چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • درب ضد سرقت 508 یک و نیم لنگه اصل کرج
    05 شهریور 1401 - 2:23
    شناسه : 205008
    0

    استفاده از دربهای ضد سرقت آرامش و آسودگی بسیار زیادی به افراد می بخشد و باعث می شود که انسانها با خیال راحت درب خانه های خود را قفل کنند و به دنبال کارهای خود بروند.

    پ
    پ

    معمولا درب ضد سرقت در ابعاد مختلفی نسبت به ورودی خانه و یا هر محیط دیگری قابل تنظیم هستند مانند یک و نیم لنگه که یکی از این ابعاد می باشد.

    اما ممکن است که گاهی در تولید این درها میان درب هیچگونه ورق فلزی به کار نرفته باشد که شما این موضوع را به سختی می توانید خودتان متوجه شوید.

    اما در ادامه مطلب ما نکاتی را برای شما بازگو خواهیم کرد که بتوانید به راحتی درب مورد نظر خود را خریداری کنید.

    استفاده از دربهای ضد سرقت آرامش و آسودگی بسیار زیادی به افراد می بخشد و باعث می شود که انسانها با خیال راحت درب خانه های خود را قفل کنند و به دنبال کارهای خود بروند.

    C:\Users\ARAD\Desktop\ghaleb reportage (3).jpg

    البته باید بگوییم که درب ضد سرقت یک و نیم لنگه تنها مختص خانه ها نیستند بلکه دربهایی با امنیت بیسار بیشتر برای نصب در کارخانجات، شرکتها و محیطهای دیگری که احتیاج بسیار زیادی به داشتن امنیت بالا دارند.

    در دربهایی که امنیت بالاتری دارند در هنگام تولید از یک لایه ورق عرشه فولادی ضخیم استفاده می شود و حتی به نسبت مکانی که قرار است این درب نصب شود از عایق صدا، عایق حرارت و برودت و عایق رطوبت استفاده می شود.

    درب ضد سرقت کرج

    قیمت درب ضد سرقت ترک اصل در بازار خرید و فروش آن به عوامل زیادی بستگی دارد خرید از درب ضد سرقت کرج که جزو نمایندگیهای فروش این محصول در ایران می باشد بسیار مناسب و ارزان است چرا که با حذف واسطه ها این محصول را به قیمت مناسب به مشتریان در سراسر ایران عرضه می کند.

    یکسری عوامل نیز بر روی قیمت نهایی درب ضد سرقت ترک تاثیر گذار است که برخی از این عوامل در زیر به آن اشاره شده:

    این عوامل عبارتند از: مدل، کیفیت قفل و یراق استعمال شده بر روی درب، قفلهای درب از جمله قفل رمزدار، وزن درب، ابعاد سفارشی درب ضد سرقت، متد استفاده شده در ورقه بدنه که مشتمل بر ام دی اف، پی وی سی، طرح چوب بوده، نوع کنده گری و میزان برجستگیهای طرح ریزی بر روی درب و دیگر عوامل از جمله مواردی است که می تواند در قیمت نهایی آن تاثیر گذار باشد.

    C:\Users\ARAD\Desktop\دومیییی.jpg

    دربهای ضد سرقت ترک در قیاس دو مدل چینی و ایرانی دربهای ضد سرقت از لولاهای قوی، ایمن تر و مرغوبتری برخورداراند برای خرید درب ضد سرقت اصل کرج باید به نکات ظاهری خرید این محصول توجه نمایید.

    درب ضد سرقت ترک اصل دارای یک قفل مخصوص شب و یک چشمی درب مناسب است که بر روی این مدل دربها نصب شده است قفل دربهای ضد سرقت ترک به گونه ای طراحی شده است که این نوع دربها با پیچاندن کلید بصورت همزمان تعدادی زبانه پوینده و ساکن به طور مقارن در 2 سوی متفاوت با یکدیگر وارد بدنه درب می شوند.

    چشمی دیجیتال درب ضد سرقت

    از انواع ابزارها و قطعاتی که عموما برای هر ساختمانی ضروری می باشد چشمی دیجیتال درب ضد سرقت است که انقلابی عظیم را در سراسر دنیا بوجود آورده است.

    همانطور که در بالا اشاره شد این نوع چشمیها دارای رزولوشن بسیار بالایی هستند که هنگام عکسبرداری با کیفیت بالا تصاویر افراد را می گیرد و در حافظه خود ذخیره می کند.

    این چشمیها مجهز به دوربین مداربسته هستند که روی در ورودی ساختمان و نمایشگر آن داخل ساختمان نصب می شود که دارای رنگهای مختلفی مانند نقره ای، مشکی و زیتونی هستند.

    C:\Users\ARAD\Desktop\سه سه.jpg

    امروزه به دلیل افزایش جمعیت و کثرت آمد و شد تولیدکنندگان جهت افزایش ایمنی ساختمانها انواع چشمیها را تولید نمودند که بسیار مفید واقع شدند و با پیشرفت تکنولوژی این نوع جایگزین نوع قدیمی آن شد، چشمیها بر روی انواع درب از جمله درب ضد سرقت 405 نصب می شود.

    شما می توانید درحالیکه در منزل خود کنار اطرفیانتان راحت و آسوده بنشینید و بدون اینکه درب را باز و بسته کنید و افراد ناشناسی را که می خواهند به منزل شما رفت و آمد کنند را از طریق این عدسی ببینید.

    حتی اگر داخل خانه نباشید این دستگاه مجهز وقتی شما به خانه برمی گردید می تواند تصاویر ضبط شده را برای شما نمایش دهد و در شب هم دید وسیعی دارد.

    همانطور که گفتیم جهت محافظت از ساختمانها این سیستم های حفاظتی وارد بازار شده اند تا شما آسوده خاطرباشید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.