شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید چراغ قوه پلیسی اصل
    06 شهریور 1401 - 6:15
    شناسه : 205134
    0

    بعضی از افراد که به چراغ قوه بزرگتری نیاز دارند می توانند از چراغ قوه پلیسی اسمال سان بزرگ استفاده کنند. روش کار چراغ قوه ها به این صورت است که رابطه بین منبع تغذیه و چراغ که می تواند از نوع ال ای ذی باشد به وسیله سیمی برقرار می شود.

    پ
    پ

    یکی از وسایلی که در مسافرت و خارج از خانه به آن احتیاج است به خصوص در مناطق تاریک و شب هنگام چراغ قوه پلیسی می باشد که در مدلهای متوسط، قوی و بسیار قوی موجود بوده و خرید آن به آسانی مهیا می باشد. تفاوت و بهتر بگوییم مزیت چراغ قوه ی پلیسی نسبت به دیگر محصولات مشابه کوچکی، سبکی، قابل حمل و نقل آسان، قابلیت تا شوندگی، قابلیت شارژ مجدد باطریها، نور قوی تر و متمرکز تر، تنوع رنگ زیاد، دارای لامپ ال ای دی یا زنون، نور سفید قابل تغییر، امکان تنظیم میزان نور و نیز امکان داشتن حالتهای مختلف از قبیل حالت SOS می باشد، البته برای کسانی که با این قابلیت آشنایی ندارند باید بگوییم این حالت یک نشان بین المللی بوده و در مواقعی به کار می رود که شما احتیاج به کمک دارید و یا در محلی گم شده اید و نیاز به آگاه سازی اطرافیان تان دارید به کار می رود.

    word image 205134 1 - خرید چراغ قوه پلیسی اصل - چراغ قوه پلیسی

    باید بدانید که شما می توانید جهت خرید چراغ قوه پلیسی یا چراغ پارکی برای خود به فروشگاه های عرضه ی محصولات حفاظتی مراجعه نموده و بعد از کسب راهنمایی های لازم مدل مناسب را خریداری نمایید. اما بعد از خرید این کالا جهت افزایش عمر و بازدهی آن باید به مسائل مهمی توجه نمایید، از جمله ی این موارد استفاده از باطریهای استاندارد و مناسب که امکان شارژ مجدد را داشته باشند، خاموش نمودن چراغ قوه در زمانی که به آن نیاز ندارید، نگه داری از آن در محیطهای خشک و غیر مرطوب، استفاده ی پی در پی در زمانهایی که از آن استفاده نمی نمایید، منظور آن است که اگر چراغ قوه را برای مواقع ضروری خریداری نمایید و آن را کنار گذاشته اید ضمن خارج کردن باطریها از آن هر چند وقت یکبار و به صورت پیاپی نسبت به استفاده از آن اقدام نمایید، همچنین جهت افزایش عمر این وسیله باید از تکان دادن شدید آن به خصوص هنگامی که روشن است اجتناب نمایید.

    چراغ قوه پلیسی اسمال سان بزرگ

    بعضی از افراد که به چراغ قوه بزرگتری نیاز دارند می توانند از چراغ قوه پلیسی اسمال سان بزرگ استفاده کنند. روش کار چراغ قوه ها به این صورت است که رابطه بین منبع تغذیه و چراغ که می تواند از نوع ال ای ذی باشد به وسیله سیمی برقرار می شود. یک سیم از قطب مثبت باتری به یک سر چراغ وصل می شود و قصب منفی آن را با سیمی دیگر به سمت دیگر چراغ وصل می شود همچنین بین این سیمها یک کلید وجود دارد تا جریان را قطع و وصل کند. چراغ قوه دارای اجزای مختلفی می باشد یکی از این اجزا بدنه چراغ قوه است که می تواند دارای جنسهای مختلفی باشد رایج ترین ماده ای که در ساخت بدنه چراغ قوه استفاده می شود پلاستیک فشرده است.

    word image 205134 2 - خرید چراغ قوه پلیسی اصل - چراغ قوه پلیسی

    جنس بدنه در چراغ قوه بسیار مهم است چون خارجی ترین بخش چراغ قوه پلیسی اسمال سان است و باید بسیار مقاوم باشد تا در صورتی مه از دست کاربر به زمین افتاد دچار آسیب نشود همچنین از فلزهای ضد زنگی همچون ورق آلومینیوم نیز می توان در ساخت چراغ قوه استفاده کرد کلید روشن و خاموش در چراغ قوه نیز بسیار خاص است به صورتی که باید از جنس با کیفیتی در ساخت آن استفاده شده باشد تا دچار مشکل نشود. رفلکتوری که در چراغ قوه بکار می رود از جنس آلومینیم است و وظیفه آن انتقال و بازتاب مناسب تر نور به سمت مقابل می شود. لامپهایی که در چراغ قوه بکار می روند نیز دارای نوع و ویژگیهای مختلفی هستند که یکی از آنها لامپ رشته ای یا لامپ فلورسنت است و دارای نور تقریباً زرد رنگ و مصرف انرژی بالایی است.

    چراغ قوه پلیسی اصل

    یکی از تجهیزات ضروری و بسیار کاربردی در هنگام سفر، کوهنوردی، نگهبانی و غیره چراق قوه پلیسی می باشد که علاوه بر آن برای استفاده های متفرقه در هنگام قطع شدن برق به خصوص در شب خیلی به کار می آید و نمونه های کوچک، قوی و اصل آن در بازار با قیمتهای مناسبی به فروش می رسد. این چراغ قوه ها همچون چراغ خورشیدی معمولا به صورت دستی می باشند که دارای یک بند نگهدارنده می باشند و آن را می توان به دور مچ دست قرار داد و با پیچاندن آن به دور مچ دست می توان از خود دور نکرد و در نزد خود نگه داشت تا در مواقع لزوم از آن استفاده کرد. اکثر نمونه های تولید شده امروزی به صورت چراغ ال ای دی طراحی می شوند و یا نور آنها به صورت سفید مهتابی می باشد که بتواند به خوبی محیطهای تاریک را روشن کند و امکان بینایی و قدرت دید را تقویت کند.

    word image 205134 3 - خرید چراغ قوه پلیسی اصل - چراغ قوه پلیسی

    برخی از اسلحه ها و تفنگهای جنگی و شکاری قابلیت نصب چراغ قوه بر روی خود دارند که امروزه چراغ قوه پلیسی اصل به صورت چند کاره و چند منظوره تولید می شوند و علاوه بر حمل دستی بر روی اسلحه و تفنگها نیز نصب می شوند که باعث می شوند تا شکارچی و یا نگهبان با تسلط بیشتری اسلحه خود را برای حفاظت در دست داشته باشد و بتواند در محیطهای تاریک به خوبی نگهبانی دهد. این چراغ قوه های در انواع مختلفی تولید می شوند که از نظر اندازه، برد و مسافت تحت پوشش، توان برقی، حالتهای پرتاب نور، قابلیتهای ویژه، تعداد چراغ و غیره با یکدیگر متفاوت می باشند که هر کدام با قیمتهای خاص خود به فروش می رسند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.