جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت زیتون پرورده محلی همدست
    10 شهریور 1401 - 13:00
    شناسه : 205508
    0

    زیتون حاوی مقادیر قابل توجهی ویتامین A بوده و بنابراین صرف زیتون پرورد می تواند در تقویت بینایی موثر باشد، همچنین مصرف زیتون پرورده در کاهش ابتلا به بیماریهای چشم مانند آب مروارید، آب سیاه و زوال دید موثر است.

    پ
    پ

    برای به دست آوردن محصول زیتون پرورده با قیمت مناسب باید در انتخاب زیتونها و موادی که باید همراه با زیتون استفاده شوند دقت کاملی داشته باشیم زیرا هم میزان کیفیت و مرغوبیت محصول نهایی تولید شده به کیفیت این مواد اولیه ارتباط مستقیم دارد و همچنین مواد اولیه می توانند بر روی قیمت نهایی محصول تولید شده تاثیر بگذارند.

    طبیعی است که هر چه مرغوبیت مواد اولیه استفاده شده برای تولید زیتون پرورده بیشتر باشد و مواد اولیه دارای کیفیت بالایی باشند کیفیت و مرغوبیت زیتون پرورده تولید شده نیز بیشتر خواهد شد و این امر می تواند باعث افزایش قیمت زیتون پرورده شود.

    C:\Users\MacanPc.ir\Downloads\Logo (1) - 2022-08-30T105658.143.jpg

    توجه به کیفیت محصولات غذایی مانند زیتون خانگی پرورده و همچنین قیمت زیتون پرورده در انتخاب محصول توسط مشتری نقش مهمی دارد و می تواند بر میزان محبوبیت محصول تولید شده بین مصرف کنندگان تاثیر گذار باشد.

    محصولات غذایی گوناگونی از زیتون به دست می آید که زیتون پرورده یکی از معروفترین آنهاست و به غیر از آن می توان به زیتون شور و ترشی زیتون هم اشاره کرد که بیشتر در استانهای شمالی کشور مخصوصا استان گیلان تولید می شود چرا که زیتون از محصولات کشاورزی شمال ایران به حساب می آید و در بقیه نقاط کشور به عمل نمی آید.

    قیمت زیتون پرورده به موارد زیادی می تواند ارتباط داشته باشد عواملی مانند کیفیت زیتونهایی که برای تولید محصول استفاده می شوند همچنین نوع موادی که در تولید زیتون رستورانی پرورده به همراه زیتونها استفاده می شود و میزان مرغوبیت آنها در تعیین قیمت نهایی نقش اساسی دارند.

    زیتون پرورده محلی

    با توجه به اینکه زیتون پرورده از آغاز به عنوان یک چاشنی سنتی در خطه ی شمال شناخته شده بنابراین ویژه ترین و بهترین دستور تهیه ی زیتون پرورده مربوط به محلیهای خطه ی شمال کشور است.

    زیتون پرورده با حفظ ارزشهای غذایی زیتون به همراه ارزش غذایی مواد همراه آن به عنوان یک چاشنی بسیار خوش طعم و مقوی شناخته می شود.

    اسید چرب اشباع نشده ی اولئیک اسید در زیتون به راحتی با شکستن پیوند سایر چربیها در بدن می تواند جایگزین آنها شده اما این نوع چربی دیگر خاصیت انباشتگی در بدن نداشته و به این وسیله سبب لاغری و کاهش وزن خواهد شد.

    C:\Users\MacanPc.ir\Downloads\Logo (1) - 2022-08-30T104734.905.jpg

    سرو چاشنی به همراه غذا نه تنها باعث خوش طعم تر شدن غذا شده بلکه هر کدام از چاشنیهای ایرانی خواص منحصر به فردی نیز دارند، زیتون پرورده محلی و سیر ترشی محلی نیز سر شار از مواد غذایی مفید بوده و این مواد غذایی باعث ایجاد خاصیتهای منحصر به فرد در این چاشنی شده است، خواص منحصر به فرد زیتون پرورده به دلیل ترکیب مواد، ارزش غذایی هر یک از مواد تشکیل دهنده ی این چاشنی نظیر گردو، زیتون، رب انار، آب انار و دانه انار حاصل شده است، علاوه بر این موارد سبزیهای محلی نظیر چوچاق یا دلال و گلپر نیز علاوه بر طعم بی نظیری که دارند خاصیت دارویی زیتون پرورده را دو چندان می کند.

    زیتون حاوی مقادیر قابل توجهی ویتامین A بوده و بنابراین صرف زیتون پرورد می تواند در تقویت بینایی موثر باشد، همچنین مصرف زیتون پرورده در کاهش ابتلا به بیماریهای چشم مانند آب مروارید، آب سیاه و زوال دید موثر است.

    زیتون پرورده همدست

    زیتون از بهترین میوه های شهرهای مرطوب محسوب می شود که دارای فرآورده های مختلفی از جمله زیتون پرورده است که با انواع مواد طعم داده می شود و در کیفیتی عالی به فروش می رسد مواد متنوعی همچون رب انار، گردو، آویشن کوهی و طعم دهنده های دیگری برای این منظور استفاده می شوند که به میزان نیاز اضافه می شود.

    زیتون خود دارای خواص بی شماری است تا حدی که در قرآن کریم‌ نیز از این میوه یاد شده است و به عنوان میوه بهشتی شناخته می شود و وقتی با این مواد عالی و مغذی ترکیب می شود یک معجون عالی و بی نظیر تولی می شود که برای سلامتی بدن بسیار کاربردی است.

    C:\Users\MacanPc.ir\Downloads\Logo (1) - 2022-08-30T103345.748.jpg

    کشور ما از مهمترین تولیدکننده زیتون پرورده است و برند زیتون پرورده همدست بکی از بهترین نوع این محصول است که در شهر همدان تولید و به سراسر کشور عرضه می شود و در بازارهای خارجی نیز فروش خوبی دارد.

    زیتونی که برای تولید پرورده استفاده می شود همگی سالم و درشت است و هیچ خرابی یا کهنه بودن در آن وجود ندارد و همه آنها بازرسی می شود و بعد اقدام به هسته گیری می کنند و بعد برای مزه دار شدن آن مواد مختلفی را مهیا می کنند مغز گردو را آسیاب می کنند.

    رب انار ترش یا شیرین و روغن زیتون و سبزیجات خشک معطر را به آن می افزایند و مخلوط می کنند و بعد برای بسته بندی کردن ارسال می شود این مواد اگر در یخچال نگهداری شود ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

    رستوران، سالن پذیرایی و غذاخوری یا تالارها می توانند برای پذیرایی از مهمانان خود زیتون پرورده را به صورت عمده از این شرکت تهیه کنند و حتما رضایت مهمانان خود را خواهند داشت زیرا زیتون پرورده همدست در بهترین مزه و کیفیت ارائه می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.