×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

images 1659787837 - مقایسه ربات های اینستاگرام ایرانی با همدیگر - اینستاگرام

ربات اینستاگرام چیست؟

به بیان خیلی ساده و خلاصه، ربات اینستا در واقع مانند کارمندی است که شما برای اجرای صفحه خود به او سفارش می دهید، با این تفاوت که کارمند می تواند حتی ۲۴ ساعت شبانه روز آنلاین باشد و مبلغ بسیار کمی را از شما دریافت کند. بهترین ویژگی ربات های اینستاگرام این است که می توانید تمام ویژگی های آن را خودتان تنظیم کنید و ویژگی های شگفت انگیز زیادی برای هر ربات وجود دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم. چگونه ربات اینستاگرام به ما در کسب درآمد کمک می کند؟

با افزایش تعداد کاربران ایرانی شبکه اجتماعی اینستاگرام، داشتن صفحه کاربری که بتواند اسپانسر یا تبلیغ کننده را جذب کند، کار دشواری است. اگر شبکه اجتماعی اینستاگرام مثل قبل پر از کاربران ایرانی نبود، ترفندهای جالب زیادی برای یافتن فالوور و گرفتن لایک و کامنت وجود داشت. اما در حال حاضر این ترفندها تنها بخشی از کار را پوشش می دهند و یکی از ابتدایی‌ترین روش های مدیریت صفحات کاربری برقراری ارتباط بین مدیر صفحه کاربر (صفحه) و فالوور و صفحات کاربری مرتبط است.

آیا ربات های اینستاگرام هنوز کار می کنند؟

بسیاری از دوستان می گویند که ربات های اینستاگرام دیگر خوب کار نمی کنند و بیشتر آنها باعث خرابی و حتی خرابی دائمی صفحات اینستاگرام می شوند. در مورد محدودیت‌های جدیدی که اینستاگرام اعمال کرده و استفاده از ربات‌ها را به حداقل رسانده است، مطمئناً همین امر صادق است. من دوستان زیادی را می شناسم که به راحتی بهترین پیج های فالوور خود را از دست دادند و نتوانستند آنها را برگردانند. تنها دلیل استفاده از ربات اینستاگرام بود.

با این حال، هنوز ربات هایی وجود دارند که کار می کنند، اما استفاده از آنها ریسک بالایی دارد. به عنوان مثال، سازنده ربات Inbo ادعا می کند که ربات آنها کار می کند زیرا اخیراً به الگوریتم های جدید اینستاگرام به روز شده است. اما شما باید آن را تست کنید و نمی توانید در مورد آن اظهار نظر کنید.

بسیاری از کارشناسان در زمینه بازاریابی اینستاگرام بر این باورند که ربات های اینستاگرام قدیمی و بی فایده هستند. نطر شما چی هست؟ آیا دوره استفاده از ربات های اینستاگرام به پایان رسیده است؟

ربات نینجاگرام چیست؟

با استفاده از ربات نینجاگرام می توانید فالوورها و لایک های خود را چندین برابر افزایش دهید. با فعالیت متوسط، این ربات می تواند روزانه بیش از ۳۰۰ فالوور و لایک از افراد واقعی برای شما جمع آوری کند، اما اگر ربات را همیشه فعال نگه دارید و صفحات مناسبی را برای دنبال کردن و لایک انتخاب کنید، می توانید بیش از ۵۰۰۰ فالوور در این ربات داشته باشید. یک اینستاگرام واقعی (نه جعلی) و لایک بگیرید!

+ با استفاده از این ربات می توانید پیج های خاصی (مثلا یک فرد مشهور در عرصه فوتبال) را فالو و لایک کنید. با این عملیات افرادی که فالو و لایک شده اند نیز شما را فالو می کنند با فرض اینکه یک شخص واقعی آنها را فالو کرده باشد و از این رو فالوور و لایک مورد نظر خود را از نظر کشور، شغل و … بدست می آورید.

همانطور که از ویژگی های بالا می بینید، ربات نینجاگرام می تواند تمام فعالیت های اینستاگرام شما را با سرعت بالا و کاملا هدفمند و خودکار انجام دهد. این ربات برنامه ریزی هوشمندانه ای دارد و در صورت مسدود شدن توسط اینستاگرام، با تنظیم فعالیت ها به سرعت کار خود را آغاز می کند.

چرا ربات افزایش فالوور اینستاگرام بهترین گزینه است؟

در حال حاضر بهترین راه برای افزایش فالوور واقعی و هدفمند اینستاگرام استفاده از ربات اینستاگرام است. جذب فالوور از طریق ربات اینستاگرام مطمئن ترین و مطمئن ترین راه برای افزایش تعداد فالوورهای هدفمند است و به هیچ وجه قابل مقایسه با خرید پیج و فالوور نیست!

چه کسی برای خرید ربات اینستاگرام همه کاره مناسب است؟

برای افرادی که نگران جذب فالوور واقعی با هزینه کمتر هستند مناسب است. همچنین کسانی که وقت کافی برای انجام فعالیت های اینستاگرامی ندارند!

چگونه ربات اینستاگرام را طوری پیکربندی کنیم که مسدود نشود

با تهیه ربات اینستاگرام می توانید آن را با توجه به کار و نیاز خود شخصی سازی کنید. سفارشی کردن ربات اینستاگرام به هیچ وجه پیچیده نیست و شما به راحتی می توانید نحوه استفاده از آن را در اولین تلاش خود یاد بگیرید. در پک ربات روش های استفاده از گزینه های ربات اینستاگرام آموزش داده شده است تا بتوانید بدون تهدید خود از آن برای بهبود خود به درستی استفاده کنید.

از آنجایی که ربات اینستاگرام کاملا سفارشی شده است، ممکن است باعث خرابی آن نیز شود. بلاک کردن در شرایطی اتفاق می افتد که کاربر ربات خود را به گونه ای پیکربندی می کند که اینستاگرام متوجه می شود که این شما نیستید که در صفحه فعال هستید، بلکه ربات اینستاگرام فعال است. راه حل هایی برای جلوگیری از شناسایی شما توسط اینستاگرام وجود دارد.

آخرین کلمه

ربات های اینستاگرام یک ایده بسیار جذاب، خوب و موثر برای مدیران صفحات کاربری هستند و برای مدیرانی که زمان کافی برای صرف در صفحه کاربری خود ندارند، بسیار خوب عمل می کند. اگر هم به دنبال این هستید بفهمید بهترین ربات برای اینستاگرام چیست حتما مطلب سایت ترنجی را کامل بخوانید.

با استفاده از ربات اینستاگرام دیگر نیازی به خرید فالوور اینستاگرام ندارید، اما اگر قصد خرید فالوور اینستاگرام را داشتید تا به سرعت اعتبار و محبوبیت کسب کنید، توصیه می کنیم از سایت هایپرفالو استفاده کنید زیرا این ساعت دارای نماد اعتماد الکترونیکی است.

لازم به ذکر است که استفاده از سرویس ربات اینستاگرام برای شما گران تمام می شود اما کارایی این سرویس ها بسیار خوب خواهد بود و در نظر داشته باشید که داشتن ۱۰۰ فالوور فعال بهتر از داشتن ۱۰۰۰ نفر غیر فعال یا نیمه فعال است. برای دریافت ربات اینستاگرام از سایت Robot Pack کافیست به سایت robotpack.ir مراجعه کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.