جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت شیره خرما خالص شهرضا
    07 شهریور 1401 - 3:28
    شناسه : 205226
    0

    یکی از توصیه هایی که به افراد دچار بیماری شب کوری می شود استفاده از شیره خرما است زیرا این شیرینی پر خاصیت دارای ویتامین A است به همین دلیل از ابتلا چشمان شما به عفونت جلوگیری می کند و همچنین نمی گذارد چشمان شما دچار خشکی شود اما اگر شما شیره خرمای میناب را برای استفاده انتخاب کنید به دلیل اینکه خرمای آل مهتری قیمت بالا تری نسبت به سایر خرما ها دارد برای این شیره باید مبلغ بیشتری را پرداخت کنید.

    پ
    پ

    شما می توانید انواع شیره های متفاوت را از شهرضا تهیه کنید، همه شیره های آن به خصوص شیره خرما آن کیفیت بسیار عالی دارند و از نظر افراد زیادی مورد تایید قرار گرفتند.

    استان فارس به دلیل شرایط خاص آب و هوایی که دارد محصول خرما در آن به خوبی تولید می شود و همین امر سبب شده است خرما های این شهر تبدیل شیره خرما هایی شوند با کیفیت فوق العاده.

    به دلیل تغییر برنامه غذایی افراد بیشتر مردم به بیماری یبوست دچار هستند که تنها راه طبیعی درمان این بیماری استفاده از محصولاتی است که سرشار از فیبر هستند، یکی از محصولات شیره خرما است.

    C:\Users\ARAD\Desktop\شهرضضا.jpg

    زمانی که شما برای درمان بیماری یبوست به پزشکان طب سنتی مراجعه کنید استفاده از شیره را به شما برای درمان این بیماری توصیه می کنند شیره خرما شهرضا زیرا استفاده از این شیرینی خوش طعم علاوه بر اینکه باعث بهبود این بیماری شما می شود خواص بسیار زیاد دیگری هم دارد که می تواند برای بدن شما مفید باشد و سیستم ایمنی بدنتان را قوی کند.

    یکی از توصیه هایی که به افراد دچار بیماری شب کوری می شود استفاده از شیره خرما است زیرا این شیرینی پر خاصیت دارای ویتامین A است به همین دلیل از ابتلا چشمان شما به عفونت جلوگیری می کند و همچنین نمی گذارد چشمان شما دچار خشکی شود اما اگر شما شیره خرمای میناب را برای استفاده انتخاب کنید به دلیل اینکه خرمای آل مهتری قیمت بالا تری نسبت به سایر خرما ها دارد برای این شیره باید مبلغ بیشتری را پرداخت کنید.

    شیره خرما خالص

    اگر وزنتان کم است و تمایل دارید به وزنتان اضافه شود شیره خرما خالص مصرف کنید. شیره خرما کالری بالایی دارد و مصرف روزانه و منظم آن سبب چاق شدن صورت و اضافه شدن وزنتان می شود. شیره خرما به دلیل داشتن قند طبیعی ، پروتئین و ویتامین ها می تواند در افزایش وزن به شما کمک کند. استفاده از شیره خرما در وعده صبحانه و میان وعده، در افزایش وزن نقش مهمی دارد.

    مصرف شیره خرمای سفت شده برای همه نوع افراد کودک و بزرگسال بسیار مفید است. وقتی شیره خرما سفت و غلیظ باشد، یعنی خالص بوده و دارای بیشترین میزان کالری و مواد معدنی است.

    C:\Users\ARAD\Desktop\سیرههه.jpg

    یکی از بی نظیر ترین انواع شیره ها شیره خرما خالص است. این شیره خرمای دلچسب با شیرینی بسیار ملایم خود برایتان طعمی دل انگیز به ارمغان می آورد. شیره خرما سفید از خرمای خشک گرفته می شود و برای افراد دیابتی و کسانی که از رژیم های لاغری استفاده می کنند خیلی مفید است. قیمت شیره خرما سفید با توجه به فواید و خواصی که دارد بسیار مناسب است که می توانید آن را جایگزین شیرینی ها و قندهایی کنید که برای سلامتی بسیار مضر هستند.

    شیره خرما صادراتی

    کشور عزیزمان ایران بهترین تولید کننده شیره خرما اصل و ارگانیک می باشد سالانه چندین تن از این محصول به کشور هایی چون ترکیه و قطر، صادر می شود. در کشور های نام برده از شیره خرما در وعده صبحانه که باعث فعال شدن سلول های عصبی ودرمان رماتیسم می شود استفاده می کنند همچنین در کشور ترکیه از شیر خرما به جای شکر در پخت حلوا، شیرینی، کیک خیس و انواع غذا های خود استفاده می کنند صادرات شیره خرما باید اصولی و از قوانین خاصی برخوردار باشد.

    شیره خرما دارای خواص بسیاری می باشد و به دلیل داشتن خاصیت ضد توموری و ویتامین c از رشد تومورهای بدخیم و خوش خیم در داخل بدن جلو گیری می کند و سیستم دفاعی بدن را بالا می برد.

    C:\Users\ARAD\Desktop\خرید شیره.jpg

    بهتر است بدانید که قیمت شیره خرما تولید شده در مجموعه ما بسیار مقرون به صرفه می باشد و علاوه بر داشتن کیفیت مناسب از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد و مجموعه ما فروش شیره خرما ۱۰۰ گرمی برای عزیزانی که می خواهند این محصول را در گرم پایین و برای تست خریداری کند در نظر دارد در صورتی که به هر دلیلی مورد پسندتان نبود ضرری نکرده باشد اما با به شما این مژده را خواهد داد که با خرید این محصول از مجموعه ما مشتری همیشگی ما خواهید شد شیره خرما که اصل باشد طعم لذیذ و خوشمزه ای دارد رنگ آن شفاف بوده و شما می تو انید در آب و شیر و انواع غذاهای تان از آن استفاده کنید و به خواص های آن پی ببرید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.