×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

از تولیدکنندگان عمده ای این محصولات در سطح کشورمان استان تهران است، اسپیسر پلاستیکی تهران از باکیفیت ترین اسپیسرهای ایران است که عمدتا در همین شهر نیز مصرف می شود و علت مصرف بالای آن نیز میزان سنگین ساختمان سازیهایی است که در سطح شهر تهران صورت می پذیرد لذا این شهر مقصد بسیار خوبی برای فروش عمده ای این محصولات و تجاری است که قصد انجام این امر را دارند.

اما بهتر است که بدانیم استفاده از اسپیسر در ساختمان سازی چه مزیتهایی ایجاد می کند در اینباره باید عرضه داشت که با گذر زمان میلگردها با تماس با سطوح بتنی و بتن پیش تنیده اطراف خود و قرارگیری در شرایط محیطی مانند رطوبت و هوا، و همچنین انجام واکنشهای شیمیایی در این شرایط آسیبهای جبران ناپذیری را متحمل می شوند.

C:\Users\Mohammadi\Downloads\TB2dRYdu3KTBuNkSne1XXaJoXXa_6000000005219-0-tbvideo-1-1536x864 (1).jpg

در این زمان است که اسپیسر پلاستیکی تهران پا به عرصه صنعت ساختمان سازی می گذارند و با پوششی که برای قطعات میلگرد بوجود می آورند موجب می شوند تا این قطعات از عوامل محیطی دور مانده و عمرمفید آنها افزایش یابد.

بسیاری از افراد در هنگام خرید این محصولات تنها قیمت محصول را مدنظر قرار می دهند و این امر باعث می شود تا اقدام به خرید محصولاتی با کیفیت پایین صورت بگیرد در نظر داشته باشید که استفاده از محصولات بی کیفیت در ساختمان سازی همانطور که در مدت اخیر در کشورمان اتفاق افتاد می تواند خساراتی بسیار سنگین تر از خسارات مالی را به انبوه سازان وارد نماید لذا برای خرید محصول با قیمت ارزان و مقرون به صرفه نباید به دنبال محصولات بی کیفیت باشید بلکه باید تلاش کنید تا مجموعه را بیابید که بتواند با فرآیند عرضه ای نوین و اصلاح شده دست واسطه ها را از این مسیر کوتاه کرده و قیمتها را کاهش دهد که در ادامه محتوا با این فرآیند و نحو عرضه این محصول بیشتر آشنا خواهید شد.

اسپیسر پلاستیکی کاشی

در مورد ایجاد سطح عمودی یا افقی در اجرای کاشی و سرامیک نانو پولیش، مهم ترین قدم در ابتدای کار ایجاد سطحی همتراز و مسطح برای منظم ساختن آن است که هم زیبایی مورد توجهی داشته باشد و هم کار را اصولی انجام دهد در این خصوص استفاده از اسپیسرهای پلاستیکی در بین خطوط کاشیها باعث اجرای منظم آنها می شود.

همان طور که گفتیم اسپیسرهای مورد استفاده برای کاشی را اسپیسر صلیبی می گویند که به شکل یک صلیب از چهار طرف خطوط کاشیها را در یک راستا قرار می دهد همچنین به این مدلها بند کاشی هم می گویند و باعث ایجاد بندکشی بین کاشیها می شود.

C:\Users\Mohammadi\Downloads\1-20-1-1 (2).jpg

در اجرای یک نما با اسپیسر پلاستیکی کاشی آن چه که در انتهای کار مورد توجه است زیبایی و منظم بودن خطوط آن است به صورتی که دیدن آن حس مثبتی را القا کند که این امر به کمک اسپیسر کاشی میسر می شود.

صلیبهایی که در کاشیکاری استفاده می شود انواع متنوعی دارند اما انواع پلاستیکی آنها پر کاربرد ترین هستند هم به دلیل مقاومت بالایی که دارند و هم این که به کاشیها آسیبی نمی رسانند.

اسپیسرهای پلاستیکی مورد استفاده در بین کاشیها دارای اندازه های متفاوتی هستند اما به طور کلی اندازه ای بین یک الی ده میلی متری را دارند که مدلهای با اندازه کوچک برای استفاده در کف و مدلهای بزرگ تر نیز معمولا برای نمای بیرونی و اجرای کارهای عمودی کاربرد بیشتری دارد.

اسپیسرهای پلاستیکی در اجرای سازه های بتنی نیز استفاده می شوند که در این مورد باید جنس آنها مقاوم تر باشد تا وزن و فشار شده به آن را تحمل کند.

قیمت اسپیسر پلاستیکی

باید در اینجا خاطر نشان کرد که خرید محصول بی کیفیت راه چاره برای پایین آوردن قیمت اسپیسر صنعتی پلاستیکی نیست بلکه این مسیر در نوع عرضه کالا باید پیاده شود تا بتوان قیمت آنرا پایین آورد و مقرون بصرفه کرد.

از همین رو گروه تجاری این سایت در نظر دارد تا با فرآیند اینترنتی که برای عرضه محصولات خود در نظر گرفته است قیمت آنها را برای مصرف کنندگان کاهش دهد و دلیل این کاهش قیمت نیز نه کاهش کیفیت، بلکه حذف واسطه ها از فرآیند عرضه محصولات است که فقط در این روش امکان پذیر است.

C:\Users\Mohammadi\Downloads\What-is-a-plastic-concrete-spacer-Ostovarsazan.com_.jpg البته باید اشاره کرد که نباید در خرید این محصولات فقط قیمت اسپیسر پلاستیکی را مدنظر قرار داد، اگرچه نمی توان گفت تمامی محصولاتی که قیمت بالایی دارند لزوما کیفیت بالایی در محصولاتشان وجود دارد اما محصولاتی نیز که از قیمتهای بسیار پایین و پیشنهادهای شگفت انگیزی برخوردار هستند به عبارتی می توان گفت نوعی از کلاهبرداری را صورت می دهند و مشتری نباید در دام این پیشنهادهای وسوسه انگیز قرار گیرد زیرا همانطور که اشاره شد خسارتی که یکی محصول ضعیف به پروژه وارد می کند بسیار بالاتر از تفاوت قیمتی محصول باکیفیت با محصول نامرغوب است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.