شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت ترشی فلفل دلمه ارومیه
    10 شهریور 1401 - 15:31
    شناسه : 205546
    0

    جالب است بدانید در میان انواع ترشی، قیمت ترشی فلفل مناسب تر می باشد و تهیه آن در منزل کار چندان سختی نخواهد بود.

    پ
    پ

    یکی از خوراکیهای محبوب که همراه با غذا میل می شود ترشی می باشد که انواع مختلفی دارد، ترشی فلفل دلمه ای و قارچ حلقه ای و ترشی لیمو ترش شیرازی از جمله ترشیهای پرطرفدار خوش طعم می باشد، این ترشی با استفاده از مواد سالم و تازه تهیه می شود.

    برای تهیه ترشی فلفل دلمه با قارچ ابتدا باید فلفل دلمه ها را به صورت تمیز بشویید و خرد کنید بعد از آن دانه ها را از داخل آن خارج کنید، شما می توانید به دلخواه خود به صورت نگینی و یا به صورت خلالی فلفل دلمه را خرد کنید، همچنین می توانید از فلفل دلمه های رنگی برای تهیه ترشی خود استفاده کنید، فلفل دلمه ها را مدتی در آب جوشانده و پس از جوشیدن آب آن را از روی حرارت برداشته و اجازه بدهید تا خنک بشود.

    word image 205546 1 - قیمت ترشی فلفل دلمه ارومیه - ترشی فلفل

    جالب است بدانید در میان انواع ترشی، قیمت ترشی فلفل مناسب تر می باشد و تهیه آن در منزل کار چندان سختی نخواهد بود.

    بعد از این مرحله قارچها را تمیز شده و سیاهیهای روی آن را با چاقو گرفته و به صورت حلقه ای برش بزنید، سپس فلفل دلمه ها را همراه با قارچ در سرکه ریخته و به آن ادویه اضافه کنید، باید به این نکته توجه داشته باشید که مواد را در ظرف درب دار بریزید و بعد از ریختن مواد در داخل ظرف درب ظرف را بسته و در گوشه ای قرار دهید تا ترشی به اصطلاح جا بیفتد، باید دمای مکانی که ترشی را در آنجا قرار می دهید متعادل باشد و اگر محیط گرم باشد باعث تغییر طعم ترشی و کپک زدن آن می شود.

    ترشی فلفل کبابی

    در شهرهای مختلف کشور عزیزمان ایران ترشی را به شکلهای مختلف درست می کنند ترشی فلفل یکی از انواع ترشیهایی است که می توان آن را به مدلهای متنوعی آماده کرد ترشی فلفل کبابی بسیار معروف و پرطرفدار است روشهای مختلفی برای کبابی کردن فلفل وجود دارد از جمله اینکه می توان فلفل دلمه ای تند را روی آتش غیرمستقیم کباب کرد یا آن را به سیخ کشید و ذغال پخت همچنین می توانید آن را در ماهیتابه تفت دهید تا کبابی شوید.

    word image 205546 2 - قیمت ترشی فلفل دلمه ارومیه - ترشی فلفل

    اگر به فر دسترسی دارید آن را در فر کبابی کنید پس از کبابی کردن فلفل و خنک شدن آن می توانید با مقداری کمی نمک، سرکه، سبزیهای معطر آن را مخلوط کرده و در درون یک شیشه بریزد و درب آن را محکم کرده و در جای خشک و خنک نگهداری کنید به همین آسانی ترشی فلفل دلمه شما آماده سرو است.

    اگر به دلیل مشغله های کاری زمان کافی برای درست کردن این ترشی در خانه ندارید و یا قصد دارید آن را آماده خریداری کنید می توانید به صورت اینترنتی سفارش دهید برای ثبت سفارش اینترنتی هم می توانید به سایت ما مراجعه نمایید و علاوه بر این نوع ترشی دیگر انواع ترشیهای محبوب و خوشمزه را با قیمت مناسب خریداری نمایید در خرید آنلاین هم قیمتها ارزانتر است و هم زمان کمتری برای خرید صرف خواهید کرد ضمن آنکه تنوع محصولات عرضه شده به شما کمک می کند تا مطابق سلیقه خودتان خرید کنید.

    ترشی فلفل‌ ارومیه

    یکی از اصلی ترین مراکز تولید و توزیع انواع ترشی فلفل رنگی در ارومیه می باشد که فروشگاه های زیادی با عرضه عمده این محصولات فعالیت می کنند.

    مهم ترین ویژگی این مراکز آن است که با تولید کنندگان به طور مستقیم در ارتباط هستند و بهترین و تازه ترین محصولات تولیدی آنها را عرضه می کنند و این موضوع باعث حذف دلالان و واسطه های کالا می شود نتیجه این امر هم قیمتهای به صرفه و مناسب برای انواع ترشی می باشد که رضایت مشتریان را در پی دارد.

    word image 205546 3 - قیمت ترشی فلفل دلمه ارومیه - ترشی فلفل

    همان طور‌ که گفتیم ترشی فلفل ارومیه دارای مواد مغذی فراونی است از این رو متخصصان تغذیه هم از آن به عنوان یک ترشی پر خاصیت یاد می کنند با وجود مقادیر زیاد ویتامین سی که در ترشی فلفل وجود دارد، می توان آن را یک تقویت کننده سیستم ایمنی به حساب آورد بنابراین د‌ر فصول سرد سال برای پیشگیری از سرما خوردگی و به طور کلی برای افزایش مقاومت بدن بسیار مفید است.

    ترشی فلفل علاوه بر ویتامین سی که خصوصیت عمده آن است، دارای یکسری ترکیبات دیگر است که در سلامت بدن تاثیر گذار است یکی از این ترکیبات مهم آنتی اکسیدانهای مختلف است که باعث مقابله با رادیکالهای ناشی از آلاینده های طبیعی است و با خنثی کردن آنها می ‌تواند در پیشگیری از انواع سرطانها کمک کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.