چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41342 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • روروک بچه فنری قدیمی شیراز
    07 شهریور 1401 - 4:29
    شناسه : 205237
    0

    روروک بچه و اسباب بازی فکری در رنگها و طرح بندیهای مختلفی در بازار موجود است که شما می توانید متناسب با سلایق خود نسبت به خرید هر روروک از جمله روروک بچه شیراز اقدام کنید و در اختیار کودک به جهت استفاده قرار دهید.

    پ
    پ

    یکی از قدیمی ترین روروک بچه و تخت وکمد نوزاد را می توان به مدل فنری آن اشاره کرد که با گذشت زمان هنوز در بین مردم جامعه از محبوبیت خاصی برخوردار است که همین مسئله سبب شده تا شرکت مربوطه ما این مدل از محصولات را با کیفیت خوب و بالایی تولید نماید و از فروش خوب و مناسبی هم نیز برخوردار می باشد.

    در روروکهای تولید شده توسط مجموعه ما یک سری ضربه گیر در قسمتهای مختلف آن وجود دارد که باعث جلوگیری از آسیب دیدن کودک در هنگام افتادن آن خواهد شد و همچنین این محصول می تواند به سرگرمی کودکان هم کمک بسیار زیادی نماید.

    یکی از خواص فوق العاده این مدل از محصول در قسمت تنظیم آن می باشد که به افراد کمک می کند تا مناسب با کودک خود روروک را تنظیم نمایند تا فرزندشان به خوبی و راحتی بتواند آن را استفاده نماید. یکی از فواید روروک شست و شوی آسان آن می باشد که نیازی نیست افراد وقت زیادی را صرف آن نمایند زیرا به راحتی می توان آن را شست و شو نمود.

    word image 205237 1 - روروک بچه فنری قدیمی شیراز - روروک بچه

    از نگاه مادران کشور عزیزمان روروک بچه فنری جزو یکی از بهترین محصولات برای به حرکت در آمدن فرزند است از همین رو اکثر آنها ترجیح بر خرید این نمونه از کالا گرفته اند که همین مسئله سبب شده تقاضا برای این نوع روروک در بازار افزایش پیدا نماید که متخصصین شرکت مربوطه ما را موجب کرده تا به طور انبوه این نمونه از محصول را تولید نمایند.

    برخی از افراد به شرکت مربوطه ما مراجعه می نمایند یک سوال را خواهند پرسید و آن هم درباره روروک می باشد که چه زمانی بهتر است برای فرزند خود روروک خریداری نمایم که در پاسخ به سوال آنها باید بگوییم که اگر کودکی خیلی کوچک باشد در حدی که نتواند اصلا روی پای خود ایست کند بهتر است برای آنها روروک را خریداری نمایید.

    روروک بچه قدیمی

    یکی از وسایلی که می تواند برای بچه های بین یازده تا هفده ماهه بسیار مناسب باشد روروک بوده که این وسیله بسیار کار آمد است و مدلهای قدیمی آن نیز با تغییراتی اندک در بازار به فروش می رسد.

    کودکان در یک دوره زمانی باید راه رفتن را یاد گرفته تا بدون کمک والدین و ابزاری به راحتی حرکت و قدم بزنند، شما به عنوان خانواده این مسئولیت سنگین را بر عهده داشته و باید در حفظ تعادل و نشست و برخاست کودکان کمک نمایید تا بعد از مدتی خودشان به تنهایی قادر به حرکت باشند.

    word image 205237 2 - روروک بچه فنری قدیمی شیراز - روروک بچه

    این وسیله از جنس پلاستیک نرم بوده و قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد، زیرا کودکان در سنینی که با روروک بچه قدیمی آشنا می شوند دوست دارند همه چیز را امتحان و دست بزنند و اگر این محصول جنس مناسبی نداشته باشد با حرکت آنها و برخورد به دیوار، مبل، یا هر نقطه ایی دیگر موجب شکستگی پلاستیک شده و امکان فرو رفتگی در دست و پای کودکانتان می شود، حال مجموعه ما تمامی این نقاط را در نظر گرفته و از موادهای پلی اتیلن و پلمیری درجه یک جهت ساخت آن استفاده نموده اند، این محصول به صورت دایره ایی بوده و هشت چرخ دارد که قابلیت چرخش سیصد و شصت درجه آن موجب شده تا به حفظ تعادل کودکان در حرکت کمک کند.

    لاستیکها در فاصله ایی ده سانتی توسط یک حلقه پلاستیکی نگهداری می شود و از یک تشک بسیار نرم و محکم جهت نگهداری کودک استفاده شده که با قرار گیری در آن قادر به حرکت به هر سمتی خواهد بود و باید پاهای خود را به سمت جلو وعقب حرکت داده تا چرخها به او کمک کند تا به مکان مورد نظر خود برسند و یک دسته در آن تعبیر شده تا والدین برای کنترل آنها کار دشواری نداشته باشند.

    روروک بچه شیراز

    یکی دیگر از شهرهایی که در زمینه خرید روروک بچه عملکرد خوب و مناسبی نیز دارد شهر شیراز می باشد و این شهر نیز همانند دلیجان مراکز خرید معتبر زیادی را در خود دارا می باشد.

    word image 205237 3 - روروک بچه فنری قدیمی شیراز - روروک بچه

    روروک بچه و اسباب بازی فکری در رنگها و طرح بندیهای مختلفی در بازار موجود است که شما می توانید متناسب با سلایق خود نسبت به خرید هر روروک از جمله روروک بچه شیراز اقدام کنید و در اختیار کودک به جهت استفاده قرار دهید.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.