شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید و فروش مرغوب ترین روغن گل سرخ خوراکی در اصفهان
    11 شهریور 1401 - 7:43
    شناسه : 205586
    0

    روغن های گل سرخ از فراورده های گل سرخ هستند که با عمل تقطیر و تبخیر به شکل موجود در می آیند. با استفاده از این روغن ها خواص زیادی درمانی نصیب مصرف کننده می شود.

    پ
    پ

    روغن گل سرخ خواص زیادی دارد. از خواص آن می توان به ضد عفونی کننده قوی، ضد التهاب بودن و دفع سموم بدن اشاره کرد. افرادی که پوست حساسی دارند می توانند به راحتی از این روغن استفاده کنند. در طب سنتی به استفاده از این روغن بسیار تاکید شده است.

    هنگامی که گلبرگهای گل سرخ سفید شده اند. با فشار این ترکیب را صاف کنید و سپس به روغن گلبرگهای تازه اضافه کنید و آن را در آفتاب قرار دهید و هنگامی که گلبرگهای گل سرخ سفید شده اند، عمل صاف کردن ترکیب را همانند قبل انجام دهید و هفت بار باید تمام مراحل اضافه کردن و صاف کردن روغن را انجام دهید.

    روش دوم برای تهیه روغن گل سرخ، روش گرم می باشد در این روش باید افشره گل سرخ تازه را با روغن زیتون یا روغن ارده کنجد ترکیب کنید و روی حرارت قرار دهید تا بجوشند و آب گلبرگها تبخیر شود و سپس روغن را صاف کنید و داخل شیشه ای بگذارید.

    C:\Users\ARAD\Downloads\3-668 (1).jpg

    این نوع روغن علاوه بر این که التهابات داخلی پوست را کاهش می دهد برای درمان التهابات داخل بدن هم مفید می باشد به طور مثال برای کاهش تب در طب سنتی استفاده می شود و می تواند التهابات ناشی از عفونتهای باکتری و مواد سمی را درمان کند برای درمان زخمها مفید است خاصیت ضد عفونی کنندگی دارداین فواید باعث شده فروش روغن گل سرخ افزایش داشته باشد.

    لذا به درمان انواع عفونتهای بدن مانند عفونت معده، عفونت روده، عفونت ادراری و عفونتهای حلق، گوش و بینی کمک خواهد کرد باعث دفع سموم بدن می شود و به تصفیه خون کمک خواهد کرد فواید اینفوگرافیک دارد یعنی می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس، افزایش عزت نفس و افزایش تمرکز شود برای رفع یبوست مفید است و به دلیل تاثیراتی که بر روی روده و معده دارد، می تواند به پاکسازی روده کمک کند، هورمونهای بدن را متعادل می کند.

    روغن گل سرخ خوراکی

    در میان فرآورده های گوناگون یکی از بهترین و پرفروش ترین محصولات تولید شده از گل سرخ، روغن گل سرخ خوراکی بوده که به صورت خوراکی و توسط افراد گوناگون قابلیت استفاده دارد روغن گل سرخ را بعد از تولید در بسته بندیهای متنوعی قرار می دهند که محصولاتی که در حجمهای بالاتری عرضه می شوند برای خرید عمده به دلیل قیمت مناسبی که دارد بهتر است.

    این روغن نه تنها برای سلامتی افراد تاثیرات مثبت بسیار زیادی داشته بلکه در صنایع گوناگون همچون شرکتهایی که در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت دارند نیز به عنوان ماده اولیه مهم به شمار می رود؛ ما در ادامه قصد داریم اطلاعات بیشتری را در زمینه روغنهای تولید شده از گل سرخ محمدی و همچنین بهترین نحوه خرید آن در اختیار خوانندگان عزیز بگذاریم.

    C:\Users\ARAD\Downloads\Capture-334 (1).jpg

    نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید روغن گل سرخ خوراکی برای چربی سوزی و همچنین افزایش سوخت ساز بدن نیز عالی عمل کرده و این روش میزان وزن را به اندازه قابل توجهی کاهش می دهد.

    اگر به دنبال یک تب بر قوی و طبیعی هستید نیز مصرف این روغن به شما پیشنهاد می شود چون این محصول با خاصیت ضد میکروبی بسیار قوی که داشته عامل تب را به صورت کامل از بین برده و از این طریق به کاهش تب کمک می کند.

    روغن گل سرخ اصفهان

    بیشتر افراد تصور می کنند روغن گل سرخ به طور مستقیم از گل برگهای گل محمدی به دست می آید و این یک تصور اشتباه است و میزان روغن در گل سرخ تقریبا صفر می باشد برای تولید روغن گل سرخ در واقع از یک روغن پایه و حامل استفاده می کنند که خواص و ارزش غذایی گل محمدی به این روغن انتقال یابد.

    دو روش برای تولید روغن گل سرخ وجود دارد که شامل روش سرد و روش گرم است، در تولید به روش سرد مقدار معینی از گل سرخ را با روغن پایه که می تواند روغن کنجد یا زیتون یا گردو باشد مخلوط کرده و به مدت چند هفته آن را در یک مکان تاریک قرار می دهند تا اسانس گل محمدی از آن خارج شود و رنگ روغن پایه کمی تغییر کند، بعد از گذشت حدود دو هفته، روغن گل سرخ تولیدی به روش سرد، آماده ی فروش می باشد.

    C:\Users\ARAD\Downloads\Essential-aroma-oil-with-roses-on-wooden-background-How-To-Make-Essential-Oils-ss-feature-1200x900-1 (1).jpg

    کشورمان یکی از برترینهای جهان در تولید روغن گل سرخ مرغوب است که استان اصفهان در این امر پیش قدم می باشد، پس بدون شک فرآورده های حاصل از آن نیز جز باکیفیت ترین خواهد بود که یکی از این فرآوریها، روغن گل سرخ اصفهان می باشد.

    استفاده از بطریهای شیشه ای قهوه ای بهترین نوع ظروف در بسته بندی گل سرخ می باشد که باعث حفظ خاصیت آن در طولانی مدت است و از عبور نور خورشید که باعث تاثیر نامطلوب بر روغن است، جلوگیری می کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.