×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

از گذشته تا به امروز ایرانیان درتولید صندل زنانه در انواع مختلف از طرح های متنوع و رنگ های گوناگون تخصص زیادی داشته اند و کفش هایی را مناسب تمام فصول باکیفیت و دوام زیاد ساخته اند یکی ازاین گزینه ها کفش های تابستان است با جنس کنفی که بسیار شیک و سبک است و جنس آن خنک و بادوام می باشد رویه این مدل صندل از نظر ظاهری بسیار زیباست و کف کفش از جنس پی وی سی است و بیشتر تخت ساخته می شود و گاهی هم از لژ یک سانتی استفاده شده و در کل همه اجزای این کفش در کفیت بالای آن نقش دارد.

word image 205570 1 - خرید صندل زنانه فانتزی سایز بزرگ - صندل زنانه

تولید کنندگان ما انواع صندل های به روز را تولید می کنند و هر روز طرح های جدید تری را به بازار عرضه می نمایند و خرید صندل زنانه امروزه بسیار انجام می شود. صندل لمه زنانه نمونه ای از کفش های طبی نرم و سبک است که همین خاصیت طبی بودن باعث می شود فروش بالایی داشته باشد این محصول طر ح های متنوعی دارد و بهترین نوع آن دارای بند در پشت کفش است که مانع از درآمدن کفش از پا می شود و در تولید آن از با کیفیت ترین مواد استفاده شده است.

صندل های هندی زنانه بسیار شیک و آمیخنه از رنگ های بسیار زیبا می باشند و دختران جوان علاقه زیادی به پوشیدن این کفش ها دارند و مناسب مهمانی و حتی پوشیدن روی فرش می باشند دختران کوچک هم به خاطر اینکه این نمونه کفش زرق و برق زیادی دارد دوست دارند، مدل های این نوع کفش ها فراوان است.

خرید صندل فانتزی زنانه

در بهار و تابستان، استفاده از دمپایی و صندل افزایش پیدا می کند. دلیل این مسئله هم هوای گرم و راحت بودن پا می باشد. از طرفی، این کالا در رنگ ها و مدل های متنوعی ساخته می شوند که مردان، زنان و کودکان از آن استفاده می کنند. در خرید صندل زنانه بهتر است به این مزیت ها توجه کنیم:

راحتی و خنکی بیشتر: کفش‌های مناسب فصل گرما معمولا سبک‌تر، راحت‌تر و دارای بخش‌های باز هستند که همین ویژگی‌ها موجب خنک شدن پوست حتی در روزهای گرم بهار و تابستان می‌شود.

جلوگیری از ایجاد آسیب پوستی: واضح است که گرمای بیش از حد و تعریق زیاد می‌تواند موجب مشکلات پوستی شود. کفش‌های تابستانی و صندل با توجه به ایجاد جریان هوای مناسب از ایجاد این مشکل جلوگیری می‌کنند.

word image 205570 2 - خرید صندل زنانه فانتزی سایز بزرگ - صندل زنانه

صندل ها در دو نوع زنانه و دخترانه وجود دارند که صندل زنانه فانتزی ، اغلب در رنگ های روشن تر و با پاشنه کوتاه تر و بندهای بیشتر تولید می شوند اما صندل های دخترانه، پاشنه های بلندتری دارند و از رنگ های متنعی در آن استفاده شده است.

خرید صندل فانتزی زنانه با قیمت مناسب در این سایت امکان پذیر است و شما می توانید با انتخاب محصول خود، آن را سفارش دهید. صندل های فانتزی برای بانوانی که به دنبال ظاهری مد روز و شیک هستند بسیار مناسب است و به ظاهر آنها زیبایی می بخشد. هم چنین این صندل ها در فصل تابستان از عرق کردن پا جلوگیری می کنند. این کفش ها از زیره مناسب تهیه شده اند که به پا آسیبی وارد نمی کنند و با استایل تابستانی شما کاملا متناسب هستند.

خرید اینترنتی صندل زنانه سایز بزرگ

برای خرید صندل بجز زیبایی بایستی به کیفیت و راحتی آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا استفاده از یک صندل نامناسب می تواند آسیبهای زیادی به پا و کمر شما وارد کند.

بهترین نوع صندل نوع طبی آن می باشد که به حفظ سلامت پاها کمک زیادی می کند و متناسب با فرم و قوس پا طراحی شده اند.

افرادی که دچار بیماریهایی نظیر دیابت هستند قبل از خرید صندل بایستی حتما با یک ارتوپد مشورت کنند تا بهترین و متناسب ترین کفش مناسب با پای خود را بتوانند خریداری کنند.

word image 205570 3 - خرید صندل زنانه فانتزی سایز بزرگ - صندل زنانه

در آخر قصد داریم تا شما را با انواع صندل زنانه سایز بزرگ بیشتر آشنا کنیم.

همانطور که می دانید صندلها همچون دمپایی روفرشی در انواع سایزها تولید می شوند که شما می توانید متناسب با پاهای خودتان انتخاب کنید و مدلی که انتخاب می کنید باید به گونه ای باشد نه برایتان گشاد باشد و نه تنگ باشد و تحت فشار به دلیل این که در هر دو صورت به پاها و کمر فشار زیادی وارد می شود و در دراز مدت باعث بروز مشکلات زیادی خواهد شد.

برخی از بیماریها با استفاده از صندل طبی از جمله: صافی کف پا، آرتروز زانو، درد زیر پنجه، خار پاشنه، تورم عصب، پینه و میخچه، درد و سفتی شصت پا و التهاب درمان می شوند.

نکته ی مهم جهت درمان این بیماریها استفاده از صندل طبی استاندارد و راحت است و تولیدکنندگان آن سعی کرده اند به گونه ای این محصول را طراحی کنند که قوس پاها در آن به خوبی حفظ شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.