پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دلایل افزایش فروش سردخانه بالای صفر کوچک در تهران
    11 شهریور 1401 - 8:47
    شناسه : 205597
    0

    امروزه به دلیل صنعتی شدن جوامع استفاده از سردخانه های بالای صفر در بسیاری از مشاغل جزو الزامات محسوب می شود. به این معنا که بدون این تجهیزات شاهد فساد محصولات غذایی و دارویی خواهیم بود.

    پ
    پ

    بسیاری از افراد این سوال را دارند که چرا سردخانه های بالای صفر از هیتر برخوردار نمی باشند که لازم است اینگونه بیان نماییم که این نوع محصولات به دلیل برخوردار بودن از دمایی مناسب و بالای صفر احتیاج به هیچ هیتری نخواهند داشت و در واقع شاهد یخ زدگی درهای این سردخانه نمی باشید.

    یکی از مزیتهای سردخانه بالای صفر این است که می توان از آنها جهت نگهداری مفید محصولات دارویی استفاده نمود و تمامی آنها را در درجه متعادلی حفظ نماید که بدین منظور بسیاری از شرکتهای تولید کننده دارو خواهان این سردخانه ها می باشند.

    C:\Users\Mohammadi\Downloads\64_5_17_0-e1658731097445.jpg

    بسیاری از افراد که به شغل خرید و فروش میوه و مرکبات مشغول می باشند، می توانند خرید و فروش سردخانه بالای صفر بهره برده و با خیالی آسوده آنها را به مدت زمان کافی نگهداری نمایند و شاهد هیچ نوع خرابی و پوسیدگی در آنها نباشند.

    شایان ذکر است بسیاری از مراکز تحقیقاتی نیز استفاده از سردخانه های بالای صفر را در دستور کار خود قرار داده اند و تمامی محصولات شیمیایی که برای ترکیبات و آزمایشات خود لازم دارند را در آن قرار می دهند.

    ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که همواره فروشندگان مواد غذایی می توانند با بهره گیری از سردخانه های بالای صفر، تمامی موادهای غذایی مورد نیاز جامعه را درون آن حفظ نموده تا در زمان کمبود این کالاها، دچار افزایش قیمت و همچنین واردات نشویم و همواره بر مشکلات قحطی فائق آییم.

    سردخانه بالای صفر کوچک

    یکی از انواع سردخانه های بالای صفر می توان به سردخانه بالای صفر کوچک که به مدل اتاقکی نیز معروف می باشد اشاره نمود که ابعاد این سردخانه ها کوچک و محدود می باشد.

    معمولا از این سردخانه ها بیشتر در رستورانها، هتلها، باغات میوه، فروشگاه ها و هایپر مارکتها استفاده می گردد که برای نگهداری مواد پروتئینی و غذایی همچون گوشت مرغ و در آشپزخانه ها نیز کاربرد دارند.

    از این سردخانه ها همانطور که می دانید، برای ذخیره سازی مواد غذایی استفاده نمی شود، زیرا مدت زمان نگهداری در این نوع از سردخانه ها کوتاه است.

    C:\Users\Mohammadi\Downloads\ProfHolod-Tatarstan-2-e1658732062999 (1).jpg

    معمولا برای نگهداری میوه، سبزیجات و کنسرو از سردخانه بالای صفر کوچک استفاده می کنند که می توان آنها را به دو دسته تقسیم کرد که عبارتند از:

    سردخانه بالای صفر که با گاز آمونیاک کار می کنند که از آنها برای نگهداری موادی که با تناژ بالا هستند استفاده می شود.

    سردخانه بالای صفر درجه که با گاز فریون کارکرد دارد و  معمولا برای نگهداری همه محصولات به کار می رود و تعمیر بسیار ساده ای دارد.

    البته قابل ذکر می باشد تا بدانید که سردخانه های آمونیاکی در مقایسه با نوع فریونی از عمر طولانی و بالا و همچنین از اصطکاک کمتر برخوردار هستند. 

    معمولا از سردخانه بالای صفر فقط برای نگهداری کوتاه مدت مواد پروتئینی و غذایی و همچنین محصولات کشاورزی و انواع میوه ها را برای نگهداری بلند مدت و ذخیره سازی استفاده می کنند.

    سردخانه بالای صفر تهران

    آنچه که باید از سردخانه بالای صفر در تهران بدانید این است که از بهترین نوع مواد اولیه و کیفیت بالا ساخته می شوند چرا که باید به خوبی عمل نمایند و با توجه به تنظیم دما محصولات را سرد نگه دارد.

    ابعاد و اندازه سردخانه با توجه به فضا و اندازه ی محیط شما دارد که می توانید از آن تهیه نمایید و از فواید آن بهره مند شوید چرا که اگر فضای محیط کوچک باشد از سردخانه کوچک با ابعاد مناسب باید تهیه شود تا در محیط قرار بگیرد.

    سردخانه ها و کولر گازی کم مصرف معمولا نقش اساسی را برای نگهداری انواع محصولات ایفا می نمایند چرا که کیفیت محصول باید به همان اندازه باقی بماند تا زمانی که محصول استفاده می شود که از جمله نکات مهمی است و باید به آن دقت نمود.

    C:\Users\Mohammadi\Downloads\galeri-39.jpg

    همچنین برای ساخت سردخانه بالای صفر تهران باید مواد اولیه ی آن از بهترین نوع انتخاب شود که در اثر نقص فنی دچار چالش نشده و بتوان سریعا آن را تعمیر نمود چرا که اگر کیفیت مواد اولیه مناسب نباشد نمی تواند از محصولات نگهداری کرد.

    سردخانه باید به گونه ای باشد که در هرشرایط آب و هوایی بسیار خوب عمل کند و از محصولات بخوبی نگهداری نماید چرا که کیفیت نقش مهمی دارد که باید به آن بسیار توجه نمود.

    از این رو، شما می توانید از کالایی استفاده نمایید که بسیار کاربردی است و می تواند در هرفضایی از آن بخوبی استفاده کرده و از مزایای آن بهره مند شوید، سردخانه ها مدلهای مختلفی دارند که هر یک از آنها کاربرد خاصی دارند که شما می توانید با توجه به نیاز و استفاده تان آن را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.