سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انگشتر نامزدی طلا سفید زرد مردانه
    02 شهریور 1401 - 5:49
    شناسه : 204776
    0

    خیلی از افرادی که در مرحله نامزدی هستند و می خواهند برای خرید انگشتر اقدام نمایند به دنبال انتخاب انگشتر نامزدی طلا زرد با بهترین و شیک ترین طرح و مدل می باشند، این نوع انگشتر را به صورت نگین دار و بدون نگین در طرحهای لوکس و بسیار جدید تولید می نمایند و از نما و جلوه ای عالی برخوردار می باشد.

    پ
    پ

    طرح و مدلهای حلقه و انگشتر بسیار زیاد است و انگشتر نامزدی طلا زرد شیک و لاکچری یکی از زیباترین نوع آن است که در تهیه آن از طرحهای جدید و زیبا استفاده می نمایند به گونه ای که نمایی فوق العاده دارد، مطمئنا هر کسی در دوره نامزدی می خواهد شیک ترین و جدیدترین نوع این انگشتر را خریداری کند و با وجود تنوع بسیار آن یکی از انگشترهای خاص و درجه یک محسوب می شود که با طرحهای شیک به خوبی توانسته است رضایت مشتری را جلب نماید.

    ارائه دهندگان معتبر و مسئولان پخش اصلی بهترین و جدیدترین نوع آن را بی واسطه به مشتری ارائه می دهند و خرید از آنها روشی ویژه است که به موجب آن مشتری می تواند بهترین و شیک ترین نوع این انگشتر و انگشتر زنانه را با نرخ ارزان خریداری نماید.

    C:\Users\pc1\Downloads\ghalebA reportage (1) (1) (23).jpg

    خیلی از افرادی که در مرحله نامزدی هستند و می خواهند برای خرید انگشتر اقدام نمایند به دنبال انتخاب انگشتر نامزدی طلا زرد با بهترین و شیک ترین طرح و مدل می باشند، این نوع انگشتر را به صورت نگین دار و بدون نگین در طرحهای لوکس و بسیار جدید تولید می نمایند و از نما و جلوه ای عالی برخوردار می باشد.

    این نوع انگشتر از آن رو که یک انگشتر معمولی نیست بلکه یکی از انگشترهای بسیار مهم برای یک مرحله با اهمیت از زندگی است هر کسی می خواهد بهترین نوع آن را با نما عالی و طرح جدید و به روز خریداری کند، این نوه انگشتر از آن رو که مورد توجه است و مهمانان به آن توجه می کنند بهتر از مدل جدیدی داشته باشد و نمای زیبایی در انگشت داشته باشد.

    انگشتر نامزدی طلا سفید

    یکی ازجواهراتی که امروزه زیاد از آن استقبال می شود انگشتر یاقوت کبود نامزدی طلا سفید است، این کالا دارای زیبایی چشمگیری می باشد و به صورت نگین دار و ساده تولید می شود و هر کدام دارای زیبایی خاصی هستند و به صورت شیک می باشند و نمای بسیار زیبایی را به انگشتها و دست می دهند.

    انگشتر نامزدی طلا سفید، دارای استحکام و مقاومت زیادی می باشد ، انگشتر طلا سفید با نگین الماس زیبایی و درخشندگی زیادی دارد و به صورت تراش خورده است و نوع تراش آن بستگی به سلیقه مصرف کننده دارد.

    C:\Users\pc1\Downloads\ghalebA reportage (1) (1) (29).jpg

    انگشترهای نگین دار نامزدی و انگشتر یاقوت سیلان به صورت تک نگین و چند نگینه تولید می شوند و نوع چند نگینه آن بسیار جذاب و خواستنی است و بیشتر این انگشتر نامزدی طلا سفید دارای گارانتی گالری هستند و فرد هنگام فروش آن ضرر نمی کند و پول نگین استفاده شده از آن کسر نمی شود، بیشتر این انگشترها تا ده شماره سایز بندی دارند و بیشتر آنها تولید شده از طلای ۱۸ اعیار می باشند و به صورت بسیار زیبا تولید می شوند.

    افرادی که در تولید جواهر سازی فعال هستند این محصول را با کیفیت بالا تهیه می کنند و در انواع مختلف تولید و دراختیار مصرف کننده قرار می دهند، همچنین از محصولات خود در سایتهای اینترنتی رونمایی می کنند و محصول خود را در تمام جهان تبلیغ می نمایند و با اینکار فروش خود را افزایش می دهند، همچنین محصولات را در بسته بندیهای شکیل و گرانقیمت بسته بندی می کنند و آنرا به کشورهایی که متقاضی این محصول هستند صادر می نمایند و توانسته اند در عرصه صادرات موفق باشند و از این راه کسب درآمد زیادی کنند.

    انگشتر نامزدی مردانه

    تولیدکنندگان این محصول برای افزایش میزان متقاضی تولیدات خود سعی کرده اند انگشترهای نامزدی مردانه و زنانه را به صورت ست طراحی و تولید نمایند تا در زمان خرید ست بودن این محصول جلب توجه کرده و منجر به جذب مشتری گردد.

    عموما انگشترهای مردانه برای انجام رسومات نامزدی و بله برون با طرحی ساده انتخاب می شود اما طرح زنانه برای نامزدی باید بسیار شیک و جذاب باشد و مطابق نظر و سلیقه عروس خانمها، پر زرق و برق بوده یا اینکه از نگین تک برخوردار باشد.

    C:\Users\pc1\Downloads\ghalebA reportage (1) (1) (30).jpg

    مدلهای جدید انگشتر نامزدی مردانه صرفا با تراشکاریهایی که در مراکز تولیدی داشته اند، از قالب رینگی در آمده و به گونه طراحی شده است که جذاب و زیبا می باشند، این امر برای تمامی جنسهای یادشده از جمله انگشتر نامزدی طلا قابل اعمال بوده و هر کدام با روشهای تولید خاصی که دارد صورت می پذیرد.

    صرفا رنگهای این محصول در نوع مردانه، نقره ای می باشد چرا که رنگهای طلایی برای تم رنگی پوست آقایان مناسب نبوده و در تیرگی بیشتر آنها تاثیرگذار است لذا رنگهای مناسب برای زیورآلات آقایان رنگ استیل و نقره ای است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.