شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بذر ذرت گازدا شیرین چلنجر براتلا
    04 شهریور 1401 - 6:21
    شناسه : 204960
    0

    نوعی از انواع بذر ذرت که می خواهیم آن را بررسی کنیم بذر ذرت گازدا است و بهتر است تا بدانید که برخی شرکتها و کارخانه های زیادی بعد از کشت و تهیه آن مانند بذر کنجد، به بسته بندی آنها می پردازند و سعی می کنند تا این بذر ذرت را به صورت بسته بندی شده به مردم عرضه کنند که هر کدام نیز یک حجمی را به خودش ارائه می دهد.

    پ
    پ

    بذر دیگری که طرفداران و مشتریان زیادی در سطح کشور ما نیز دارد بذر ذرت بیکر است و بهتر است تا بدانید که این بذر ذرت و همچنین ذرت آن نیز مانند بذر ذرت و بذر گوجه فرنگی و ذرت گازدا بعضا به صورت بسته بندی شده توسط کارخانه ها به دست مشتریان می رسد، اگر چه شما نیز می توانید این محصول را به صورت عمده و فله نیز خریداری کنید و مشکلی در این خصوص وجود نخواهد داشت.

    هر بذر ذرت و ذرت آن مشخصات ظاهری و طعمی مختص به خود را خواهد داشت و همه این ذرتها و بذرها با یک دیگر متفاوت هستند.

    C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\22114074-e1657799102862-768x591.jpg

    نوعی از انواع بذر ذرت که می خواهیم آن را بررسی کنیم بذر ذرت گازدا است و بهتر است تا بدانید که برخی شرکتها و کارخانه های زیادی بعد از کشت و تهیه آن مانند بذر کنجد، به بسته بندی آنها می پردازند و سعی می کنند تا این بذر ذرت را به صورت بسته بندی شده به مردم عرضه کنند که هر کدام نیز یک حجمی را به خودش ارائه می دهد.

    یکی دیگر از انواع بذر ذرت و ذرت موجود در بازارهای خرید و فروش و کشت، بذر ذرت و ذرت مای است که می توانید خرید آن را از معتبر ترین و بهترین مراکز موجود در سطح کشور و یا به به صورت کاملا غیر حضوری و اینترنتی انجام دهید و بعد از ثبت سفارش در مرکز حضوری و یا سایتها و مراکز اینترنتی به پرداخت و خرید بذر ذرت مای بپردازید.

    خرید بذر ذرت شیرین

    ذرت سفید بسیار ذرت شیرینی می‌ باشد و بلالی که بر روی هسته آن است بسیار کم‌ رنگ و مایل به سفید است و این ذرت می‌تواند تا چهار صد دانه در ردیفهای خود تشکیل دهد و حاوی شیره ‌ای خامه‌ ای رنگ در درون دانه های ذرت اش می ‌باشد هسته این دانه های ذرت درصد بالایی از قند و آب را در خود جای داده‌ است و در زمان بلوغ اولیه و مرحله شیری هسته ها بسیار شیرین و نرم می ‌باشند و بهتر است در این زمان این ذرت برداشت شوند و با رسیدن به بلوغ نهایی این ذرت میزان آب در این ذرت کاهش می ‌یابد و قند به نشاسته تبدیل می ‌شود و دانه های ذرت خمیری و سفت می‌ شوند.

    همان ‌طور که اشاره شد ذرت انواع مختلفی دارد که یکی از آنها ذرت سفید است.

    C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\but_market_bassinet_bags_yellow_food_power-1035187-1030x687.jpg

    شما عزیزان می ‌توانید برای خرید بذر ذرت شیرین چلنجر به سایت ما مراجعه کرده و یا با مراجعه به بقیه سایتها نسبت ‌به ارزیابی قیمتها اقدام کنید ذرتها انواع بسیار زیادی مانند بذر ذرت گازدا دارند که می ‌توان به ذرت بنفش، ذرت توت ‌فرنگی، ذرت حنایی، ذرت رنگین ‌کمان، ذرت خیلی شیرین، ذرت سیاه، ذرت سفید و غیره اشاره کرد.

    ذرت یا بذر ذرت به پادشاه بذر غلات معروف است به دلیل این‌که این بذر استفاده بسیار زیادی در انواع و اقسام منابع خوراکی دارند و همچنین خواص بسیار زیادی دارد که باعث شده است مورد توجه بسیاری از مردم جهان در اکثر نقاط جهان قرار بگیرد.

    بذر ذرت براتلا

    این بذر از نوع زودرس بوده و مقاوم به پژمردگی باکتریایی، بلایت، زنگ و ویروس موزائیک کوتولگی ذرت می باشد.

    بهترین زمان برای کاشتن ذرت هنگامی است که دمای خاک 60 درجه سانتی گراد باشد معمولا در آخرین روزهای بهاری که هوا گرم است این امکان فراهم می باشد، دقت داشته باشید که اگر ذرت را در روزهای سرد بکارید در جوانه زنی آنها اختلال ایجاد می شود.

    اگر اقدام به کاشت زود هنگام ذرت کنید اثرات آن را حدود 2 تا 3 هفته بعد از کاشت آن مشاهده خواهید کرد، به دلیل اینکه در ناحیه بذر دمای خاک ناهموار می گردد می تواند باعث شود تا جوانه زنی دانه ها نیز به صورت ناهموار انجام شود و عملکرد آنها را بین 8 تا 10 درصد کاهش دهد.

    C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\corn.jpg

    اگر قصد دارید تا ذرت برای کنسرو ذرت شیرین را پرورش دهید می توانید از بذر ذرت براتلا استفاده کنید که برای کشت بهاره و پاییز مناسب است و محصول تولیدی شرکتی در استرالیا می باشد.

    این مسئله را در نظر داشته باشید که بذر ذرت به نور کامل جهت رشد احتیاج دارد و به صورت مداوم باید آبیاری شود چراکه باید همیشه مرطوب بماند بعضی از افراد به دنبال کشت ذرتی هستند که دو منظوره باشد و بتوان از آن جهت مصرف دانه ای و علوفه ای استفاده کرد، بذر ذرت دراخما برای کشت در فضای باز مناسب بوده و خصوصیات ذکر شده را دارد.

    بذر ذرت دراخما از ارقام دیررس محسوب می شود و به دلیل حفظ کیفیت دانه ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است، همچنین پوشش غلاف بلالها یک اندازه بوده و رنگ آنها یکنواخت می باشد که باعث شده است تا جهت مصرف دانه ای و علوفه ای مناسب باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.