شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید لباس دوبند کشتی دورو
    07 شهریور 1401 - 7:55
    شناسه : 205256
    0

    جالب است بدانید که دوبند کشتی دورو و کفش ورزشی نیز طراحی و تولید می شود که کشتی گیران می توانند با خرید آن از هر دو طرف دوبند را استفاده نمایند.

    پ
    پ

    کشتی به‌ عنوان یکی از ورزشهایی که طرفداران بسیار زیادی دارد دارای لباس مخصوصی می‌ باشد که به آن دوبند می‌گویند دوبند کشتی بچه ‌گانه زنانه دورو طراحی و تولید می ‌شود که افراد می ‌توانند با توجه به سن و سلیقه خود از آن استفاده کنند.

    با توجه به گذشت زمان سبب شد تا در زور آزماییها حتی زمانی‌ که مردم از کمربند چرم استفاده نمی‌ کردند نیز نام کشتی به میان باشد به این ترتیب سبب شد تا نام این ورزش کشتی باشد.

    کشتی‌ گیران معمولاً هنگام پوشیدن این لباس از جورابهای کوتاه و بدون ساق استفاده می کنند کفشی که کشتی گیران هنگام کشتی به پا می کنند معمولاً باید سبک بوده و همچنین ساق دار باشد تا بتواند از پیچ خوردن پای آنها تا حد زیادی محافظت کند.

    C:\Users\MacanPc.ir\Downloads\Logo (1) - 2022-08-28T114214.396.jpg

    جالب است بدانید که دوبند کشتی دورو و کفش ورزشی نیز طراحی و تولید می شود که کشتی گیران می توانند با خرید آن از هر دو طرف دوبند را استفاده نمایند.

    مسابقه کشتی در سالنهای مخصوص و همچنین روی تشکهای مخصوصی صورت می گیرد این تشکها معمولا به صورت مربع می باشد که رنگ آن نیز زرد است و ضلع آنها حدود ۱۲ متر می باشد درون محفظه تشک حلقه قرمز رنگ وجود دارد که کشتی‌گیران معمولاً باید در آن منطقه کشتی خود را انجام بدهند.

    این دایره قطری تقریباً ۷ متری دارد که که در مرکز آن نیز یک دایره دیگر به قطر یک متری می باشد روی این تشک یک مرز برای مشخص کردن منطقه فعالیت و همچنین این محوطه خارج از تشک نشان داده شده است که کشتی گیران هنگام کشتی باید حواسشان جمع باشد که از آن دایره خارج نشود.

    خرید دوبند کشتی

    یکی از ورزشهای بسیار مورد علاقه مردان در سراسر دنیا از قدیم تا به امروز کشتی می باشد که دوبند کشتی پوششی قانونی و مجاز برای کشتی گیران می باشد.

    این دوبنده ها دارای طول عمر بسیار بالا و استحکام زیادی می باشند چرا که برای ورزشی طراحی شده اند که نیاز به جنسی بسیار عالی و بالا و درجه یک دارد.

    اگر چه می ‌توان دوبنده ها را در رنگهای بسیار متفاوتی دوخت و تولید کرد اما بر طبق قوانین فدراسیون کشتی در مسابقات رسمی تنها باید از رنگهای قرمز و آبی استفاده کرد.

    C:\Users\MacanPc.ir\Downloads\Logo (1) - 2022-08-28T114941.001.jpg

    یکی از ورزشهای بسیار حساس کشتی می باشد که باید کفش اسپرت و لباس آن به نحوی طراحی شده باشد که آسیبی وارد نشود و به همین دلیل هنگام خرید دوبند کشتی باید بسیار توجه کنید.

    دوبنده های برش بلند و برش کوتاه دارای تفاوتهایی با همدیگر هستند که به یک مورد از آن اشاره می کنیم.

    در حالی که دوبنده های برش بلند در قسمت دور گردن و زیر بغل دارای برش بسیار بزرگتر می باشند اما دوبنده های برش کوتاه دارای برش بسیار کمتری در دور گردن و زیر بغل می باشند اما هر دوی آنها به بلندی تا زانو می باشند.

    شاید با خود فکر کنید این دوبنده ها تنها برای مردان طراحی می ‌شوند اما چنین نیست و هم اکنون بسیاری از تولید کنندگان دوبنده های کشتی زنانه را نیز با سبکی بسیار عالی و دقیق که متناسب با اندام بانوان می باشد طراحی و تولید می کنند.

    لباس دوبند کشتی

    برای شروع این ورزش بهتر است به انواع لباس دوبند کشتی و سبکهای کشتی آگاه شوید در سبک دانشگاهی شما نیاز به یک دوبنده دارید که می تواند هر رنگی باشد و از لحاظ شکل در دسته ی برش بلند قرار می گیرند که برش بزرگتری در زیر بغل و گردن دارند اما در سبک فرنگی یا آزاد طبق قوانین فدراسیون بین المللی کشتی باید از رنگهای آبی و یا قرمز استفاده کنید.

    یکی از نکات قابل ذکر در مورد دوبنده طرحهای روی آن می باشد که این طرحها میتواند به سلیقه ی شما باشد اما اغلب طرحها که نشان دهنده کشور شخصی است که لباس را بر تن می کند و در میدان مبارزه حاضر می شود زیرا این طرح نشان دهنده ی ملیت شخص می باشد.

    C:\Users\MacanPc.ir\Downloads\Logo (1) - 2022-08-28T115253.362.jpg در ساختار پاچه ی لباس دوبند کشتی موادی مانند پلی استر ونایلون بکار می رود که البته مقدارو ترکیبات مواد بستگی به جنس و کیفیت محصول نیز وابسته است برای مثال یکی دیگر از انواع پارچه که در تهیه دوبنده بکار می رود استرج می باشد که در کشور ما ازاغلب از این نوع پارچه استفاده می شود.

    با توجه به شرایط و نوع زمین مسابقه و تمرین در رشته ی کشتی انتخاب دوبنده ی کشتی و کفش مناسب یکی از الزامات شروع این ورزش است کفشها همانند دوبنده انواع مختلف و شاخصهای مختلفی دارند اما از مهم ترین آنها وزن کم انعطاف پذیری یک دستی کفش محافظت مناسب از پا پشتیبانی از مچ پا و غیره می باشد.

    همچنین جنس کفشها باهم متفاوت است که می توان به جنسهای مش و چرم خام اشاره کرد که بر اساس سلیقه و شرایط می توانید جنس مورد نظر خود را انتخاب کنید برای مثال جنس مش برای پاهایی که زیاد عرق می کنند مناسب تر است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.