شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت بادمجان لامپی گلخانه ای ورامین
    04 شهریور 1401 - 8:27
    شناسه : 204974
    0

    بادمجان در تمام فصول سال کشت می شود و سرشار از فیبر می باشد کسانی که مشکل یبوست دارند اگر بادمجان کبابی را مصرف کنند به دلیل فیبر بالایی که دارد یبوست آنها رفع می شود همچنین برای فقر آهن و کم خونی یک غذای بسیار کامل و مقوی به حساب می آید که بر اثر مصرف کم خونی آنها کم کم از بین می رود.

    پ
    پ

    یکی از صیفی جات مهم و پر مصرف با ارزش غذایی بالا بادمجان می باشد، این صیفی در انواع مختلف نژاد و شکل ظاهری متفاوت تولید و روانه ی بازارهای فروش می شود که یکی از با کیفیت ترین نوع بادمجان، بادمجان لامپی صادراتی است که به مراتب قیمت بالاتری نسبت به ارقام دیگر دارد، می توان گفت کشورهای آسیایی و اروپایی شرقی بیشترین استفاده از بادمجان لامپی دارند و در کشورمان ایران نیز خوراکهای بسیاری با آن تهیه می شود، از این رو با توجه به نیاز بازار داخلی و حتی خارجی به این محصول کشاورزی، این مجموعه به عنوان مرکز تولید و پخش با کیفیت ترین نوع از بادمجان یعنی بادمجان لامپی صادراتی درصدد تامین نیاز بازار داخلی و خارجی است.

    word image 204974 1 scaled - قیمت بادمجان لامپی گلخانه ای ورامین - بادمجان لامپی

    از جمله مهم ترین عاملی که باعث فروش بیشتر یک محصول کشاورزی می شود، قیمت مناسب و کیفیت بالای آن است، با توجه به این مسئله می توان گفت قیمت بادمجان لامپی با توجه به کیفیت بالایی که این نوع از بادمجان دارد بسیار مناسب و اقتصادی است، از طرفی نژاد خوبی که این نوع بادمجان دارد باعث شده مدت زمان نگه داری آن بالا باشد از این رو صادرکنندگان این محصول، به آن توجه ویژه دارند. به طور کلی دو نوع بادمجان در جهان کشت می شود، نوع اول ترشی بادمجان سیاه یا همان بادمجان بنفش است که در شکلهای متنوع خیاری، لامپی، تخم مرغی و گرد تولید می شود، این نوع بادمجانهای سیاه، گرچه می توانند شکل ظاهری متفاوت داشته باشند اما از نظر طعم و مزه تقریبا یکسان می باشند، می توان اینگونه بیان کرد که تقریبا در تمام کشورهای جهان که آب و هوای تقریبا گرمی دارند کشت بادمجان سیاه صورت می گیرد.

    بادمجان لامپی ورامین

    بادمجان در تمام فصول سال کشت می شود و سرشار از فیبر می باشد کسانی که مشکل یبوست دارند اگر بادمجان کبابی را مصرف کنند به دلیل فیبر بالایی که دارد یبوست آنها رفع می شود همچنین برای فقر آهن و کم خونی یک غذای بسیار کامل و مقوی به حساب می آید که بر اثر مصرف کم خونی آنها کم کم از بین می رود. کسانی که دچار ورم پا و درد مفاصل می باشند با مصرف بادمجان می توانند درد خود را کاهش دهند زیرا بادمجان مملو از کلسیم و انواع ویتامین می باشد که نیاز روزانه بدن را تأمین می کند. برای رسیدن به موفقیت و یک سرمایه گذاری صحیح و اصولی در زمینه خرید و فروش بادمجان قبل از اقدام به هر کاری می بایست با کارشناسان و مشاوران مجرب در این زمینه تماس حاصل کنید تا مشاوران به بهترین صورت شما را آگاه سازند تا بتوانید در بازار رقابت و تجارت به موفقیت برسید.

    word image 204974 2 scaled - قیمت بادمجان لامپی گلخانه ای ورامین - بادمجان لامپی

    اگر تمایل به خرید بادمجان لامپی را دارید بهترین گزینه بادمجان لامپی ورامین می باشد که در نوع خود بی نظیر است و از لحاظ کیفیت و حتی قیمت بسیار مناسب تر ازدیگرگونه ها می باشد در این شهر علاوه بر تأمین نیاز داخلی به خارج از کشور نیز صادر می کنند که جزو بادمجانهای بسیار پرفروش می باشد گلخانه های زیادی در شهر ورامین به کشت این بادمجان خوشمزه مشغول می باشند که حجم زیادی از فروش بادمجان در سطح کشور را به خود اختصاص داده اند. برای سلامت قلب و پاکسازی رگهای بدن بادمجان گزینه ی بسیار خوبی می باشد از رسوب چربی در رگها به شدت جلوگیری می کند و قلب را تقویت می کند بادمجان حکم قرص آسپرین را نیز دارد در واقع خون را به خوبی رقیق می کند و از بروز حمله های قلبی و مغزی جلوگیری می کند اگر به دنبال یک خواب آرام می باشید به شما پیشنهاد می دهیم که بادمجان مصرف کنید تا خوابی عمیق و آرام بخش داشته باشید.

    بادمجان لامپی گلخانه ای

    یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع بادمجان، بادمجان لامپی گلخانه ‌ای است که به دلیل داشتن پروتئین فراوان می توانید به جای گوشت از آن استفاده کنید. علاوه بر آن این محصول به دلیل فیبر فراوانی که دارد در تقویت دستگاه گوارش بسیار موثر و مفید می باشد و به بهبود عملکرد معده و روده کمک زیادی می ‌کند و می تواند خطر ابتلا به سرطانهای دستگاه گوارش را که امروزه بسیار شایع شده اند کمتر کند هم چنین اگر به یبوست مبتلا هستید می توانید برای رفع مشکلتان بادمجان مصرف کنید.

    word image 204974 3 scaled - قیمت بادمجان لامپی گلخانه ای ورامین - بادمجان لامپی

    باید بدانید که از دیگر خواص بادمجان لامپی گلخانه ای می توانیم به آهن فراوانی اشاره کنیم که در این محصول گنجانده شده است و می ‌تواند باعث رفع کم خونی و تولید گلبولهای قرمز خون در بدن شود و برای افرادی که با فقر آهن و کم خونی دست و پنجه نرم می کنند و از مشکلات آن رنج می برند می تواند بسیار سودمند باشد. البته که باید به طور مداوم در رژیم غذایی از آن استفاده کنید و با یک یا دو بار استفاده انتظار معجزه نداشته باشید. از مهم ترین خاصیتهای مصرف بادمجان می توان به ضد سرطان بودن این محصول اشاره کرد و این مسئله به دلیل وجود آنتی اکسیدانهای فراوانی است که در این محصول نهفته اند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.