پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نکات عالی برای تغذیه مناسب گربه های خانگی
    13 شهریور 1401 - 2:43
    شناسه : 205671
    0

    غذای کنسرو شده‌ گربه به دلیل برخورداری از انواع پروتئین، سبزیجات متنوع و آب گوشت از رطوبت کافی برخوردار می ‌باشد؛ بنابراین در حفظ سلامتی گربه مؤثر عمل می ‌کند. همان ‌طور که مطلع هستید گربه‌ ها بر اساس غریزه خود گوشتخوار می ‌باشند؛ به‌ همین دلیل استفاده از گوشت در برنامه غذایی روزانه آن ‌ها موضوع بسیار مهمی در نظر گرفته می ‌شود.

    پ
    پ

    به‌ طور کلی سلامتی، شادی، زیبایی و عمر طولانی گربه در گرو مصرف تغذیه باکیفیت و متعادل می ‌باشد؛ بنابراین آگاهی از نکات عالی برای تغذیه مناسب گربه‌ های خانگی موضوع بسیار با اهمیتی محسوب می ‌شود. به بیان ساده‌ تر می‌ توان گفت هر یک از غذاهای موجود در بازار برای تامین برخی از نیازهای گربه ‌مناسب می‌ باشند؛ بنابراین مصرف تنها یک نوع از خوراکی می ‌تواند در درازمدت برای گربه خطرناک باشد. لازم به ذکر است کنسرو گربه بهترین منبع غذایی برای این حیوان دوست ‌داشتنی محسوب می شود؛ به طوری که به دلیل تامین ویتامین ‌ها و مواد مغذی در رژیم غذایی گربه مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

    کنسرو گربه

    غذای کنسرو گربه

    غذای کنسرو شده‌ گربه به دلیل برخورداری از انواع پروتئین، سبزیجات متنوع و آب گوشت از رطوبت کافی برخوردار می ‌باشد؛ بنابراین در حفظ سلامتی گربه مؤثر عمل می ‌کند. همان ‌طور که مطلع هستید گربه‌ ها بر اساس غریزه خود گوشتخوار می ‌باشند؛ به‌ همین دلیل استفاده از گوشت در برنامه غذایی روزانه آن ‌ها موضوع بسیار مهمی در نظر گرفته می ‌شود. اما توجه کنید خوردن و مصرف گوشت به‌ صورت خام می ‌تواند در درازمدت برای گربه ‌های خانگی عوارض خطرناکی به‌ همراه داشته باشد. تحت عنوان مثال مصرف مداوم گوشت خام احتمال ایجاد انگل و انتقال باکتری به بدن گربه را افزایش می ‌دهد. همچنین در روند هضم غذا مشکلاتی ایجاد می ‌نماید؛ به ‌همین دلیل می ‌توان نتیجه گرفت استفاده از گوشت‌ پخته ‌شده در رژیم غذایی گربه انتخاب مناسب ‌تری می‌ باشد.

    لازم به ذکر است غذای کنسرو گربه به‌ عنوان یک غذای تجاری به بازار ارائه می‌ شود؛ بنابراین توسط متخصصان حرفه ‌ای و براساس نیازهای جسمانی گربه طراحی و تولید می ‌شود. به بیان ساده‌ تر در این محصول میزان چربی، پروتئین، ویتامین و انواع مواد معدنی به طور دقیق کنترل شده و به دلیل استفاده از گوشت واقعی کاملاً با سلیقه گربه مطابقت دارد. در نظر داشته باشید این محصول درصد مناسبی از ویتامین ‌ها و مواد مغذی را به خود اختصاص داده و به دلیل برخورداری از فرمولاسیون خاص در ارائه انواع طعم‌ های مختلف، به بهترین شکل عمل می ‌کند. توجه فرمایید گران بودن محصول به معنی بهترین بودن نمی‌ باشد؛ بنابراین به شما توصیه می ‌کنیم براساس توصیه‌ های پزشک و با در نظر گرفتن شرایط گربه، مناسب‌ ترین تغذیه را انتخاب نمایید.

    مزیت ‌های غذای کنسرو گربه

    1. استفاده از گوشت واقعی:

    از جمله اصلی‌ ترین مزیت ‌های این محصول می‌ توان به استفاده از گوشت ‌های طبیعی اشاره کرد؛ بنابراین گربه به دلیل غریزه گوشتخواری از به دندان کشیدن گوشت لذت می ‌برد. همچنین گوشت ‌های واقعی در ارائه پروتئین‌ های لازم به بهترین شکل عمل می‌ کنند؛ بنابراین می‌توان نتیجه گرفت غذای کنسرو شده گربه به‌ عنوان یک مکمل غذایی اثربخش می ‌باشد.

    کنسرو شسیر گربه

    2. بوی مناسب و دلچسب:

    به طور کلی بوی غذا برای گربه ‌ها موضوع بسیار با اهمیتی در نظر گرفته می ‌شود؛ به ‌طوری ‌که غذای خود را بر اساس بوی آن‌ ها انتخاب می ‌کنند؛ به‌ همین دلیل بوی وسوسه انگیز و دلچسب در افزایش اشتهای گربه نقش مؤثری ایفا می کند. لازم به ذکر است از جمله مهم ‌ترین ویژگی‌ های غذای کنسرو گربه می ‌توان به بوی مناسب و دلچسب اشاره کرد؛ به طوری که گربه‌ های سال‌خورده نیز برای مصرف این محصول از خود تمایل نشان می ‌دهند.

