شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت پودر سیر خالص هرتا
    10 شهریور 1401 - 13:05
    شناسه : 205526
    0

    از جمله خواصی که پودر سیر برای ما دارد می توان به وجود میزان قابل توجهی ویتامین ث در داخل آن اشاره کرد که راهی برای جلوگیری از ابتلا به بیماریهای واگیردار ویروسی مانند سرما خوردگی و آنفولانزا و درمان سریع آنها است.

    پ
    پ

    بر اساس آموزه های به دست آمده از طب اسلامی و روایات مختلف می توانیم به خواص بی نظیر گیاه سیر تازه برای سلامتی پی ببریم و در نتیجه مصرف پودر سیر خالص هم تمامی این خواص را برای ما خواهد داشت و سلامتی ما را بیش از پیش تضمین می کند.

    چون این محصول از دانه های خشک شده سیر تولید می شود و در داخل آن هیچ نوع ماده افزودنی، رنگ دهنده، طعم دهنده یا مواد نگهدارنده صنعتی به کار نمی رود و مصرف آن تماما خاصیت خواهد بود.

    از جمله خواصی که پودر سیر برای ما دارد می توان به وجود میزان قابل توجهی ویتامین ث در داخل آن اشاره کرد که راهی برای جلوگیری از ابتلا به بیماریهای واگیردار ویروسی مانند سرما خوردگی و آنفولانزا و درمان سریع آنها است.

    C:\Users\ARAD\Desktop\خالصص.jpg

    در ضمن باید به این نکته اشاره کنیم که پودر سیر خالص حاوی مقدار قابل توجهی کلسیم است که به تقویت استخوان بندی بدن ما کمک می کند و از همه مهمتر باید به طبیعت گرم آن اشاره کرد که هم موجب تقویت بنیه بدنی شده، هم سیستم دفاعی را تقویت می کند و هم توانایی جنسی را افزایش می دهد و موجب درمان ناباروری می شود.

    به علاوه این محصول دارای خواص آنتی اکسیدانی است و مصرف آن به جلوگیری از ابتلا به سرطان، زوال عقل، پیری زودرس و ناراحتیهای قلبی کمک خواهد کرد و طول عمر را افزایش خواهد داد،از این رو ما تاکید می کنیم که حتما پودر سیر اصل را در رژیم غذایی خود بگنجانید تا از خواص آن بهره مند شوید.

    پودر سیر فله

    یکی از مسائل مهمی که در هنگام خرید انواع پودر سیر فله حتما لازم است به آن توجه کافی داشته باشید، نکاتی است که هنگام خرید انواع پودر سیر لازم است آنها را مد نظر داشته باشید، به نظر شما مهمترین نکاتی که قبل از خرید انواع پودر سیر و سیر خشک حتما لازم است به آنها توجه کنید، کدامها هستند؟

    در پاسخ‌ به این سوال لازم است بیان کنیم که برای خرید این محصولات لازم است به تعدادی از نکات مهم توجه کنید که در ادامه تعدادی از آنها را برای شما بیان کرده ایم:

    C:\Users\ARAD\Desktop\قیمتوان.jpg

    نکته اولی که هنگام خرید این محصولات حتما لازم است به آن توجه کنید، کیفیت‌ و قیمت پودر سیر می باشد، کیفیت این نوع پودرها یک پارامتر متغیر است که تحت تاثیر یک سری عامل مانند رنگ پودر سیر، بوی پودر و نرم بودن آن تغییر می کند، برای مثال هرچه رنگ پودر سیر سفیدتر، بوی آن تندتر و نرمتر باشد، کیفیت پودر سیر به همان نسبت بالاتر خواهد رفت.

    نکته دوم قابل توجه در هنگام خرید این محصولات، قیمت و عوامل تاثیرگذار روی قیمت این محصولات می باشد، قیمت این محصولات تحت تاثیر یک سری پارامتر مهم تغییر می کند که از جمله مهمترین آنها می توان به نحوه فروش پودر سیر، اندازه آن و برند تولید کننده محصول اشاره کرد.

    پودر سیر هرتا

    امروزه ادویه های زیادی در بازار به چشم دیده می شوند که هر کدام دارای ویژگیها و خاصیتهای درمانی خاص خود هستند، یکی از این ادویه ها که تقاضا کننده زیاد، کاربرد و خاصیت زیادی به همراه دارد، پودر سیر و موسیر درشت هرتا می باشد که داری انواع ویتامین و مواد مغذی متعددی است، که تولید شده از بهترین و ارگانیک ترین سیرهای همدان است و به روش سنتی و صنعتی طی مراحلی مختلف به صورت ارگانیک و بدون مواد نگهدارنده به تولید می رسد.

    پودر سیر هرتا دارای ویژگیهای فراوانی است که می توان چند مورد این محصول را بیان کرد:

    دارای عطر و بوی زیادی می باشد.

    رنگ آن سفید و بدون ناخالصی است.

    خاصیت درمانی به همراه دارد.

    به صورت ارگانیک به تولید می رسد.

    باعث از بین رفتن بوی بد مرغ و ماهی می شود.

    C:\Users\ARAD\Desktop\هرتا ونان.jpg

    همانطور که می دانیدخواص پودر سیر هرتا بسیار زیاد می باشد که از بارزتربن آن می توان به درمان فشار خون، چربی خون، عفونت بدن، درمان سرد مزاجی، کاهش استرس، تقویت حافظه، سلامت پوست و مو و غیره اشاره کرد.

    استفاده از پودر سیر تازه باعث می شود پوست صورت نرم، لطیف و روشن گردد، انواع لکه ها را پاکسازی می کند و مانع از خشکی پوست و پیری زود رس می شود و برای تقویت مو نیز مفید است و امروزه در تولید انواع شامپوها نیز از آن استفاده می کنند.

    پودر سیر دارای ویتامین ث می باشد و مصرف آن در زمان سرماخوردگی بسیار حائز اهمیت است، با استفاده از آن می توان به درمان سرماخوردگی کمک کرد و خستگی، استرس و کسالت را از خود دور کرد و انرژی بدن را می توان با مصرف آن تامین کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.