جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت سنسور دوربین مداربسته جی پلاس
    07 شهریور 1401 - 9:02
    شناسه : 205258
    0

    اکثر مالکان سعی می کنند سیمها را پنهان کنند یا سنسور دوربین مداربسته را در محلی با دید کم قرار دهند، اما سیمهای بیرون زده یک خسارتی همانند نابودی دوربین هستند پس سعی کنید پنهان باشند.

    پ
    پ

    هر چه علم بیشتر پیشرفت می کند تکنولوژی و مدرن شدن نیز بیشتر می شود و این شامل دوربین مدار بسته نیز می شود که هم اکنون طرح سنسور دود آن مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی شده است.

    دتکتورهای دود مقدار بسیار کمی برق مصرف می کنند و با باتری کار می کنند. بسیاری از دوربین ضد آب نیز با باتری قابلیت کار با WiFi را دارند.

    مدلهایی که بدون توقف با ویژگیهای ضبط کار می‌کنند، ممکن است سیمهایی به منبع برق یا دستگاه ضبط متصل کنند و کار کنند.

    اگر یک آشکارساز دود با سیم متصل می بینید، این می تواند نشان دهنده وجود دوربین باشد.

    C:\Users\MacanPc.ir\Downloads\Logo (1) - 2022-08-27T163715.356.jpg

    اکثر مالکان سعی می کنند سیمها را پنهان کنند یا سنسور دوربین مداربسته را در محلی با دید کم قرار دهند، اما سیمهای بیرون زده یک خسارتی همانند نابودی دوربین هستند پس سعی کنید پنهان باشند.

    کارایی و کا با این دوربین بسیار عالی است زیرا هم می توانید به عنوان شارژر موبایل از آن استفاده کنید و هم می توانید محیط را کنترل کنید.

    همچنین در درون آن یک میکروفن طراحی شده اشت که می تواند صداها را ضبط کند و شما می توانید حتی تصاویر را بر روی گوشی موبایل خود ببینید.

    مکان مناسب را برای دوربین خود انتخاب کنید و فضایی را انتخاب کنید که به دوربین اجازه می دهد میدان دید واضحی در جلو یا پشت در، پیاده رو یا منطقه تاریک حیاط داشته باشد.

    این منطقه باید عاری از برگها، شاخه های درخت یا سایر موانع باشد تا بتوان وسیع ترین محدوده ممکن را تحت نظر داشت.

    دوربین مداربسته جی پلاس

    یکی از موفق ترین تیمها در ساخت و تجارت دوربین مداربسته گروه کاری جی پلاس هستند.

    دوربینهای مدار بسته ای که در فروشگاه ها یا بانکها یا مراکز خرید یا سوپر مارکتها به فراوانی مشاهده کردید را دوربینهای چشمی می گویند که دارای بدنه ای تغرییبا 5 تا 12 سانتی متری هستند که این اندازه بسته به نوع و کارایی دوربینها متفاوت است.

    همچنین حافظه کمی برای نگه داشتن فیلمها و تصاویر ضبط شده دارد دوربینهای مداربسته سیاه و سفید کیفیت پایینی در لنزهای خود دارند و ضبط فیلم را با کیفیت پایین و تار انجام می دهند.

    C:\Users\MacanPc.ir\Downloads\Logo (1) - 2022-08-27T163938.668.jpg در مورد یکی از پر استفاده ترین ابزارها می توان به دوربین مداربسته جی پلاس اشاره کرد که تواناییهای بالایی را دارد مانند ضبط صدا و تصویر هم زمان در مدت طولانی که آن را به یک دوربین فوق العاده تبدیل می کند.

    این نوع دوربین هم به چند دسته تقسیم می شود مانند دوربین با حافظه کم یا دوربین با حافظه بالا دوربین کیفیت پایین و دوربین کیفیت بالا و دوربین با وضوح تصویر پایین و دوربین با وضوح تصویر بالا.

    این دوربینها بسیار ریز هستند اندازه آنها بین یک تا سه سانتی متر می شود و کارایی آنها به این گونه است که ضبط فیلم ندارند اما می توان تایمر آنها را تنظیم کرد و در تعداد ثانیه های تنظیم شده به طور خود کار عکسی کند.

    برای مثال می توان روز یک ثانیه آن را تنظیم کرد و در هر یک ثانیه یک عکس بندازد همچنین می توان برای دو ثانیه و سه یا چهار یا پنج هم آن را تنظیم کرد.

    بهترین قیمت روز

    شما می توانید با برسی انواع برند ها و ویژگی های دوربین مدار بسته خرید به صورت عمده داشته و از بهترین قیمت روز بهره مند شوید.

    این دوربین ها بسیار کاربردی بوده و قابلیت چرخش 360 درجه عمودی و 120 درجه افقی دارد و تمامی محیط را تحت نمایش قرار می دهد و اغلب این نوع دوربین ها بی سیم بوده و نیاز به هزینه های هنگفتی برای اجرای سیم کشی تخصصی نداشته و از این نظر بسیار مقرون به صرفه می باشد و شما با نصب اپلیکیشن مخصوص در موبایل خود نظارتی کامل در محل مورد استفاده می توانید داشته باشید.

    C:\Users\MacanPc.ir\Downloads\Logo (1) - 2022-08-27T164544.211.jpg

    همان طور که می دانید خرید و فروش دوربین های مدار بسته امروزه پیشرفت چشمگیری داشته و اغلب مردم به این تکنولوژی روی آورده اند و در صورت خرید عمده از این محصول می توان قیمت دوربین مداربسته مناسبتری نیز بهره مند شد.

    این نوع دوربین های مدار بسته بعد از دوربین های آنالوگ به روی کار آمده اند و در بازار مصرفی با توجه به کیفیت و قیمت مناسبی که دارند جایگزین بسیار مناسبی برای دوربین های آنالوگ قدیمی می باشند.

    در قیمت گذاری دوربین ها عوامل متعددی وجود دارند و باید به هر یک از این موضوعات توجه خاصی شود مانند: برند دوربین، نوع لنز و کیفیت آن، قابلیت دید در شب و سایر موارد دیگر که بهتر است از مکان مورد نظر که دوربین قرار است در آن محل نصب شود اطلاعات دقیق و کاملی داشته باشید تا بدین وسیله بتوانید خریدی حساب شده و کاربردی داشته باشید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.