پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کارخانه بادام هندی شیراز ایرانی
    03 شهریور 1401 - 7:30
    شناسه : 204872
    0

    بادام هندیها به صورت طبیعی دارای مواد سمی هستند که نامشان اوروشیول است که با کندن پوست آن و در حرارت قرار دادند از بین می روند و می توان به راحتی مصرف کرد.

    پ
    پ

    بر خلاف اکثر آجیل ها، بادام هندی حاوی میزان مناسبی نشاسته می باشد که یک غلیظ کننده ی مناسب برای سسهای خامه و شیر هستند. همچنین بخاطر این که یک منبع غنی از آنتی اکسیدان هستند موجب از بین بردن و خنثی کردن رادیکالهای آزاد بدن می شوند و می توانند یک محافظ خوب برای پوشش داخلی معده به وجود آورد و می تواند آسیبهای وارد شده به معده را در اثر مصرف الکل را کاهش دهد.

    بادام هندیها به صورت طبیعی دارای مواد سمی هستند که نامشان اوروشیول است که با کندن پوست آن و در حرارت قرار دادند از بین می روند و می توان به راحتی مصرف کرد.

    همچنین دارای ویتامینهای سی، بی، کا، ای و فولات می باشد و سرشار از مواد معدنی منیزیم، روی، فسفر، آهن، پتاسیم و کلسیم می باشد که در ادامه ی این مقاله آنها را مورد بررسی قرار می دهیم.

    word image 204872 1 scaled - کارخانه بادام هندی شیراز ایرانی - بادام هندی

    همانگونه که در مطالب بالا هم بیان شد بادام هندی شیراز خواص و فواید بسیاری دارد که در مراکز خرید شیراز آن را به صورت عمده نیز عرضه می کند. خانمهایی که در دوران بارداری وزنگیری درستی ندارند می توانند با مصرف بادام هندی این مشکل را برطرف کنند زیرا دارای چربی خوب و کربوهیدرات می باشد.

    بادام هندی در مناطقی که گرمسیر هستند رشد می کند و یک نوع میوه می باشد که از طریق درختی همیشه سرسبز تولید می شود. دانه های بادام را موقعی که هنوز نارس و سبز است برداشت می کنند و سپس به علت این که پوستش هنوز سفت نشده با چاقو می برند و میوه ی آن را جدا می کنند و بعد مغز را برای مدتی درون آب زردچوبه قرار داده تا مواد مضر آن از بین رفته و قابل خوردن بشود.

    درخت بادام هندی در ایران

    برخی از مناطق در ایران امکان رشد درخت بادام هندی را دارد که آب و هوای مرطوب از مشخصه های آن می باشد، این درخت دارای تنه های کوتاه است که می تواند از ۱۰ تا ۲۰ متر ارتفاع آن، متغیر باشد.

    جالب است بدانید که میوه ی بادام هندی با عنوان میوه ی ثانویه یا کاذب شناخته می شود به این دلیل که ابتدا یک گل مخروطی شکل می روید و در درون آن این بادام رشد می کند و بعد از رسیدن به بلوغ و رشد قابل چیدن و مصرف است.

    word image 204872 2 scaled - کارخانه بادام هندی شیراز ایرانی - بادام هندی

    مانند دیگر درختها و میوه ها، کاشت بادام هندی ایرانی هم نیاز به رسیدگی و کود ارگانیک می باشد که محصولی با کیفیت و مطمئن را به دست آوریم. کاشت این میوه نیازمند اصول و قواعد خاصی است که کشاورز و باغبان باید این اصول را یاد گرفته و به کار بندد تا این درخت به محصول برسد.

    اگر علاقه مند به کاشت بادام هندی و فندق مرغوب هستید باید بدانید که جوانه زدن این درخت حدود ۲ تا ۳ سال زمان می برد و به علت نازک و لطیف بودن شاخه های این درخت تا قبل از میوه دهی نیازمند رسیدگی کامل می باشد تا این شاخه ها در اثر وزش باد و موارد دیگر نشکند.

    کارخانه بادام هندی خام تازه

    در ایران کارخانه های متعددی وجود دارد که به تولید، پخش و عرضه بادام هندی خام تازه می پردازد. بادام هندی دارای دو مغز متفاوت به سایز های ۲۴۰ و۳۲۰ است که سایز ۲۴۰ آن از قیمت بیشتری در بازار برخوردار است.

    کیفیت، سایز، شکسته و سالم بودن نوع خرید و شرایط موجود در بازار از عوامل تایین کننده قیمت خرید بادام هندی خام می باشند. این محصول در طعم های مختلفی مثل زعفرانی، فلفلی، هندی و شور تولید و مورد استفاده قرار می گیرد که نسبت به بادام هندی خام از قیمت بیشتری برخوردار است.

    امروزه کشور هایی همچون آفریقای شرقی، آفریقای جنوبی، آمریکای مرکزی جزء اصلی ترین صادر کنندگان این محصول هستند و کشورهای اطراف مانند هنگ کنگ، چین، کاندانا و استرلیا بیشترین مصرف کنندگان و خریداران بادام هندی خام تازه هستند.

    word image 204872 3 scaled - کارخانه بادام هندی شیراز ایرانی - بادام هندی

    جالب است بدانید کارخانه بادام هندی شیراز بسیار پر کار و پر رونق واقع شده شده است و سبب شده است تا افراد بسیار زیادی در این مراکز مشغول به کار شوند.

    در کشور برزیل بادام هندی بسیار مشهور و پر طرفدار است؛ در واقع این محصول مربوط به این کشور می باشد و همچنین در کشور هایی مانند نیجریه، ویتنام و هند نیز بسیار زیاد تولید می شود و از طرفداران زیادی بین مردم برخوردار است.

    همانطور که در بالا به این موضوع اشاره شد کارخانه بادام هندی سعی دارد با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و استاندارهای بهداشتی مورد تایید بهترین بادام هندی خام تازه را تولید کرده و در اختیار مشتریان و متقاضیان خود قرار دهد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.