شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کیک بستنی نعنایی غلیظ کافی شاپی
    02 شهریور 1401 - 3:41
    شناسه : 204747
    0

    ترکیبات مختلف باعث می شوند تا کیک کلوچه بستنی نعنایی برای شما مفید باشد به این خاطر که خود نعنا بر طرف کننده ی نفخ معده است و کسانی که می خواهند پس از خوردن کیک معده درد نشوند این نمونه کاملا برای آنها مناسب می باشد.

    پ
    پ

    با پایان یافتن جنگ جهانی پخت کیک شکلاتی غلیظ بسیار گسترش پیدا کرد و افراد زیادی در سرتا سر جهان با طعم فوق العاده آن آشنا شده و از مصرف آن لذت بردند البته به دلیل تولید شکلاتهایی با طعمهای مختلف کیکهای شکلاتی با طعمهای خاص نیز وارد بازار شدند.

    این روزها انواع کتابها، فیلمها، مجله های آموزشی و غیره برای آموزش گام به گام پختن بهترین و خوشمزه ترین کیکها با استفاده از اصول و دستور پخت مناسب تولید و در بازار عرضه شده است و دستور پختهای متنوعی برای پخت انواع کیک با آرد گندم وجود دارد اما پختن کیک به صورت حرفه ای نیاز به اطلاعات و سابقه کاری بالایی دارد ولی راحت ترین راه برای مصرف این شیرینی خوشمزه خرید آن از جاهای معتبر است.

    C:\Users\ARAD\Desktop\غ.jpg

    این روزها کیک شکلاتی نرم یا به اصطلاح کیک بستنی غلیظ یا خیس طرفداران بسیار زیادی در بین مردم پیدا کرده است و در انواع طعمها به بازار عرضه شده اند؛ این کیکها مانند کیکهای معمولی سفت نیست و بافت آنها حالت خیس دارد از این رو بسیار نرم و خواستنی هستند و می توان گفت که به دلیل شکلاتی که درون آن استفاده شده انرژی بسیار زیادی در افراد تولید می کند و یک میان وعده خوشمزه و عالی به حساب می آید.

    برای علاقه مندان به کیک شکلاتی و کیک هویج و دارچین باید بگوییم که بنا به تحقیقات انجام شده این کیک برای سلامتی مفید است به خصوص مصرف آن در صبحگاه که متابولیسم بدن سریع تر است و با توجه به یافته های محققان دانشگاه نیویورک، شکلات حافظه و تفکر انتزاعی شما را بهبود می بخشد و همچنین افرادی که قبل از ساعت 9 صبح شکلات می خورند عملکرد ذهنی و بدنی بیشتری دارند و انرژی در آنها بیشتر از افراد دیگر است.

    کیک بستنی نعنایی

    ترکیبات مختلف باعث می شوند تا کیک کلوچه بستنی نعنایی برای شما مفید باشد به این خاطر که خود نعنا بر طرف کننده ی نفخ معده است و کسانی که می خواهند پس از خوردن کیک معده درد نشوند این نمونه کاملا برای آنها مناسب می باشد.

    اشکال مختلفی برای درست کردن کیک بستنی پیشنهاد می شوند ولی بیشتر آنها به صورت لایه ای هستند که هم روش درست کردن آن راحت تر است و هم برای خوردن آن مساوات بین کیک و بستنی رعایت می شود بدین صورت که وقتی شما کیک را به صورت تخته ای آماده می کنید و برش می زنید زمان آن فرا می رسد که بستنی را بین لایه های آن قرار بدهید و هر موقع که خواستید میل کنید ترکیب به اندازه ی از کیک و بستنی برای شما آماده می شود.

    C:\Users\ARAD\Desktop\نن.jpg

    آشپزی پر است از دستور مختلف برای کیک بستنی نعنایی که هر کدام از آنها به گونه ای آماده می شود که شما می خواهید.

    نعنا به عنوان یک گیاه دارویی این خاصیت را دارد که به صورت خوراکی مصرف شود و در غذاهای مختلف به شیوه های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد.

    کیک غذایی است که به دلیل مواد پر انرژی که در آن وجود دارد کالری زیادی را در خود دارد و برای اینکه خطری در حین خوردت ان برای شما ایجاد نشود بهتر است تا به ترکیبات آن مقداری نعنا اضافه کنید.

    بستنی شکلاتی کافی شاپی

    اگر مایل هستید که دستور تهیه یک بستنی شکلاتی خوشمزه کافی شاپی را آموزش ببینید ادامه مطالب را با ما همراه باشید.

    در مرحله اول مقدار چهار قاشق غذاخوری پودر کاکائویی را دو تا سه بار الک می کنیم و در قابلمه می ریزیم و بعد از اینکه پودر کاکائو به اندازه کافی نرم و لطیف شد 3 لیوان شیر و یک سوم لیوان شکر را به آن اضافه می کنیم و حال بر روی حرارت قرار می دهیم و به آرامی با همزن دستی هم میزنیم تا مواد ما یک دست شود و آثاری از گوله شدن در مواد نباشد.

    زمانی که مواد ما که در قابلمه ریختیم و روی شعله گذاشته ایم به جوش آمد یک لیوان شیر خشک در آن ریخته و به یک همزن دستی خوب همزده تا مواد ما یکدست شود و زمانی که همه ی اینا جوش خود وقت اضافه نمودن وانیل و نشاسته ای که از قبل با مقداری شیر مخلوط شده است را اضافه می کنیم.

    C:\Users\ARAD\Desktop\گکمنتا.jpg

    جالب است بدانید که کیک بستنی کافی شاپی باید صبر کنیم تا مواد ما مشابه فرنی شود تا بتوان م و یک مقدار روانتر حتی بعد از آن شعله را خاموش کرده و مواد را کنار می گذاریم و هر چند دقیقه بهم می زنیم تا روی آن نبنده و زمانی که مواد را آماده کردیم و بعد احساس نمودیم که گوله شده بعد از آماده شدن مایه آن را از ی صافب رد می کنیم تا مایه ما صاف و یکدست شود.

    می توانید بستنی خود را درون یک قالب بریزید یا اینکه در ظرفی قرار داده و در فریزر بگذارید و به مدت 7 الی 8 ساعت صبر کرده تا بستنی خودش رو بگیرد و اگر قصد دارید که بستنی خود را درون قالب قرار دهید قبلش یک چوب بستنی گذاشته و بعد مواد را روی آن بریزید تا ببندد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.