×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

یکی از کاربردی ترین محصولات و زیورآلاتی که شما می توانید از آن استفاده کنید النگو و گوشواره نقره می باشد که در شهر مشهد مغازه های بسیار زیادی دارد. شما با خریداری کردن النگو نقره نسبت به طلا سود بیشتری کرده اید زیرا اجرت ساخت و مالیات نمی دهید همچنین چون پول کمتری در مقابل آن پرداخت می کنید در مواقعی که آن را گم کنید نیز کمتر ناراحت می شوید و دیگر نگران گم شدن و یا ربودن آن نخواهید بود. بسیاری از افراد هستند که علاقه بسیار زیادی به رنگ طلایی و زرد دارند اما بودجه لازمه و کافی را برای خرید طلا ندارند از این رو به آنها پیشنهاد می شود تا این محصول را با آبکاری نانو طلایی با قیمت بسیار مناسب و اقتصادی خریداری نمایند.

word image 204959 1 - النگو نقره روکش طلا اصل مشهد - النگو نقره

نگران مشخص بودن طلا و نقره نباشید زیرا با خرید النگو نقره مشهد با آبکاری نانو طلا اصلا کسی متوجه طلا نبودن آن نمی شود زیرا همان ظرافت و براقیت را به شما می دهد و تا زمانی که خودتان به آن اعتراف نکنید کسی متوجه آن نمی شود. شما می توانید النگو طلا دست دوم یا گوشواره طلا سفید را جهت سرمایه گذاری و پس انداز خریداری نمایید زیرا اگر دست دوم بخرید دیگر هزینه ساخت و اجرت آن و مالیات آن را پرداخت نخواهید کرد از این رو می توانید آن را به چشم سرمایه گذاری نگاه کنید. بسیاری از پزشکان به خانمهای باردار توصیه می کنند که از النگو نقره استفاده کنند همچنین استفاده از این فلز برای درمان بسیاری از بیماریها مفید است بطور مثال افرادی که از بیماری کلیوی و درد کلیه رنج می برد می توانند از آن استفاده نمایند.

النگو نقره روکش طلا

فلزات قیمتی از جمله نقره و تیتانیوم اصل که با استفاه از طلا روکش بندی می شوند دارای مقاومت خوبی در برابر خوردگی می شوند. روکش بندیهای نقره در مراکز آبکاری فلزات انجام می گیرد و این محصولات و فلزات آبکاری طلا می شوند و به اصطلاح آب طلا روی آنها قرار می گیرد تا دارای روکش زیبا و شیکی باشند. این تولیدات امروزه مد شده و افراد زیادی به دنبال تهیه چنین زیور آلاتی برای خود هستند تا از آنها استفاده نمایند و یا آنها را به کسانی که دوستشان دارند هدیه بدهند که این میزان تقاضا سبب شده تا فروش و تولید این محصولات افزایش یابد. النگو نقره روکش طلا علاوه بر این که در شهرهای مختلف به فروش می رسد، به کشورهای مختلف دیگری نیز صادر می گردد که سبب شده این محصولات یکی از کالاهای صادراتی به حساب بیایند.

word image 204959 2 - النگو نقره روکش طلا اصل مشهد - النگو نقره

با بالا رفتن نرخ ارز و سکه و همچنین به دنبال آن افزایش نرخ طلا دیگر اکثر افراد توان خرید زیور آلات و سرویسهای طلا را ندارند که سازندگان و فروشندگان جواهرات برای این منظور از النگو نقره روکش طلا استفاده می کنند و در ساخت انواع النگو و انگشتر و سایر زیور آلات قیمتی از این ترکیب استفاده می کنند تا افراد با هر وضعیت مالی و توان اقتصادی بتوانند این محصولات را خریداری کنند. از آنجایی که فلز نقره با سایر مواد معدنی موجود در طبیعت واکنش نشان داده و دچار سیاهی و تیره شدن می شود با استفاده از روکشهای طلا جلوی این تیره شدن را می گیرند و باعث جذابیت آن می شوند. به طور معکوس طلا با سایر مواد معدنی اصلا وارد واکنش نمی شود و در برابر خوردگی و پوشیدگی مقاومت بسیار بالایی دارد که یکی از دلایل گران بودن این فلز نیز داشتن همین ویژگی می باشد.

النگو نقره اصل

این فلز قابلیت انعطافی بسیار زیادی را دارد از این رو بسیاری از جواهر سازان توانسته اند با تولید زیورآلات النگو، گوشواره و گردبند آن را به تولید برسانند. بهتر است به این موضوع توج داشته باشید نقره ای که برای ساهت این زیور آلات به کار گرفته می شود نقره استرلینگ می باشد که با کمی از مس ترکیب شده است این نوع دارای استانداردهای لازم در ساخت این محصولات می باشند. این فلز می تواند در اثر تماس با مواد شوینده وایتکس معطر بسیار آسیب پذیر باشد و رنگ براق و سفید خودش را به راحتی از دست بدهد و به شکل تیره و سیاه در بیاید از این رو بهتر است در حین استفاده از این محصوات نهایت دقت را داشته باشید. بسیاری از پولیشها موجود هستند که می تواند سطح نقره را به خوبی تمیز کند و آلودگیها را از آن به طور کامل پاک کند.

word image 204959 3 - النگو نقره روکش طلا اصل مشهد - النگو نقره

بسیاری از صنعتهای جواهر سازی توانسته اند با به کار گیری النگو نقره اصل بهترین النگوها را به تولید و ساخت برسانند. امروزه به دلیل این که قیمت طلا به صورت نجومی بالا رفته است افراد می توانند از فلز با ارزش دیگری همچون نقره استفاده داشته باشند که علاوه بر با ارزش بودن دارای هزینه کمتری نسبت به طلا می باشد اما به همان اندازه دارای زیبایی و درخشش می باشد. بسیاری از افراد برای این که بتوانند پس اندازی را داشته باشند و پولهایشان را به صورت راکت شده در نیاورند از این جواهرات نقره استفاده می کردند که بسیار در این زمینه می توانست کمک کننده باشد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.