شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نمایندگی فروش جو دوسر خرد شده شیرین
    05 شهریور 1401 - 6:46
    شناسه : 205029
    0

    بیشتر مدلهایی که از این جو دوسر خرد شده در بازار یافت می شود به شکل پوست کنده می باشد زیرا جو دوسر پرک در شکل اصلی خود دارای یک لایه رویی می باشد که معمولا افراد برای فروش این محصول این پوست را کنده تا سریع تر و راحت تر بتوان آن را مورد استفاده قرار داد.

    پ
    پ

    دانشمندان معتقدند برای پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی، کنترل چاقی، کنترل دیابت و درمان بیار از بیماری های پوستی میتوان از جو دو سر خرد شده استفاده نمود این محصول که توسط کشوارزان ایران کاشت و برداشت می شود طعم شیرین دارد و مورد استقبال بسیار از افراد قرار گرفته است.

    امروزه با پیشرفتهایی که در صنعت حمل و نقل و ارتباطات ایجاد شده جو دوسر نیز به صورت گسترده وارد کشور می شود.

    فروش جو دوسر به صورت عمده باعث می شود مشتری بتواند براحتی به این محصول دسترسی داشته باشد که یکی از عمده مشتریان آن نیز کارخانجات فرآوری است که آن را به صورتهای مختلفی تبدیل می کنند.

    جو دوسر قیمتهای مختلفی دارد و با خرید بدون واسطه ارزانتر خواهد بود چون وجود دلال و واسطه سبب گران شدن این محصول خواهد شد، این محصول دارای کیفیتهای مختلفی است و نوع باکیفیت درشت است و پخت راحت تری نیز دارد.

    C:\Users\ARAD\Downloads\winterroggen-1536x1152-1 (1).jpg

    جو دوسر و همچنین سویق جو بیشتر در آب و هوای سرد و مرطوب کشت می شود و آمریکا بیشترین تولید کننده این محصول را به خود اختصاص داده است، لذا با خواص بالایی که این خوراکی دارد به عنوان مقوی ترین غلات در جهان شناخته شده و خریداران زیادی دارد که با افزایش فروش جو دوسر باعث شده تولید کننده ها سود زیادی را به دست آورند.

    این محصول اکثرا از نوع وارداتی بوده و از دیگر کشورها وارد می شود و به شکل بسته بندی شده و فله ای به فروش می رسد، همچنین این غلات ارزشمند در دو نوع پاییزه و بهاره موجود است و حالتی دوسر دارد.

    جو دوسر در صورتی که به صورت فله ای عرضه شود از نوع بسته بندی شده ارزانتر است و در مقایسه با خواص بالایش قیمتش مناسب می باشد.

    جو دوسر پرک خرد شده

    این محصول برای مراقبت از پوست بسیار مناسب بوده و حتی برخی شرکتها از این محصول برای تهیه ماسکهای طبیعی صورت استفاده می کنند که برای این کار باید جو دوسر پرک را به شکل خرد شده در آورد و پس از ترکیب با مواد دیگر روی صورت قرار داد.

    جو دوسر را برای استفاده راحت تر و سریع تر به شکل آماده و خرد شده در می آورند تا به راحتی هنگام صبحانه یا ورزش با مواد دیگر مخلوط کرده و افراد بتوانند به شکل راحتی میل کنند.

    C:\Users\ARAD\Downloads\oats-flakes-e1657980436779 (1).jpg

    بیشتر مدلهایی که از این جو دوسر خرد شده در بازار یافت می شود به شکل پوست کنده می باشد زیرا جو دوسر پرک در شکل اصلی خود دارای یک لایه رویی می باشد که معمولا افراد برای فروش این محصول این پوست را کنده تا سریع تر و راحت تر بتوان آن را مورد استفاده قرار داد.

    اسیدآمینه های ضروری بدن در این محصول وجود داشته و سایر مواد مغذی داخل آن به دلیل خاصیت آرام بخشی که دارد و تسکین دهنده بودن آن برای استفاده قبل خواب هم بسیار مناسب بوده و افراد برای داشتن خوابی دلنشین و آرام آن را همراه با شیر و عسل قبل از خواب مصرف می کنند.

    جو دوسر شیرین

    مصرف این محصول روز به روز در حال افزایش است و در سراسر دنیا به عنوان یک غذای مقوی و رژیمی استفاده می کنند از جو دوسر شیرین و سویق جو ساده در دسرها و انواع شیرینیها مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

    این ماده غذایی در طعمهای مختلفی تولید و عرضه می گردد و طعم شیرین آن بیشترین مصرف را دارد جو از خانواده ی بلغور از غلات می باشد و در درمان آبله از آن استفاده می کنند انواع بیماریهای کلیوی و ضعف در دفع ادرار و سنگ کلیه می توان پرکهای جو را در آب جوشانده و مصرف شود، تاثیر گذاری آن زیاد است و مشکلات گفته شده را درمان می کند.

    C:\Users\ARAD\Downloads\1627206332_20-kartinkin-com-p-ovsyanka-fon-krasivo-24-2 (1).jpg

    افرادی که بر اثر یبوست شدید دچار بیماری بواسیر شده اند این جوشانده را باید ناشتا چند لیوان بنوشند و این بیماری نیز با استفاده مکرر این نوشیدنی بهبود می یابد پودر و پرک جو در غذاهای آبکی ایجاد لعاب می کند و با یک تیر دو نشان می زنید مصرف جو دوسر شیرین به کاهش ریزش مو کمک می کند همچنین برای درمان دردها از جمله درد کمر و درد زانوها، درد قولنج و پهلوها موثر است و باید به صورت خمیر و ضماد در بیاید و در محل درد قرار داده تا درمان شود جو نفخ موجود در روده ها را از بین می برد.

    انواع کوکیها، دسرها، نانها و انواع پنکیکها را با جو دوسر می توان به راحتی تهیه کرد و همچنین با آرد به دست آمده از جو پرک می توان برای زخمها پماد تهیه کرد و باعث سلامت قسمت آسیب دیده ی بدن شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.