پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت شامپو فرش نانوسان مشهد
    12 شهریور 1401 - 6:32
    شناسه : 205638
    0

    این شامپوها برای انواع فرشها با هر نوع الیاف و نخی مناسب هستند بشرطی که به اندازه استفاده کنید شما می توانید رایحه دلخواه خود را نیز سفارش دهید همچنین قیمت شامپو فرش امروزه به دلییل برندها مختلف گشترده می باشد و افراد می توانند آن را تهیه کنند.

    پ
    پ

    شامپوفرش باید دارای فرمولاسیونی باشد که به فرشها آسیب نزند و پاک‌کنندگی لازم را داشته باشد اما مواد شیمیایی مضر نداشته باشد و هیچ گونه حساسیت پوستی یا تنفسی ایجاد نکند و حاوی آمونیاک و فرمالین که سرطان زا هستند نباشد.

    برای از بین بردن لکه ها و کثیفیهای نه چندان زیاد از روی فرش بصورت لحظه ای و سریع می توانید از شامپوهای مخصوص فرش استفاده کنید تا نیازی به شستشوی کامل فرش نداشته باشید و طی زمان کوتاهی خشک شود.

    یکی دیگر از ویژگیهای بهترین نوع این محصول مقرون بصرفه بودن آن است شامپو فرشهایی که دارای بهترین کیفیت هستند از قیمت مناسبی برخوردارند و امکان خرید آنها برای همه افراد بسادگی میسر است.

    word image 205638 1 - قیمت شامپو فرش نانوسان مشهد - شامپو فرش

    این شامپوها برای انواع فرشها با هر نوع الیاف و نخی مناسب هستند بشرطی که به اندازه استفاده کنید شما می توانید رایحه دلخواه خود را نیز سفارش دهید همچنین قیمت شامپو فرش امروزه به دلییل برندها مختلف گشترده می باشد و افراد می توانند آن را تهیه کنند.

    انواع شامپو فرش دارای فرمولاسیون خاصی هستند و همچنان نیاز و تقاضا برای فرمولاسیونهای جدید هم وجود دارد معمولا فرمولاسیون تولید شامپو فرش شامل سورفکتانتها ترکیبات پلیمری آب دیونیزه اسانس و تنظیم کننده PH می باشد که درمجموع همین ترکیبات قیمت کلی شامپو فرش را تعیین می کنند.

    سورفکتانتها دارای قدرت پاک کنندگی و لکه بری هستند و انواع مختلف آن با هم ترکیب می شوند همچنین اضافه کردن ترکیبات پلیمری به فرمول شامپو برای از بین بردن الکتریسیته ساکن الیاف فرش است و ترکیب آنها با هم قدرت لکه بری را در مورد لکه های سخت افزایش می دهد.

    شامپو فرش نانوسان

    برای این که لکه های کوچک را از روی فرش خود بزدایید بدون اینکه نیاز باشد به قالی شویی مراجعه کنید می توانید از شامپو فرش نانوسان آلمان استفاده نمایید با استفاده از شامپو فرش نه تنها می توانید لکه های ایجاد شده روی فرش را از بین ببرید بلکه می توانید حتی فرش خود را به این واسطه آلرژی زدایی کنید.

    اگر لکه ای که روی فرش شما ایجاد شده‌ است یک لکه‌ روغنی مانند گریس می ‌باشد می‌ توان با استفاده از شامپو فرش نسبت به از بین بردن آن اقدام کرد به این صورت که روی آن را پر از شامپو فرش می ‌کنیم و به مدت 10 دقیقه به آن زمان می دهیم تا عوامل شیمیایی بتوانند اثر خود را روی لکه ها بگذارند سپس با استفاده از یک فرچه روی آن را می ‌کشیم تا لکه از بین برود.

    word image 205638 2 - قیمت شامپو فرش نانوسان مشهد - شامپو فرش

    زمانی که مدت ماندگاری لکه ها در فرش بیشتر شود سبب می ‌شود تا رنگ فرشها به‌ طور دائمی تغییر پیدا کند و حتی با شست و شو نیز لکه از بین نمی رود شامپو فرش نانوسان اکثرا عطری هستند و می‌ توانند لکه‌ هایی که بوی نامطبوع ایجاد کرده ‌اند را نیز از بین ببرند به دلیل خاصیت عطری بودن شامپو فرشها می ‌توانند حتی بوی نا مطبوعی که روی فرشها ایجاد می‌ شوند را نیز حذف کند.

    اکثراً برای تمیز کردن لکه از روی فرشها نیازمند برسهای مخصوص قوی می ‌باشیم که تا کف ایجاد شده توسط شامپو فرش را تحریک کرده و سبب شود تا شامپو فرش به‌ خوبی کار خود را انجام دهد اکثر شامپو فرشها دارای کیفیت روان کنندگی می ‌باشند تا زمانی ‌که می ‌خواهید با استفاده از فرچه لکه ها را تحت شعاع قرار بدهید حرکت فرچه روی لکه به‌ آسانی انجام شود این موضوع نشان می ‌دهد که درون شامپو فرشها معمولاً از نرم‌ کننده استفاده می ‌شود.


    شامپو فرش مشهد

    شامپو فرشها فارغ از حالت خود به دو نوع ساده و نانو تقسیم می شوند که هر کدام خاصیت پاک کنندگی متفاوتی را دارند بهتر است برای لکه های قدیمی و خیلی سخت از شامپو فرش نانو استفاده کنید تا بدون صرف وقت به راحتی تمام لکه ها در کمترین زمان پاک شوند شامپو فرشها معمولا با مواد خوشبو کننده همراه هستند که بعد از پایان کار آن سطح بوی مطبوع و خوشایندی را به خود می گیرد.

    شامپو فرش نانو جزو محصولات مدرن و بروز شامپو فرش می باشد که بسیار مقرون به صرفه است این نوع شامپو دوستدار محیط زیست می باشد زیرا از مواد شیمیایی بسیار کمتری در تولید آن استفاده شده است و قابلیت پاک کردن هر نوع لکه را دارا هستند.

    word image 205638 3 - قیمت شامپو فرش نانوسان مشهد - شامپو فرش

    یکی دیگر از محصولات پر فروش در حوزه مواد شوینده نانو و بهداشتی شامپو فرش مشهد می باشد شرکتهای معتبری در مشهد وجود دارند که به تولید و پخش شامپو فرش می پردازند و می توانند سطح وسیعی از نیازاستان به شامپو فرش را تأمین کنند اگر ساکن استان خراسان می باشید می توانید به راحتی به مراکز پخش شامپو فرش مراجعه کنید شما می توانید بدون آنکه وقت خود را بیهوده در خیابانها سپری کنید با یک تماس شامپو فرش مورد نظر خود را سفارش دهید و از کیفیت بی نظیر آن لذت ببرید.

    این مراکز به صورت حضوری و غیر حضوری نیاز شما را به شامپو فراش فراهم می کنند شما می توانید به صورت غیر حضوری یا اینترنتی شامپو فروش مورد نظر خود را سفارش دهید و آن را درب منزل دریافت کنید شامپو فرشها در وزنهای یک لیتری، دو لیتری و بالاتر به خریداران عرضه می شود که برای مصارف خانگی بیشتر یک یا دو لیتری خریداری می شود و وزنهای بالاتر در قالیشوییها و مراکز تجاری استفاده می شود زیرا آنها برای شست و شو به حجم زیادی از شامپو نیازمند می باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.