شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شیلنگ آتش نشانی 4 اینچ لاستیکی هایپر
    12 شهریور 1401 - 7:33
    شناسه : 205640
    0

    کیفیت و طراحی شیلنگها با یک دیگر متفاوت هستند و آتش نشانان با توجه به موقعیتی که در آن قرار گرفته اند می توانند از نوع متناسب شیلنگ استفاده کنند. شیلنگ آتش نشانی هایپر مدل 1 اینچ از نوع فشار قوی است و برای محیطهایی که آتش زیاد است و دسترسی بسیار سخت باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

    پ
    پ

    شیلنگ آتش نشانی را به راحتی می توان به ماشین آتش نشانی که دارای یک شیر نیز می باشد متصل نمود و فشار بین 800 تا 2000 هزار کیلو پاسکال را می توان انتظار داشت. بعد از اینکه کار با شیلنگ آتش نشانی تمام شد باید آن را خشک نمود و این نکته بسیار حائز اهمیت است چرا که باقی ماندن آب داخل شیلنگ باعث خراب شدن و آسیب به شیلنگ می شود. در زمان خرید این محصول آن را از بهترین کیفیت که کارایی بالایی نیز دارد انتخاب کنید پایین بودن کیفیت جنس شیلنگ آتش نشانی باعث می شود در زمان خاموش نمودن آتش با مشکل مواجه گردید. از جمله آن به وجود آمدن خسارت جانی و مالی می باشد شیلنگهای آتش نشانی دارای جنس و طول متفاوتی می باشند که البته طول شیلنگ و جنس آن بسیار مهم است.

    word image 205640 1 - شیلنگ آتش نشانی 4 اینچ لاستیکی هایپر - شیلنگ آتش نشانی

    قطر شیلنگ نیز در میزان کارایی آن بسیار تاثیر گذار است چرا که هر چه قطر شیلنگ بیشتر باشد کارایی آن نیز بالاتر و بهتر انجام می شود. یکی از تجهیزات شیلنگ آتش نشانی لاستیکی قرقره آن می باشد که بسیار مهم است چرا که با درست عمل نکردن آن در زمان خاموش نمودن آتش با مشکل زیادی روبرو می شوید. از شیلنگ فشار قوی آتش نشانی در آتش سوزیهای الکتریکی استفاده نمی شود چرا که آب الکتریسیته را هدایت می کند لذا منجر به برق گرفتگی می شود. استفاده نمودن از این محصول بسیار آسان است چرا که می تواند آب را به صورت نامحدود تامین کند البته که بستگی به منبع تغذیه آن دارد. شیلنگ آتش نشانی باید حدود ۳۵ متر طول داشته باشد قبل از استفاده باید آن را کاملاً باز و کشیده شود این نوع شلنگها طراحی منحصر به فردی دارند.

    شیلنگ آتش نشانی هایپر مدل 1 اینچ

    کیفیت و طراحی شیلنگها با یک دیگر متفاوت هستند و آتش نشانان با توجه به موقعیتی که در آن قرار گرفته اند می توانند از نوع متناسب شیلنگ استفاده کنند. شیلنگ آتش نشانی هایپر مدل 1 اینچ از نوع فشار قوی است و برای محیطهایی که آتش زیاد است و دسترسی بسیار سخت باشد مورد استفاده قرار می گیرد. در تولید شیلنگهای آتش نشانی از در گذشته از نخ استفاده می شده است اما به دلیل کیفیت پایین و خراب شدن زود به زود تصمیم گرفتند از مواد دیگری استففاده کنند و با تغییرات زیادی که در متریال این محصول داده اند به این نتیجه رسیدند که بهتر است از مواد پلیمری، پلی استری و نایلون در تهیه آن استفاده کنند تا طول عمر شیلنگ افزایش پیدا کند. استفاده از الیاف مصنوعی در تولید انواع شیلنگ می تواند کیفیت و عمر آن محصول را افزایش دهد.

    word image 205640 2 - شیلنگ آتش نشانی 4 اینچ لاستیکی هایپر - شیلنگ آتش نشانی

    باید بدانید که مدل یک اینچ شیلنگ آتش نشانی هایپر در میان آتش نشانان دارای محبوبیت است و به دلیل وزن سبکی که دارد به راحتی می تواند جا به جا شود و مورد استفاده قرار گیرد. این مجموعه یکی از وادرد کنندگان اصلی این محصول است و به دلیل کیفیت و قیمت خوب محصولاتش توانسته نیاز کشور به این محصول را برطرف نماید و زمینه ساز وارد کنندگی برخی دیگر از محصولات مربوط به حوزه را در اختیار بگیرد و در این زمینه موفق باشد. این شیلنگ دارای قیمت بالایی است اما می توان گفت به علت کیفیت بالا می تواند صرفه اقتصادی خوبی به همراه داشته باشد.

    قیمت شیلنگ آتش نشانی 4 اینچ

    از آنجایی که تعداد مراکز تولید تجهیزات ایمنی و آتش سوزی در کشور افزایش یافته است محصولات و انواع شیلنگهای آتش نشانی مانند نمونه های 4 اینچ آن با قیمتهای مختلفی تولید و در بازار به فروش می رسد که این محصول مناسب ترین انتخاب برای سیستمهای ضد حریق خانگی و مکانهای داخلی می باشد. برخی از این شیلنگها از جنس پلاستیکهای مستحکم ساخته می شوند که در اندازه های متفاوت و معمولا با قطر 1،2 و یا 2.5 اینچی تولید شده و در مکانهای داخلی نصب و استفاده می شوند و بیشتر این محصولات به دور هوز ریل پیچیده می شوند تا در هنگام استفاده بتوان سریعا از آن استفاده نمود.

    word image 205640 3 - شیلنگ آتش نشانی 4 اینچ لاستیکی هایپر - شیلنگ آتش نشانی

    این محصول بر اساس نوع جنسی که در تولید آن به کار می رود دارای قیمتهای متفاوتی می باشد و تنوع ساخت شیلنگ آتش نشانی 4 اینچ بسیار زیاد بوده است و هر کدام از این تولیدات در مکانهای خاصی به کار می روند و مناسب استفاده در شرایط مختلفی می باشند به طور مثال برخی از این شیلنگها به صورت ضد اسید ساخته می شوند که باید در مکانهای آزمایشگاهی استفاده شوند و از آنجایی که خطر آتش سوزی در این مکانها اتفاقات خطرناک تری را می تواند به وجود بیاورد این شیلنگها باید استحکام و دوام بالایی داشته باشند تا دچار آسیب نشده و بتواننند با استفاده از این ابزار آتش را خاموش کنند. این شیلنگها علاوه بر سیستم ضد حریق منازل و مکانهای داخلی بر روی ماشینهای آتش نشانی و مخازن هیدرانت متصل می شوند تا آب و هر ماده خاموش کننده را بتوانند با فشار بالایی برای خاموش کردن آتش منتقل کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.