جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فروش پودر صدف معدنی گلستان
    11 شهریور 1401 - 3:37
    شناسه : 205568
    0

    صدف معدنی در انواع بالا می تواند به عنوان جیره غذایی برای دام و طیور باشد که به مقدار قابل توجه از هزینه خوراک آنها کم کرده است.

    پ
    پ

    در آبهای دریایی به مقدار زیاد مرجان و صدف در طی سالیان دراز بر روی هم انباشته شده است که به شکل فسیل در آمده صدف معدنی را می توان از مراکزی که این محصول را خرید و فروش می کنند تهیه کرد و قیمت آن نیز بر اساس کیفیت آن و خرید عمده این محصول متغیر است.

    این محصول بیشتر در گلستان، گنبدکاووس و منطقه آق بند به دست می آید که به نام صدف فسیل یا صدف معدنی می شناسند.

    صدف معدنی دارای انواعی می باشد که شامل صدف معدنی گرانول، شکری، مش و پودری می باشد که در ادامه به توضیحات آن می پردازیم.

    صدف معدنی در انواع بالا می تواند به عنوان جیره غذایی برای دام و طیور باشد که به مقدار قابل توجه از هزینه خوراک آنها کم کرده است.

    word image 205568 1 - فروش پودر صدف معدنی گلستان - پودر صدف

    همان طور که اشاره شد صدف معدنی خواص زیادی برای دام و طیور دارد فروش عمده و کلی این محصول در بازار فروش صدف معدنی صورت می گیرد که خرید به صورت عمده می تواند برای خریدار ارزانتر و به صرفه تر باشد.

    صدف معدنی در مورد مرغهای گوشتی موجب زیاد شدن گوشت آنها و استخوان بندی محکم مرغ می شود و اگر مرغ تخم گذار باشد به کیفیت تخم مرغ می افزاید.

    در انواع صدف معدنی نوع گرانولی آن که جزو پرفروش ترین می باشد که در مرغهای گوشتی و شترمرغ، مرغ تخم گزار و در دامها مانند گاوهای شیرده استفاده می شود.

    صدف معدنی پودری نیز بیشتر برای دامپروریها مناسب است که خوراک مناسبی برای دام و طیور می باشد.

    صدف معدنی گلستان

    جالب است بدانید که صدفهای معدنی انواع مختلفی دارند به شکل: شکری، پودری و گرانولی که می توانند منبع مناسبی برای تامین کلسیم خوراک دام و طیور باشند از این جهت که قیمت بسیار مناسبی به نسبت کاربردشان دارند تامین کلسیم خوراک دام توسط موادی مثل کربنات کلسیم پوسته تخم مرغ و صدف به کار می رود.

    هر سه اینها میانگین ۳۸ درصد کلسیم دارند اندازه ذرات باعث می شود که دام و طیور به راحتی انتخاب نمایند در رابطه با تامین جیره دام و طیور اهمیت می باشد که علاوه بر کلسیم می بایست میزان آن به فسفر به درستی رعایت شود شود چرا که تقسیم بندی درست اینها بسته به نوع نژاد سن جنس و دام در رشد متفاوت خواهد بود.

    word image 205568 2 - فروش پودر صدف معدنی گلستان - پودر صدف

    مقادیر بالایی از کلسیم که در صدف معدنی وجود دارد تامین کننده کلسیم خوراک دام و طیور می باشد که تاریخچه ظهور صدف معدنی گلستان بوده است.

    اما جالب اینجاست که تاریخچه صدفهای معدنی برمی گردد به شهرستان گنبد کاووس که در منطقه آق بند توسط پسرروی آبهای دریای مازندران پیش آمده است و مرجانها و صدفهای دریایی در این زمان روی هم انباشته شده و بعد از سپری شدن چندین سال به فسیلهایی تبدیل شدند که امروزه از آنها صدف معدنی و نفت سبک استخراج می کنند محصول آن یکی از مهمترین تامین کنندگان منبع کلسیم می باشد.

    چراکه ۳۸ تا ۴۰ درصد کلسیم خالص در صدف معدنی جای گرفته است صدف معدنی انواع مختلفی دارند و مصارف متعددی دارند برای مثال صدف معدنی گرانولی سایز دو و نیم تا چهار و نیم میلی گرم این نوع صدف معدنی در فارمهای تخمک گذار بوقلمون و شترمرغ به کار می رود.

    پودر صدف معدنی

    لازم به ذکر است که پودر صدف خوراکی از میزان فراوانی کالری برخوردار شده است که شامل موارد ذیل می باشند که بدین منظور شما آنها را می توانید مد نظر قرار بدهید.

    پروتئینهای کافی به اندازه 5 گرم

    ویتامین آ نیز در حدود 4.5 گرم

    سدیم، روی و آهن نیز به اندازه ای به ترتیب: 54، 7 و 12 درصد

    اگر بخواهیم به مزایای فراوان پودر صدف کوهی و معدنی نیز اشاره نماییم، لازم است ابتدا بیان نماییم که این ماده خوراکی می تواند افراد را از دارا بودن وزنی ایده آل بهره مند سازد و در نتیجه نسبت به برخوردار بودن از وزنی پایین تر اطمینان خاطر یابند.

    word image 205568 3 - فروش پودر صدف معدنی گلستان - پودر صدف

    در انتها نیز به کاربرد و ویژگیهای منحصر به فرد محصولی به نام پودر صدف معدنی گلستان می پردازیم و با اطمینان بیان می نماییم که این محصول به صورت فسیل بر روی هم انباشته شده اند و لازم به ذکر است که خرید و فروش پودر صدف معدنی در صنایع مختلف رواج دارد.

    لازم به ذکر است که صدف معدنی در انواع مختلفی وجود دارد که شامل: گرانولی، شکری، مش و پودر شده می باشند که نوع آخری کاربردهای گسترده و آسان تری را دارا می باشد.

    ناگفته نماند که پودر صدف معدنی مزایای ویژه ای را برای دام و طیور داشته و با دارا بودن قابلیت جذب کلسیم توسط حیوانات می تواند افزایش وزن آنها را شامل شود.

    بسیاری از پرورش دهندگان دام و طیور از پودر صدف معدنی استفاده های فراوانی را جهت تغذیه می نمایند و از آنها جهت تسهیل هضم غذای آنان بهره می برند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.