شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید فیلتر تصفیه آّب آکواریوم سرامیکی
    15 شهریور 1401 - 2:55
    شناسه : 205863
    0

    همانطور که می دانید خرید فیلتر تصفیه آب با روشهای متفاوتی انجام می شود فیلتر تصفیه آب کوچک یا همان نوع مصرف خانگی به این صورت است که علاوه بر این که آب را تمیز و از بسیاری از آلودگی ها حفظ می کند سبب بهبود کیفیت و طعم آن می شود.

    پ
    پ

    منظور از فیلتر تصفیه آب بزرگ تنها دستگاه های مورد استفاده در صنایع نمی باشد.

    یکی از تفاوت های اصلی این فیلتر ها با نوع خانگی آن در نوع سایز آن است که از آن بزرگتر است.

    فیلتر هایی که توانایی تصفیه اب در حجم بالا را دارند معمولا توان ظرفیتی بیشتر از 3 متر مکعب در روز دارا هستند که نوع تصفیه این دستگاه بر اساس فن آوری غشایی اسمز وارونه است.

    آب آشامیدنی با توجه به اینکه رابطه مستقیمی که با بدن دارد باید به سطح کیفیت بالایی برسد تا بتوان آن را ضامن سلامتی و تندرستی دانست در غیر این صورت می تواند سبب امراض گوناگونی مانند سرطان و آسیب های گوارشی در بدن شود.

    C:\Users\ARAD\Desktop\خرید.jpg

    همانطور که می دانید خرید فیلتر تصفیه آب با روشهای متفاوتی انجام می شود فیلتر تصفیه آب کوچک یا همان نوع مصرف خانگی به این صورت است که علاوه بر این که آب را تمیز و از بسیاری از آلودگی ها حفظ می کند سبب بهبود کیفیت و طعم آن می شود.

    آبی که از تصفیه خانه ها عبور می کند با اینکه مراحلی را پشت سر گذاشته است اما آلودگی هایی هستند که طی مسیر ورودی تا به مقصد همراه آب وارد می شوند.

    یکی از بهترین راه حل های این موضوع استفاده از فیلتر زغالی تصفیه آب خانگی است.

    فیلتر تصفیه آب سرامیکی

    این مدل از فیلترهای تصفیه آب همانطور که از نام آنها مشخص است از جنس سرامیکی ساخته می شوند و با دقت بالایی تصفیه آب را مشابه با رسوب گیر الیافی انجام می دهند.

    ین نوع از فیلترها از دیرباز وجود داشتند و در درون کوزه سفالی آن را قرار می دادند و آب را از طریق آن به بیرون هدایت می کردند.

    از فیلترهای سرامیکی در کنار فیلتر الیافی استفاده می شود و چون فیلتر الیافی دچار آلودگی می شود باید آن را تمیز و پاک نمود.

    ویژگی منحصر به فرد این فیلترها حذف آهک، رسوبات، انگلها، ذرات گل و لایی که از 0.5 میکرون بزرگتر هستند می باشد و عملکرد بسیار دقیقی دارند.

    C:\Users\ARAD\Desktop\سرامیک یی.jpg

    در دستگاههای اسمز RO به جهت وجود گل بهره گیری از این نوع فیلتر تصفیه آب سرامیکی باعث می شود فشار وارده بر فیلتر ممبران را کم کند و پس از رسوب گیر الیافی می توان این فیلتر را نصب نمود.

    این مدل از فیلترها قابلیت شستشو دارند و باید بعد از مدتی رسوبات موجود در جداره خارجی آن را به وسیله یک چاقو یا سمباده پاک نمود.

    فیلترهای سرامیکی تاریخ انقضا دارند و آنها را هر شش ماه باید تعویض نمود و این فیلترها در قسمتهای ابتدا و انتها اورینگ دارند و این باعث می شود آب از حفره های این فیلترها عبور کند.

    خرید فیلتر تصفیه آب آکواریوم

    مراکز فروش و فروشندگان زیادی در سطح کشور خرید فیلتر تصفیه آب خانگی را به مشتریان و متقاضیان این فیلتر ارائه می کنند و شما می توانید خرید خود را از طریق این مراکز که به صورت خرید حضوری و خرید مجازی که از طریق اینترنت فعالیت می کنند انجام دهید ارائه قیمت و خرید از این مراکز بستگی به این دارد که شما چه نوع فیلتری و چه کیفیتی خریداری می کنید.

    همان گونه که در حوزه آکواریوم فیلتر های گوناگون و مختلفی در زمینه خرید و فروش وجود دارند، در حوزه یخچال هم خرید و فروش فیلتر تصفیه آب نیز به همین تنوع و گوناگونی است.

    C:\Users\ARAD\Desktop\آکواریوم.jpg

    یکی از سوالات رایج و زیادی که در هنگام خرید فیلتر تصفیه آب آکواریوم و یخچال در ذهن مشتریان است این مورد است که عمر مفید فیلتر تصفیه آب آکواریوم معمولا چقدر است و تا چه زمانی می توان از فیلتر به صورت بهینه استفاده کرد.

    این مورد بستگی به این دارد که فیلتری که می خواهید خریداری کنید به صورت داخلی نصب می شود و یا به صورت بیرونی قرار دارد معمولا عمر فیلتر های تصفیه آب داخلی یخچال عمری در حدود بازه زمانی بین 6 ماه الی 12 ماه یا همان یک سال است و فیلتر های تصفیه آب بیرونی نیز در دو مدل 6 ماهه و یا 12 ماهه است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.