×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

از میان برند های قدیمی موجود در بازار ایران دستگاه تصفیه آب ریلکس می باشد که ابتدا در ایران یک محصول وارداتی محسوب می شد و امروزه یک دستگاه تمام ایرانی که حتی لوازم جانبی آن مانند فیلتر و واشر در ایران تولید می شود. ابتدا با شروع تولیدات شرکت های ایرانی کیفیت ها پایین بود و کم کم توانستند کیفیت خود را افزایش دهند و مطابق بازار دنیا مدل های روز را تولید بنمایند.

امروزه با هوشمند سازی دستگاه تصفیه آب شیائومی، بسیاری از آپشن های آن به روز می باشد و با مناسب ترین قیمت ها می توانید بهترین خدمات را دریافت کنید بطور مثال این دستگاه ها دارای عقربه های دیجیتالی می باشند که نشان دهنده میزان خلوص آب و املاح آن می باشد تا شما با مشاهده کردن این عقربه می توانید به راحتی و به موقع فیلتر ها را تعویض کنید.

C:\Users\ARAD\Desktop\الکوثر ان.jpg

با توجه به آلودگی های برخی از شهر ها دستگاه تصفیه آب الکوثر مورد استفاده قرار می گیرد مانند برند فونیکس و استفاده از آن در شهر های با آب آهکی و شور در واقع الزامی می باشد زیرا که آب این مناطق قابل شرب نمی باشد و در صورت شرب، پس از مدتی دچار سنگ کلیه و حتی سنگ مثانه خواهند شد.

در واقع بیشتر تولیدات شرکت فلر دستگاه های تصفیه آب صنعتی می باشد که در کارخانجات و فروشگاه ها می توانید آن را مشاهده بفرمایید. تفاوت عمده این دستگاه ها این است که فیلتر های بسیار قویی در این دستگاه ها بکار رفته است تا بتواند حجم بالایی از آب را تصفیه بنماید و املاح بیشتری را دریافت کند تا وارد آب شرب نشود.

دستگاه تصفیه آب رومیزی سامسونگ

یکی از بزرگ ترین کشور های تولید کننده دستگاه های تصفیه آب کشور کره جنوبی می باشد و همین طور یکی از بزرگ ترین برند های تولید کننده لوازم خانگی و دستگاه های تصفیه آب رو میزی جهان شرکت سامسونگ نیز در این کشور واقع شده است و با تولید با کیفیت ترین محصولات به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان این حوضه به شمار می رود.

یکی از بهترین انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی نوع کلمنی رومیزی می باشد یکی از بهترین مزایای این نوع دستگاه ها این است که به دلیل اندازه کوچکی که دارند از آن ها می توان بر روی اوپن آشپزخانه ها و یا دیگر نقاط خانه به عنوان یک کلمن استفاده کرد درست همان استفاده ای که پیش از ورود یخچال های امروزی از کلمن ها می شده است.

C:\Users\ARAD\Desktop\رومیزی وانم.jpg

در این جا می خواهیم کمی در باره نوع دیگری از دستگاه تصفیه آب رومیزی با شما صحبت کنیم دستگاه های سر شیری که شرکت هایی مانند مجیک آن را تولید می کنند.

دستگاه های سر شیری از یک فیلتر استفاده می کند و در روی سری شیر سینک شما قرار می گیرد و آب را تصفیه می کند البته باید به این موضوع اشاره کرد که فیلتر این نوع تصفیه کننده تنها توانایی جدا کردن املاح درشت معدنی را از آب دارد در واقع همان املاحی که باعث رسوب می شوند.

دستگاه تصفیه آب صنعتی قیمت

در ایران نیز با توجه به استقبال خوبی که از فیلتر تصفیه آب شده است می توان قیمت های مناسبی را در بازار پیدا کرد اما با توجه به این که این دستگاه ها به صورت وارداتی هستند و نوسانات ارزی در کشور ما بسیار بالا است و همچنین چالش های اقتصادی که در کشور موجود است، نمی توان قیمت دقیقی برای این کالا در نظر گرفت.

جدای ازین مطالب با توجه به تنوع بالای دستگاه ها با انواع مدل پمپ ها و فیلتر های گوناگون اسمز، قیمت این دستگاه ها بسیار متغیر است.

شاید در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب چشمتان به حروف ro خورده باشد و برایتان این سوال پیش بیآید که دستگاه تصفیه آب صنعتی ro چیست.

C:\Users\ARAD\Desktop\صنعتی وان.jpg

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، نماد ro معرف دستگاه تصفیه آب صنعتی هستند که به روش اسمز معکوس عمل می کنند.

در این روش آب از یک غشای نیمه نفوذ پذیر عبور می کند که باعث می شود موادی که در آب حل شده اند مسدود شوند، به دین صورت آبی خالص تر را دریافت می کنیم زیرا تنها چیزی که ازین غشا عبور می کند مولکول های آب است.

تحقیقات در این زمینه از سال ۱۹۵۳ شروع شد و با پیشرفت تکنولوژی در سال ۱۹۷۰ شرکت فیلمتک توانست روش ممبران ro یا همان اسمز معکوس را ابداع کند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.