پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فروش زغال کبابی قلیان اصفهان
    13 شهریور 1401 - 8:52
    شناسه : 205702
    0

    یکی دیگر از پر فروش ترین و با کیفیت ترین زغالهای مخصوص پخت و پز در ایران زغال کبابی اصفهان است که از کیفیت مناسبی برخوردار و قیمت بسیار مناسبی دارد و همانگونه که در قسمتهای بالا به آن اشاره شد به صورت فشرده می باشد.

    پ
    پ

    زغال ماده ای سبک، شکننده و سیاه رنگ می باشد که از باقی مانده سوختن چوب یا دیگر اندامهای گیاهی و جانوری تولید می شود و قسمت اعظم آن تبدیل به کربن ناخالص از 85 درصد تا 95 درصد شده می باشد ذغال کبابی تهران اصفهان اهواز از تولیدات با کیفیت کشور می باشد این ماده در تمامی فصول سال بسیار پر فروش است.

    برای عزیزانی که به دنبال زغال خوب هستند باید بگوییم که ویژگیهای زغال خوب بسیار ساده است و مهم این است که خاموش نشود، بدون باد زدن نیز روشن بماند، با دوام باشد، گاز و بو نداشته باشد، دود نکند، جرقه نداشته باشد، پر حرارت باشد و خاکستر فروانی تولید نکند.

    C:\Users\MacanPc.ir\Downloads\Logo (1) - 2022-08-28T150840.522.jpg

    یکی دیگر از پر فروش ترین و با کیفیت ترین زغالهای مخصوص پخت و پز در ایران زغال کبابی اصفهان است که از کیفیت مناسبی برخوردار و قیمت بسیار مناسبی دارد و همانگونه که در قسمتهای بالا به آن اشاره شد به صورت فشرده می باشد.

    شاید به نظر برسد که زغالها تفاوت چندانی باهم ندارند و مهم این است که بسوزد و کار را راه بیندازد اما چنین نیست و باید گفت که کیفیت و انواع متفاوتی از زغال وجود دارد و هر یک با توجه به ویژگیهای خود بهتر است که در موارد استفاده اصلی خود استفاده شود و برای مثال باید گفت در پخت و پز باید از زغالی استفاده شود که از اندکی رطوبت برخوردار باشد ولی برای قلیان بهتر است از زغالهای کم رطوبت استفاده شود.

    اکثر رستورانها، کبابیها، سفره خانه های سنتی، جگرکیها و غیره، هتلها، قهوه خانه ها و غیره زغال را به صورت عمده و فله ای خریداری می کنند زیرا این کار به صرفه تر می باشد ولی برای مصارف گاه و بی گاه در منزل بهتر است از بسته بندیهای مرتب و تمیز استفاده کنند.

    فروش زغال کبابی

    در کشور ما انواع مختلفی از زغال کبابی نظیر زغال بلوط تولید می شود که با کاربرد انواع چوب لیمو، گردو، بلوط و غیره تولید می شوند و از نظر کیفیت و ظاهر متفاوت هستند، قیمت خرید و فروش زغال کبابی با توجه به کیفیت و عوامل دیگری تعیین می گردد و برخی انواع زغال ماندگاری بالایی دارند و به صورت تمیز و بدون شکستگی می باشند که با قیمت بالاتری عرضه می شوند.

    انواع زغال گردو، زغال لیمو، زغال بلوط از کیفیت خوبی برخوردار هستند و به سبب اینکه چوب مرغوبی دارند، در مدت طولانی می سوزند و حرارت بالایی را تولید می کنند

    C:\Users\MacanPc.ir\Downloads\Logo (1) - 2022-08-28T150638.274.jpg

    عرضه کنندگان معتبر بسیاری به فروش زغال کبابی می پردازند و از روشهای مختلف فروش حضوری و اینترنتی استفاده می کنند تا این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت ارزان در اختیار مشتریان قرار دهند.

    زغال کبابی مرغوب به صورت درشت و به رنگ سیاه و یک دست می باشد، براق بودن این محصول نشانه تازه بودن و کیفیت خوب این محصول است و در هنگام شکستن صدای قوی دارد.

    زغال کبابی مرغوب استحکام بالایی دارد و به همین سبب دارای ماندگاری بالایی است، این محصول همانند زغال چینی در هنگام سوختن حرارت بالایی تولید می کند و در آخر خاکستر کمی از آن باقی می ماند، همچنین عدم ایجاد دود و بو از مشخصات زغال کبابی مرغوب می باشد.

    زغال چینی قلیان

    این زغال بدون نیاز داشتن به مواد آتش زا مانند: ژل آتش زا، بنزین، نفت سبک و غیره تنها با استفاده از یک کبریت روشن می شود و بدون دود می باشد.

    در ساخت این محصول از مواد شیمیایی مضر استفاده نشده است و هنگامی که آن را روشن می کنید به صورت زغالی یکدست و سرخ است که حرارتی بالا دارد.

    این محصول میکروب ها و سموم را به صورت حداکثری جذب می کند و از کاربردهای دیگر آن می توان به استفاده از این زغال فعال در شامپو ها، مایع ظرفشویی و مواد شوینده دیگر اشاره کرد.

    در زندگی روزمره نیز برای ایجاد شعله جهت پخت غذا و استفاده در شومینه مناسب است.

    C:\Users\MacanPc.ir\Downloads\Logo (1) - 2022-08-28T151424.928.jpg

    در گذشته از زغال سنگ تزئینی معمولی یا لیمو برای قلیان استفاده می شد که از چوب درخت های معطر مثل: لیمو، پرتقال و بلوط در ساخت آن استفاده می شد اما امروز از زغال کبابی قلیان استفاده می شود.

    زغالی که برای قلیان استفاده می کنید باید مرغوب باشد تا قلیان باکیفیتی داشته باشید.

    نوع فشرده این محصول بدون ایجاد بو، دود و خاکستر روشن می شود و همین امر باعث شده است تا فرد هنگام استفاده از آن به سرفه نیوفتد.

    ویژگی دیگر این نوع زغال این است که به صورت آرام و یکنواخت می سوزد و از سوختن توتون استفاده شده در قلیان جلوگیری می کند.

    مهم ترین مرحله در ساخت زغال مرحله فشرده سازی است که توسط دستگاه اکسترودر انجام می شود به صورتی که با فشرده کردن مواد اولیه به یکدیگر زغال خام یا بریکت تولید می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.