یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41485 تعداد نوشته های امروز : 17 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید جلد مدارک پلاستیکی زرشکی از مرکز فروش شهر تبریز
    05 شهریور 1401 - 5:44
    شناسه : 205027
    0

    با توجه به جنسهای مختلفی که این جلد مدارک پلاستیکی دارد از قیمتهای متفاوتی نیز برخوردار می باشد و در واقع یک محصول ضروری و کاربردی برای افراد مختلف محسوب می شود و هر کسی با توجه به سلیقه و نوع کاربرد سایز کوچک یا بزرگ آن را همیشه همراه دارد و از آن استفاده می کند.

    پ
    پ

    برای نگهداری کارت های بانکی و مدارک های مورد نیاز روزانه از جلد مدارک پلاستیکی می توان استفاده نمود این نوع جلد مدارک با رنگ زرشکی در شهر بومی تبریز بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است.

    جلد مدارک از پلاستیک فشرده در چند رنگ مختلف تولید می شود که سطح کیفی بالایی دارند و معمولا رنگهای تیره برای آن به کار گرفته می شود و به صورت دو یا چهار برگی می باشد که با توجه به تعداد مدارک و اسناد خود می توان آن را تهیه کرد و از کارایی آن بهره مند شد این محصول قابلیت شست و شو ندارد و در اثر برخورد با آب آسیب دیده و غیر قابل استفاده می شود.

    نوع دیگری از این کاور وجود دارد که ارزان قیمت تر می باشد و آن جلد مدارک پلاستیکی است که این مدل نسبت به نوع چرم طبیعی آن قیمت پایین تری دارد اما مورد استفاده همگان قرار دارد و در بعضی مواقع جنبه تبلیغاتی داشته و به عنوان هدیه تبلیغاتی یا اشانتیون استفاده می شود.

    C:\Users\ARAD\Downloads\587df1b12bd79-1 (1).jpg

    با توجه به جنسهای مختلفی که این جلد مدارک پلاستیکی دارد از قیمتهای متفاوتی نیز برخوردار می باشد و در واقع یک محصول ضروری و کاربردی برای افراد مختلف محسوب می شود و هر کسی با توجه به سلیقه و نوع کاربرد سایز کوچک یا بزرگ آن را همیشه همراه دارد و از آن استفاده می کند.

    گاهی اوقات این جلد مدارک برای ایمنی بیشتر دکمه دار طراحی می شود که پس از قرار دادن مدارک می توانید دکمه آن را ببندید و با اطمینان خاطر بیشتری آن را حمل کنید در این صورت احتمال افتادن مدارک یا گم شدن آنها به حداقل می رسد و این ایمنی برای افراد بسیار مهم است.

    جلد مدارک زرشکی

    جلد مدارک از ابزار و لوازمی است که توسط تولید کنندگان در انواع جنس و سایز و در رنگهای بسیار زیبا مانند جلد مدارک زرشکی تولید و در بازارهای عرضه و تقاضا توزیع می شود.

    جلد مدارک را می توان با جنسهای ارزان یا گران و در انواع دوخت شده یا پرسی با نمونه های مختلف چاپی در بازار پیدا کرد.

    تولید کننده جلد مدارک زرشکی را به دلیل استقبال کنندگان بسیار زیاد در طیفی وسیع از چرم مصنوعی و چرم خام تولید نموده و تمام افراد می توانند نمونه های مختلف این کالای خوشرنگ و زیبا را در بازار با قیمتهای مختلف خریداری نمایند.

    C:\Users\ARAD\Downloads\stylish-leather-wallet.jpg

    این کالا با نمونه رنگهای جلد مدارک زرشکی تیره و روشن در ابعاد مختلف و با طراحیهای بسیار شیک و زیبا تولید می شود و هر فرد با توجه به میزان و تعداد مدارک خود می تواند از نمونه های کوچک و بزرگ این کالا در رنگ جذاب زرشکی تیره یا روشن استفاده نماید.

    تولید کننده نمونه های زیبای این کار را به صورت سفارشی نیز در تعداد بالا با چاپ ویژه و خاص و البته با قیمت بسیار مناسب تر تولید و در زمانی بسیار کوتاه در اختیار متقاضی قرار می دهد.

    شما اگر به جلد مدارک زرشکی جدید در تعداد بسیار زیاد نیاز دارید و کالا را برای توزیع در داخل کشور و یا به عنوان کالایی تجاری و صادراتی نیاز دارید، می توانید از نمونه کارهای تولید شده در بازار و یا در سایت شرکت و مرکز تولید کننده دیدن نمایید.

    جلد مدارک تبریز

    امروزه به دلیل استفاده بیشتر افراد از کارتهای بانکی مختلف افراد معمولاً مجبور هستند که از این وسیله استفاده کنند تا تمامی کارتهای بانکی را با خود داشته باشند و این کارتها را در یک جا جمع کنند در نتیجه را ترجیح می ‌دهند که از جلد مدارک تبریز استفاده کنند.

    چرا که این جلد مدارک اندازه کوچکی دارد و به راحتی درون کیف چرم بوفالو جا می شوند و وقتی که آن را بر می داریم در واقع تمامی مدارک ما را به صورت یکجا برداشتیم و از آن استفاده نموده ایم این وسیله جزو پرکاربرد ترین وسیله ها می باشد که معمولا شرکتهای زیادی آن را تولید می نمایند.

    C:\Users\ARAD\Downloads\کیف-پول-چند-منظوره (1).jpg

    معمولاً جلد مدارک را از چرم مصنوعی و طبیعی می سازند و ساخت این وسیله بستگی به شرکتی دارد که این وسیله را از آن تهیه می کنید در واقع امروزه جلد مدارک تبریز بخشی از وسایل ما شده اند که حتما هر فردی باید یک عدد از این محصولات داشته باشد چرا که بدون داشتن این جا کارتی شاید ما همیشه دنبال کارتهای خود بگردیم و این خیلی برای ما مشکل خواهد بود.

    در بین شرکتهای زیادی که در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند شرکت ما یکی از این شرکت‌ها است که سالهاست در زمینه تولید جلد مدارک و جا کارتی فعالیت می ‌کند و یکی از بهترینها در این زمینه را تولید می نماید و در بازارهای کشور عرضه می نماید تا هیچ گونه کمبودی از لحاظ وجود جلد مدارک در بازار وجود نداشته باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.