×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

mashaghel 1 - برگزاری جلسه در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در فرمانداری آستانه‌اشرفیه - جهاد دانشگاهی گیلان

در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجری‌گری جهاد دانشگاهی استان گیلان صبح امروز نهم شهریور ۱۴۰۱ جلسه‌ای با حضور فرماندار، معاون فرماندار، روسای ادارات صمت، تعاون کار و رفاه اجتماعی و میراث فرهنگی آستانه‌اشرفیه و متقاضیان و مشاور و کارشناس طرح جهاد دانشگاهی گیلان و پیشرانان صنعت دوزندگی و حصیربافی در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه فرماندار محترم شهرستان آستانه‌اشرفیه طی گفت‌وگویی که با تیم اجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی گیلان داشتند در جریان مشکلات و مسائل پیش روی متقاضیان طرح قرارگرفته و در این راستا قرار شد مدیران ادارات مربوطه پیگیر امور مربوط به هنرمندان و متقاضیان طرح باشند.

خانم زاد رفیعی مقدم مشاور و کارشناس طرح توسعه مشاغل خانگی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی گیلان نیز در این نشست در رابطه با بازاریابی و اتصال به بازار متقاضیان طرح و همچنین ارتباط بین ادارات و ارگان‌های ذی‌ربط توضیحاتی را ارائه داد.

همچنین از سوی فرمانداری شهرستان آستانه‌اشرفیه قول برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات و تولیدات طرح توسعه مشاغل خانگی داده و قرار شد در اولین کارگروه اشتغال با مدیران بانک‌های شهرستان در جهت بررسی اعطای وام به متقاضیان گفت‌وگو شود.

همچنین قرار شد با بخشداری‌های آستانه‌اشرفیه و کیاشهر جهت حمایت از مشاغل خانگی مکاتبه شده و برگزاری برنامه‌های آموزشی در دهستان‌ها و همچنین برگزاری نمایشگاه‌ها و اشتغال‌زایی و اتصال متقاضیان به بازار با همکاری معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان دنبال شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.