    3. استفاده از انواع ویتامین و املاح معدنی کنترل ‌شده:

    کمبود یا اضافه شدن یک ویتامین می ‌تواند در سلامتی بدن گربه اختلال ایجاد کند؛ به‌ همین دلیل کنترل درصد ویتامین‌ های موجود در کنسرو موضوع بسیار مهمی به شمار می آید؛ به ‌طوری‌ که املاح معدنی همچون ید، مس، کلسیم، منیزیم و سایر ویتامین ‌های م

    وجود در این محصول طبق استانداردهای لازم مورد استفاده قرار می‌ گیرند. لازم به ذکر است کنسرو شسیر گربه طبق قوانین و استانداردهای بین ‌المللی تولید می ‌شود؛ بنابراین در حفظ سلامتی، تقویت بینایی، جلوگیری از دیابت و کاهش درد مفاصل به بهترین شکل عمل می ‌کند.

    نکات عالی برای تغذیه مناسب گربه‌ های خانگی

    1. مهم ‌ترین نکته برای تغذیه مناسب گربه‌ های خانگی، بررسی نوع و میزان مواد موجود در کنسرو می ‌باشد؛ زیرا نوع و مقدار ویتامین ‌ها و مواد معدنی در حفظ شادابی و طول عمر گربه نقش مؤثری ایفا می‌ کنند.

    2. غذا کنسرو شده را در مکانی خشک، خنک و دور از معرض آفتاب نگهداری کرده و از فاسد شدن محصول جلوگیری کنید.

    3. غذای کنسرو شده تا 72 ساعت پس‌ از باز شدن قابل مصرف می‌ باشد. اما در نظر داشته باشید مصرف این محصول پس ‌از زمان معینی عوارض و مسمومیت شدید غذایی به ‌همراه دارد. شما می‌ توانید در صورت عدم مصرف غذای کنسرو شده توسط گربه، مقدار باقی‌ مانده را به ظروف شیشه ‌ای منتقل نمایید تا با قرار دادن در یخچال روند فاسد شدن غذا را آهسته‌ تر نمایید.

    4. غذای کنسرو گربه به جوشاندن نیاز ندارد اما به شما توصیه می ‌کنیم به‌ منظور تغذیه مناسب برای گربه‌ های مسن به گرم کردن این محصول اقدام کنید تا با افزایش عطر و طعم، گربه را به خوردن غذا تشویق نمایید.

    5. به طور کلی برای تغذیه مناسب گربه‌ های خانگی چک کردن برچسب محصول موضوع بسیار مهمی در نظر گرفته می ‌شود؛ زیرا با بررسی جزئیات و نیازهای گربه می ‌توانید بهترین محصول را تشخیص دهید.

    خرید کنسرو گربه

    خرید کنسرو گربه

    1. استفاده از برند معتبر:

    تلاش کنید تا حد امکان برای خرید کنسرو گربه به پت شاپ معتبر مراجعه نمایید؛ زیرا در ارائه برندهای معتبر به بهترین شکل عمل می ‌کند.

    2. در نظر گرفتن سلیقه گربه:

    با خرید محصولات غذایی متنوع از سلیقه‌ی غذایی گربه خانگی خود مطلع می‌ شوید؛ بنابراین با انتخاب بهترین محصول می‌ توانید گربه را به خوردن غذا تشویق نمایید.

    3. توجه به نیازهای گربه:

    به طور کلی رژیم غذایی گربه باید کاملاً بالانس باشد؛ به طوری که با برخورداری از مواد مغذی، ویتامین ‌های مورد نیاز بدن گربه را تامین کند؛ بنابراین به شما توصیه می کنیم پیش ‌از هرگونه اقدام نیازهای گربه را به‌ دقت مورد بررسی قرار دهید. تحت عنوان مثال اگر گربه شما به افزایش وزن مبتلا می باشد تا حد امکان خرید غذاهای کم ‌کالری‌ تر را در اولویت خود قرار دهید. همچنین بر اساس سن گربه می ‌توانید به خرید مناسب‌ ترین محصول اقدام کنید.

    سخن پایانی

    همان‌ طور که در مطلب فوق ذکر کردیم سلامتی، شادی، زیبایی و عمر طولانی گربه در گرو تغذیه باکیفیت و مناسب می ‌باشد؛ بنابراین آگاهی از نکات عالی برای تغذیه مناسب موضوع بسیار با اهمیتی محسوب می‌ شود. به ‌طور کلی کنسرو گربه به دلیل برخورداری از انواع پروتئین، سبزیجات و مواد معدنی در حفظ سلامتی گربه اثربخش می باشد؛ به‌ همین دلیل با توجه به توضیحات ذکر شده به شما پیشنهاد می‌ دهیم برای خرید غذای کنسرو گربه به پت شاپ ایران ‌زمین مراجعه نمایید

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.