم ترین اجزای خانه است که به سختی ساخته می شود و تمرکز زیادی برای ساخت آن صرف می شود از قبیل سیمان سفید، ایزوگام، میله همچنان به طور متوسط روزانه 6 تا 8 تن بلوک سقفی تولید می شود و این آمار بالا نشانگر اهمیت بالای آن است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.