×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مراحل تولید پشم شیشه جالب می باشد که پشم شیشه ورقه ای از شیشه ذوب شده با مخلوطی از رزین و ماسه تولید می شود و از آن جایی که پشم شیشه ها رسانا نیستند و مانع از انتقال سرما و گرما می باشند یک عایق حرارتی مناسب محسوب می شوند. استفاده از پشم شیشه قدمتی نزدیک به یک قرن دارد که با توجه به کاربری بالای آن در سطح جهان شغلهای گسترده ای در این زمینه ایجاد شده است. امروزه از عایقهای صوتی و حرارتی بسیاری استفاده می شود که پشم شیشه فشرده یکی از آنها می باشد.

word image 204849 1 - پشم شیشه فشرده سه سانتی ضد حریق - پشم شیشه

شاید جالب باشد که چرا پشم شیشه فشرده را به این نام می نامند زیرا که از الیاف فشرده شده شیشه تولید می شود شاید شما نیز پشم شیشه های نقره ای را دیده باشید و فکر کنید که آنها به این شکل هستند. در صورتی که این یک نوع پوشش آلومینیومی برای پشم شیشه ها محسوب می شود که انواع دیگری از جمله کرافت و فویل متالایز نوعهای دیگر پوشش پشم شیشه می باشند که این پوششها سبب می شود که رطوبت جذب پشم شیشه نشود.

در صورت آتش سوزی از آنها گازهای سمی تولید نمی شود پشم شیشه ها نامهای مختلفی دارند که در صنعت به آن به سبب این که از بازیافت شیشه تولید می شود فیبر بازیافتی نیز می گویند.

پشم شیشه سه سانتی

پشم شیشه سه سانتی محصول به صورت رشته های پشم شیشه و یا شیشه ای تهیه و تولید می شوند که شامل الیاف استوانه ای کوتاهی نیز هستند. استفاده از این محصول در جهان به ۷۰ سال پیش بازمی گردد که در ایران نیز حدود ۴۰ سال است که مورد استفاده قرار می گیرد و صنعتگران بسیاری در کشور به تولید این الیاف پرداخته اند. این محصول یکی از انواع الیاف معدنی می باشد که به دلیل استفاده از شیشه های بازیافتی در تولید آن به یک عایقی عالی و مقرون به صرفه تبدیل شده است که از طرفی به دلیل گران تر شدن انرژی در سرار جهان وجود عایقها در ساختمان سازی هروز پر اهمیت تر می شود.

word image 204849 2 - پشم شیشه فشرده سه سانتی ضد حریق - پشم شیشه

یک نمونه دیگر پشم شیشه که در بازار موجود است مدل پشم شیشه سه سانتی آن می باشد که همانند مدلهای دیگر پشم شیشه و پشم شیشه ضد حریق از طرفداران زیادی برخوردار است و در صنعتهای مختلف کاربرد فراوانی دارد.

این پشم شیشه ها با ضخامتهای مختلفی که دارند به صورت متری خرید و فروش می شوند که شما می توانید با استفاده از آنها می توانید اتاق خود را عایق کرده و در زمستان از آن لذت ببرید همچنین این کار باعث کمتر مصرف شدن گاز در زمستان می شود که بسیار هم به صرفه نیز می باشد.

همچنین لازم به ذکر است که شما می توانید با عایق بندی منزل خود در زمستان از سرما و در تابستان از گرما در امان باشید و از پرداخت هزینه ی بالای برق در تابستان و گاز در زمستان جلوگیری کنید.

شما می توانید با استفاده از پشم شیشه که وسیله ای برای عایق بندی می باشد سقف شیروانی خود را که رطوبت گرفته را به راحتی عایق کنید و اگر از هزینه بالای آن هراس دارید می توانید خودتان این کار را انجام دهید.

پشم شیشه ضد حریق

اکثر افراد نمی دانند پشم شیشه چیست و چه کاربردی بر ضد حریق دارد به همین دلیل ترجیح می دهند این محصول را خریداری نکنند یا به نوعی بیخیال می شوند، برخی دیگر نمی دانند اصلا این محصول چیست و تا به امروز حتی اسم آن را هم نشنیده اند. پشم شیشه از زمانهای قدیم نیز بوده است و همچنین به عنوان یک عایق صوتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین پشم شیشه به عایق حرارتی هم معروف می باشد و از آن نیز بسیار استفاده می نمایند.

word image 204849 3 - پشم شیشه فشرده سه سانتی ضد حریق - پشم شیشه

همانطور که اشاره داشتیم از پشم شیشه به عنوان یک ضد حریق نیز استفاده می کنند، پشم شیشه ضد حریق یک نوع از الیاف معدنی است که به دلیل خواص زیادی دارد در بسیاری از صنعتها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

مجموعه ما برعکس رقبای خود که در این زمینه قیمت کالاهای تولیدی را بسیار افزایش داده اند، شرکت ما نیز قیمت آن را نیز کاهش داده است تا به راحتی همه افراد جامعه بتوانند این محصول را تهیه کرده و از آن نیز استفاده نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.