×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

شما می توانید با استفاده بکار جدیدترین مدها و ست کردن انواع لباس به همراه روسری کوتاه دخترانه علاوه درخشیدن در میان جمع، به راحتی به حرکت کنید بدون اینکه ذره ای احساس خستگی و گرما داشته باشید.

بهترین راه برای پوشیدن روسری نخی این است که آنها را با یک کت، یک بلیزر، یک قلب و یک چکمه پیوند دهیم راه های دیگر برای پوشیدن روسری این است که آنها را روی یک بالا با یک بلوز یا یک کفش کش دار قرار دهیم روسری هم می تواند با یقه آهاری پوشیده شود اما باید مطمئن شوید که طول آن درست است.

بعضی از روسریها آنقدر بلند هستند که به زمین می رسند، در حالی که بعضی دیگر کوتاه هستند شما باید مطمئن شوید که طول مناسب ظاهری که می خواهید را می گیرید به همین دلیل است که یافتن سبک سطربندی مناسب که متناسب با کت باشد، بسیار اهمیت دارد.

word image 205615 1 -  روسری کوتاه دخترانه جدید مجلسی - روسری کوتاه

راه های مختلفی برای پوشیدن روسری کوتاه دخترانه وجود دارد می‌توانید آن را ببندید، دور گردنت بپیچید، دور کمر خود گره بزنید یا حتی با گره گره ببندید هر راهی مزایا و معایب خود را دارد بعضی از مردم دوست دارند روسری به سر کنند، چون می توانند در هر زمان مورد استفاده قرار گیرند.

دیگران ترجیح می دهند روسریهای دور گردن خود داشته باشند چون احساس امنیت بیشتری می کنند در پایان، برخی افراد متوجه می شوند که پوشیدن روسری راحت تر است.

این به خودت بستگی داره که تصمیم بگیری کدام روش مناسب شماست بعضی از مردم به عنوان لوازم مد روسری بر سر می گذارند اینها معمولا روسریهای فانتزی و یا روسری حریر هستند اگر یکی از این روسریها را دارید، احتمالا نمی‌خواهید وقتی بیرون می‌ روید آن را پشت سر بگذارید می‌توانید آن را در کیف دستی همراه خود ببرید یا به کمربند خود بچسبانید از این طریق نباید نگران رها کردن آن باشید.

روسری کوتاه مجلسی

از انواع تنوع روسری حریر به مدل کوتاه آن می پردازیم که روسری کوتاه مجلسی جزو آن می باشد این مدل روسری دارای تنوع رنگی زیادی است که با استفاده از لباسهایی که برای خود انتخاب می کنید می توانید این محصولات را خریداری فرمایید.

ست کردن روسریها با أنواع اکسسوریها از دیرباز استفاده شده و افراد با استفاده از این نوع محصولات می توانند بهترین تیپ و استایل را از آن خود کنند.

برخی به این باورند که با استفاده از این نوع روسریها می توانند انواع لباسهارا با همدیگر ست کنند که باید بگوییم این باور غلط است افرادی که به برخی لباسها مانند کت و دامن و یا لباسهای پانچ علاقه دارند می توانند از این مدل روسری استفاده کنند و یک استایل کاملا شیک را دارا باشند.

word image 205615 2 -  روسری کوتاه دخترانه جدید مجلسی - روسری کوتاه

روسریهایی که در کشور وجود دارند تمامی آنها دارای کیفیت فوق العاده بالایی می باشد و هر یک از آنها از جمله روسری کوتاه مجلسی از نخ و الیاف بسیار عالی ای ساخته شده اند.

روسریها معمولا دارای قواره های بزرگی هستند که با مانتو و یا دیگر لباسها استفاده می شوند افرادی که به مد و فشن علاقه دارند از این روسریها جهت استایل دادن و شیک به نظر رسیدن استفاده می کنند و زیبایی ظاهری خود را دو چندان می کنند.

این محصولات دارای بهترین کیفیتها می باشد که شما می توانید با استفاده از آن خیلی لاکچری به نظر برسید و زیبایی زیادی را به خود اختصاص دهید این روسریها در سالهای اخیر جزو پر فروش ترین محصولات به حساب می آیند و سالانه افراد با فروش این نوع محصولات توانسته اند سود زیادی را از آن خود کنند و اوضاع اقتصادی کشور را بهبود بخشند.

شما مشتریان عزیز برای خرید این نوع روسریها در ابعاد و تناژهای مختلف می توانید به سایت ما مراجعه کنید و این محصولات را از ما خریداری فرمایید.

روسری کوتاه جدید

یکی از استفاده هایی که برای این مدل از روسری کوتاه انجام می شود و استایلی جدید را به ارمغان می آورد به کار گیری آن به عنوان دستمال گردنی می باشد به طوری که می توانید با استفاده از کت و شلوار این روسری را با مدلی زیبا یا پاپیونی به دور گردنتان ببندید و زیبایی ظاهری خودتان را چندین برابر کنید.

در ادامه بهتر است به یک سری از نکات که قبل از تهیه این محصول مهم می باشد توجه داشته باشید.

اولین فاکتور انتخابی جنس روسری می باشد که باید به آن توجه ویژه ای را داشته باشید چرا که برخی از این محصولات به صورت نازک بود و بعد از چند بار استفاده و شست و شو دچار آسیب می شوند و کیفیتشان را به کلی از دست می دهند.

word image 205615 3 -  روسری کوتاه دخترانه جدید مجلسی - روسری کوتاه

انتخاب رنگ این روسری برای زیبا تر شدن صورت شما بسیار حائز اهمیت می باشد به گونه ای که اگر دارای پوستی روشن هستید بهتر است از روسری کوتاه جدید که طیف رنگی تیره ای دارند بهره بگیرید و اگر وستی سبزه یا تیره ای را دارا می باشید بهتر است از رنگهای روشن این محصول استفاده داشته باشید.

این محصول به دلیل این که از روسری قواره کوچک برخوردار می باشد می تواند هنگام استفاده قسمتی از موهای شما را نمایان کند از این رو رنگ مو شکا می تواند دلیلی برای انتخاب مناسب روسری باشد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.