×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

از جمله وسایل نظافت که هر فردی به صورت شخصی از آن استفاده می کند حوله حمامی می باشد و از انواع مختلف آن مانند تن پوش، کلاه دار و نانو تولید می شود.

و بهتر است که در هر بار مصرف آن را در محیطی قرار دهیم که کاملا خشک شود در غیر این صورت محل تجمع باکتریها و قارچها خواهد بود.

حوله حمامی دارای پارچه نرم و لطیفی هستند که و نه تنها برای خشک نمودن بدن بلکه برای صورت نیز مناسب هستند.

حوله حمام باید جنس مناسبی داشته باشد یعنی زیاد نازک یا ضخیم نباشد وزن حوله حمام نیز باید سبک باشد چرا که اگر وزن سنگین داشته باشد موقع خشک کردن بدن با مشکل مواجه می شویم.

word image 205255 1 - قیمت حوله حمامی تن پوش جدید تهران - حوله حمامی

مهمترین عامل برای تعین قیمت حوله حمامی تن پوش مناسب جنس الیاف آن می باشد که باید دارای خصوصیات و مزایایی باشد که بتواند نیاز ما را برطرف کند.

امروزه حوله های زیادی با انواع جنسهای متفاوت تولید می شود که هر کدام خواص و مزایای مخصوص خود را دارند.

حوله با جنس پنبه بهترین نمونه جنس حوله می باشد چرا که قدرت جذب بالایی دارد و حدود ۲۵ برابر وزن خود جذب آب دارد یعنی آبگیری خوبی می تواند داشته باشد که این یکی از ویژگیهای حوله مناسب می باشد.

حوله پنبه دارای جنس نرم و لطیفی است که اغلب برای کودکان نیز مناسب می باشد چرا که با جنس لطیف پوست کودکان سازگاری دارد و محبوبیت خاصی بین افراد دارد و قیمت آن نیز مناسب می باشد.

حوله حمامی تهران

استفاده های بسیار زیاد افراد از حوله حمامی باعث شده تا مراکز مختلفی در صدد فروش این محصول به صورت جزئی و عمده باشند که این امر در شهر تهران به دلیل جمعیت بالایی که دارد بیشتر مشاهده می شود.

یکی از حوله های حمامی که افراد از آن استفاده می کنند حوله تن پوش گلبافت می باشد که علاوه بر حمام در مکانهای دیگری مانند: استخر، چشمه های آب گرم و ساحل نیز کاربرد دارند، افراد می توانند از این نوع حوله ها را می توانید در مراسمات مختلف نیز به اطرافیانشان هدیه دهند.

اگر قصد خرید حوله تن پوش حمامی را دارید بهتر است تا با راهنمای اندازه آن آشنایی داشته باشید اما به این موضوع توجه داشته باشید که این اندازه در کشورهای مختلف با یکدیگر فرق دارد اما به صورت کلی می توان گفت که سه اندازه استاندارد برای این حوله ها وجود دارد که به صورت زیر می باشد:

word image 205255 2 - قیمت حوله حمامی تن پوش جدید تهران - حوله حمامی

بالای زانو: افرادی که مدت زمان کمی را در حمام صرف می کنند حوله حمامی تهران برایشان مناسب است چراکه وقتی یک دوش سریع می گیرید پوست میزان رطوبت کمتری را جذب می کند لذا برای خشک کردن بدن نیازی به استفاده از حوله های بلند نمی باشد.

تا زانو: این مدل از حوله ها در مقایسه با حوله های تمام قد، وزن کمتری دارند، از این حوله ها اغلب برای چشمه های آب گرم و استخرها استفاده می کنند و برای فصل تابستان نیز مناسب هستند.

تمام قد: اندازه این نوع حوله تا مچ پا است و برای کسانی که در مناطق سرد زندگی می کنند بسیار مناسب بوده تا بتوانند بعد از حمام به خوبی گرم شوند، همچنین حوله های تمام قد برای فصل زمستان نیز گزینه خوبی می باشند.

حوله حمامی جدید

همانطور که تا این قسمت از مقاله برای شما گفتیم حوله حمامی دارای انواع مختلفی می باشد که در این قسمت سعی داریم تا شمارا با انواع آن و کاربرد بسیار ساده آنها آشنا کنیم پس در این قسمت از مقاله با ما همراه باشید.

انواع مختلف حوله عبارت اند از حوله حمام، حوله لباسی یا همان حوله تن پوش، حوله پالتویی، حوله آشپزخانه و حوله شنا.در انتخاب و خرید حوله بهتر است بدانید که حوله هایی که یک رنگ هستند و طرح ساده ‌ای دارند بهتر می باشد همچنین میزان ضخامت آن باید به حدی باشد که نه خیلی ضخیم و نه خیلی لطیف باشد زیرا اگر ضخامت آن بسیار پایین باشد قدرت آن را در جذب کمتر می کند همچنین ضخامت زیاد نیز باعث می شود تا زمان خشک شدن آن طولانی تر شود.

word image 205255 3 - قیمت حوله حمامی تن پوش جدید تهران - حوله حمامی

اگر شما نیز به دنبال تهیه یک حوله حمامی جدید مناسب هستید توصیه ما این است که به جای استفاده از روشهای قدیمی از روشهای جدید در خرید این محصول استفاده کنید، یعنی به جای رفتن به بازارهای حضوری و از دست دادن وقت و انرژیتان با مراجعه به سایت ما تمامی محصولات ما را در وب سایتمان مشاهده کنید و این محصول را به صورت عمده در رنگ بندی متنوع و قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید تا تجربه یک خرید اینترنتی دلنشین را کسب کنید.

.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.