سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید سبد پلاستیکی مستطیل کوچک خانگی
    13 شهریور 1401 - 2:50
    شناسه : 205683
    1

    سبد پلاستیکی سفید با توجه به استفاده از مواد ساخته شده با آن سالم تر است و هیچ مواد رنگی مضر مورد استفاده در آن وجود ندارد، بنابراین سبد پلاستیکی مستطیل اغلب برای حمل مواد لبنی و پروتئین و داروسازی استفاده می شود و سبد مستطیلی بیشترین تقاضا را از مشتریان دارد.

    پ
    پ

    ساختار و کیفیت تولیدی سبد پلاستیکی مستطیل کمک قابل توجهی به کشاورزی و کاشت برنج چمپا کرده است و با توجه به کیفیت خوب این سبد غذایی، این سبد به خوبی می تواند ابزار مناسبی برای کاشت بذر برنج در داخل آن و قرار دادن آن در دستگاه پیوند باشد

    قیمت سبد پلاستیکی با توجه به اندازه های مختلف آن متفاوت است و اندازه هایی که برای مشتریان این محصول بیشتر مفید هستند توسط تولید کنندگان به مراکز عرضه مستقیم و غیر مستقیم این محصول ارائه می شود و در دسترس مشتریان با یک قیمت خاص و مناسب است، جا داده شده است.

    C:\Users\ARAD\Downloads\2-Exotic-Splash (1).jpg

    سبد پلاستیکی سفید با توجه به استفاده از مواد ساخته شده با آن سالم تر است و هیچ مواد رنگی مضر مورد استفاده در آن وجود ندارد، بنابراین سبد پلاستیکی مستطیل اغلب برای حمل مواد لبنی و پروتئین و داروسازی استفاده می شود و سبد مستطیلی بیشترین تقاضا را از مشتریان دارد.

    سبدهای پلاستیکی ساخته و در رنگها و اندازه های گوناگون با قابلیتهای گوناگون تولید می شوند و در بازار برای اهداف گوناگون به کار می روند و متقاضیان سبدهای پلاستیکی می توانند سفارش بدهند و تعداد زیادی سبد خرید خود را تهیه کرده و با مراجعه به مراکز بزرگ فروش، قیمت مناسبی برای خرید و صرفه جویی در هزینه های آن بپردازند.

    سبد پلاستیکی کوچک

    بهترین متریالی که برای ساخت سبد کاربردی است و از مزایای بیشماری برخوردار می باشد پلاستیک است که سبدهای پلاستیکی طبق نیاز مشتریان از ابعاد و سایزهای گوناگون، کوچک و بزرگ تولید می شود امروزه اغلب تولیدکنندگان با استفاده از تجهزات مدرن و مواد اولیه ی مرغوب، کیفیت این محصولات را افزایش و در عین حال به صورت ارزان و قیمت مناسب تولید می کنند زیرا یکی از مهم ترین کاربردهای سبد پلاستیکی جابجایی و انتقال کالا می باشد که باید از مقاومت بالایی برخوردار باشند.

     اندازه؛ این معیار یکی از مهم ترین عامل در تعیین قیمت سبد می باشد به طور مثال قیمت سبدهایی که برای وزن 20 کیلوگیرمی تولید شده با سبدهایی که در ابعاد کوچکتری که برای مصارف خانگی کاربرد دارند از نظر هزینه و قیمت متفاوت می باشد.

    C:\Users\ARAD\Downloads\R-11-e1656328529650 (1).jpg

    جنس؛ جنس سبد یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت می باشد چونکه جعبه های پلاستیکی برای حمل بار استفاده می شود و باید از منریال و مواد اولیه باکیفیت و مرغوب استفاده شود چون در غیر اینصورت در حین حمل بار نامقاوم و می شکند و قابل ذکر است اگر سبد پلاستیکی کوچک را با کیفیت بالایی خریداری کنید باعث افزایش طول عمر این محصول می شود و دیگر نیازی به تعویض آن نیست که بسیار مقرون به صرفه می باشد.

    ساختار و ضخامت؛ از خرید جعبه های پلاستیکی با ضخامت پایین را جدا خودداری فرمایید چون علاوه بر اینکه در برابر استحکام و حمل بار شکننده می باشد بلکه منجر به آسیب دیدگی محصول می شود.

    سبد پلاستیکی خانگی

    بانوان برای مرتب تر به نظر رسیدن فضای سالن خود از سبد پلاستیکی خانگی استفاده می کنند افرادی که از کابینت تکانی هفتگی خود خسته شدند از این محصول برای جمع آوری ظروف کوچک و بزرگ استفاده کنند به طور مثال لیوان یا بشقابهای کوچک را در سبد جداگانه روی یکدیگر بچینند و سپس داخل کابینت بگذارند می توان گفت فعالیت خانه داری را به طور کامل نصف می کنند و افراد دغدغه بهم ریختگی آشپزخانه خود نمی شوند.

    این محصول را می توان در جمع آوری و پهن کردن رخت خود روی بند استفاده کرد و به دلیل سوراخهای تعبیه شده در کف و دیواره های آن هوا به خوبی عبور می کند و مانع از بو گرفتن پوشاک نم دار داخل خود می شود و همچنین دارای حجم کمی می باشد و در جابه جایی آن از آشپزخانه تا تراس یا حیاط منزل خانمها دچار کمردرد نمی شوند.

    C:\Users\ARAD\Downloads\25252-1 (1).jpg

    مادران می توانند از این محصول که در طرح دردار می باشد به طوری که در یک طرف به وسیله دو تا لولا متصل شده است برای نگه داری اسباب بازی کودکان خود استفاده کنند و در گوشه اتاق خواب آنان قرار دهند که این امر دیزاین فضا را زیباتر می کند و همچنین به دلیل راحتی جابه جایی بچه ها خودشان می توانند بعد از بازی لوازم خود را در سبد پلاستیکی خانگی جمع آوری کنند.

    از قدیم برای نگه داری مواد خوراکی و یا خرید روزانه از سبد پلاستیکی لباس چرک استفاده می کرده اند که امروزه تنوع بسیار بالاتری دارند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.