چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41421 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آخرین خبر از احیای برجام از زبان سخنگوی وزارت امور خارجه!
    14 شهریور 1401 - 15:26
    شناسه : 205836
    1

    سخنگوی وزارت خارجه معتقد است ایران در مسیر احیای برجام مسیولانه عمل کرده و پاسخ ایران به آمریکا در این زمینه، سازنده، شفاف و قانونی بوده است.

    پ
    پ

    - آخرین خبر از احیای برجام از زبان سخنگوی وزارت امور خارجه! - احیای برجام

    به گزارش تازه‌نیوز، ناصر کنعانی در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، درباره مذاکرات وین و لغو تحریم ها در توافق احتمالی گفت: به طور طبیعی لغو کامل تحریم ها علیه ایران از اهداف اصلی مذاکرات جاری بین ایران و طرف های برجام است. نشست های مختلفی در رابطه با رفع تحریم ها انجام شده است. پاسخ ایران و آمریکا رد و بدل شد. ایران برای اینکه نقش متعهدانه و مسئولانه خود در ارتباط با توافق و مذاکرات رفع تحریم ها را به انجام برساند، دیدگاه های خود را به هماهنگ کننده اتحادیه اروپا منتقل کرد و منتظر پاسخ طرف مقابل و مشخصا پاسخ دولت آمریکاست.

    وی بیان کرد: برای اینکه به پایان خوش این ماراتن کمک کنیم، و روند را برای شکل گیری یک فضای سازنده در حوزه مناسبات بین المللی فراهم کنیم، در این زمینه مسئولانه عمل کردیم و معتقدیم چنانچه در طرف مقابل اراده سیاسی لازم وجود داشته باشد و سازنده عمل کند و نگاه رو به جلو داشته باشد، پاسخ ایران سازنده، شفاف و قانونی بوده و می تواند منجر به انجام توافق شود.

    آقای کنعانی تاکید کرد: رفع تحریم ها از اهداف اساسی ماست و در این زمینه تلاش می کنیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.