چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت رنگ نسوز سفید براق تبریز
    11 شهریور 1401 - 6:42
    شناسه : 205584
    0

    یکی از پر طرفدارترین و بهترین رنگ روغنی صنعتی نسوز، رنگ سفید آن می باشد که بسته به محیط و قطعه مورد نظر از آن استفاده می گردد قیمت رنگ نسوز سفید نیز بسته به کیفیت و برند آن متغییر می باشد.

    پ
    پ

    مهم ترین و اصلی ترین کاربر رنگ صنعتی نسوز برای جلوگیری و حفاظت قطعه از دمای بسیار زیاد می باشد، اما از رنگ صنعی نسوز به دلایل دیگر نیز استفاده می کنند دلایلی مانند عایق کاری و همچنین حفاظت قطعه از خوردگی و اتلاف انرژی، این امر با ایجاد یک لایه عایق بر روی قطعه صورت می گیرد، با توجه به عایق کاری قطعه توسط رنگ نسوز، این ماده از ورود آب به داخل قطعه جلوگیری می کند و به همین دلیل مانع بسیار مناسبی در مقابل زنگ زدگی است مواد و ترکیباتی که در ساخت این ماده صنعتی به کار رفته است بسیار خاص و جالب می باشد.

    C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\055e8dbd-32c3-4a43-90a7-fbe49564afbb.jpg

    یکی از پر طرفدارترین و بهترین رنگ روغنی صنعتی نسوز، رنگ سفید آن می باشد که بسته به محیط و قطعه مورد نظر از آن استفاده می گردد قیمت رنگ نسوز سفید نیز بسته به کیفیت و برند آن متغییر می باشد.

    در تمامی صنعت و ابزارهای صنعتی زنگ زدگی یک معزل و مشکل بسیار بزرگ به حساب می آید، بسیاری از قسمتها و قطعات زنگ زدگی را نشان نمی دهند و بعد از مدتی در زمانهای حساس و زمانهایی که کار و فشار به حداکثر می رسد، توان لازم را نداشته و به سرعت خراب می شود و زیانهای بسیاری به صنایع وارد می کند، از این رو برای حل این مشکل و جلوگیری از آن از رنگهای نسوز بسیار استفاده می شود که از حبس شدن رطوبت و ورود آب به منافذ و جاهایی که دسترسی به آن کم است جلوگیری می کند.

    کارخانه رنگ نسوز براق

    تولید کنندگان تولیدات رنگ نسوز براق را در کارخانه های مربوطه انجام می دهند پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید از رنگ استفاده کنید که در برابر پوششهایی که در مقابل گرما و حرارت زیادی قرار دارند از رنگ نسوز سیلیکونی به کار ببرید. مثلاً برای دیوارهای داخل شومینه برای دیوارهای خانه ها، برای دودکشها، پالایشگاه ها، نیروگاه‌های برق، لوله و مخازن، برای تمام اینها می توانید از رنگ نسوز استفاده های زیادی کنیم در این مواردی که برای شما نام بردیم بسیار حرارت زیاد وجود دارد و بهترین گزینه می تواند رنگ نسوز سیلیکونی باشد.

    قبل از اینکه شما بخواهید از این رنگ استفاده کنید و سطح جایی که می خواهید رنگ کنید را با این رنگ که نسوز است پوشش دهید باید حتما زیر کار رنگ به خوبی و به صورت استاندارد انجام شود زیرا یکی از نکات مهم قبل از رنگ کاری می باشد.

    C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\what-paint-color-goes-with-oak-cabinets.jpg

    رنگ که برای این رنگ وجود دارد به صورت تقریبا نیمه براق و نقره ای می باشد ظاهر رنگ نسوز براق به دلیل این که حالت براقی دارد بسیار آن را خوشگل کرده است با متوجه شدن این مزایا به راحتی می توانید این رنگ را انتخاب و در سطوح زیادی استفاده کنید به دلیل استقبال از این رنگ نسوز تولید این محصول بسیار بالا بوده است.

    در زیر می خواهیم مزایای رنگ نسوز رو برای شما بگوییم؟

    اولین مزایای آن این است که این رنگ به قدری باعث چسبندگی زیاد می‌شود که حتی از این رنگ می توانیم در روی سطح فلزات هم استفاده کنیم رنگ سیلیکونی در برابر گرما به هیچ عنوان رنگش را از دست نمی دهدو به نوعی عایق حرارتی هم می باشد.

    رنگ نسوز تبریز

    یکی از اقلامی که می تواند از به وجود آمدن حرق جلوگیری نماید رنگ نسوز تبریز می باشد رنگ متورم با افزایش دما در ساختمان با ایجاد یک لایه ضخیم فوم و تورم که عناصر پوشاننده آن را عایق می کند، واکنش نشان داده و آتش را مهار و خفه می کند و از آسیب رساندن به ساختار ساختمان جلوگیری می نماید.

    رنگ ضد حریق یا نسوز،احتراق و اشتعال پذیری هرگونه مصالح ساختمانی را که روی آن استفاده می شود کاهش می دهد، اما از بروز آتش سوزی جلوگیری به عمل نمی آورد رنگ می تواند گسترش آتش را برای مدتی به تاخیر بیندازد و از گستردگی سریع آن جلوگیری کند.

    C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\655_original.jpg

    انواع مختلفی از رنگ ها مانند: رنگ نسوز تبریز، رنگ ضد حریق برای چوب، رنگ ضد حریق برای بندچوب و رنگ ضد حریق برای سطوح فلزی یا لاکی وجود دارد رنگ می تواند برای سطوح خارجی و داخلی کار کند و با چندین ابزار مختلف مانند: قلم مو، غلتک یا تفنگ اسپری اعمال گردد یکی از بزرگترین فروشگاههای فروش رنگ نسوز در تبریز است که دارای انواع رنگهای گوناگونی می باشد.

    رنگهای مقاوم در برابر حریق دارای سطوح حفاظتی مشخصی هستند و همانگونه که بیان شد مقاومت در برابر آتش حدود۳۰ الی ۱۲۰ دقیقه است و به این معناست که اگر دیوار، درب ورودی ساختمان، سقف یا کف به درستی کار نشده باشد، لایه اضافی اعمال شده حدود نیم الی دو ساعت اضافی تر از سطح محافظت می نماید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.