جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پودر چربی خالص ایرانی کلسیمی
    15 شهریور 1401 - 0:23
    شناسه : 205864
    0

    مهم ترین نکته هنگام خرید اینترنتی پودر چربی خالص دام توجه کردن به مشخصات آن است به این صورت که دارای استانداردهای مورد نیاز باشد و از نظر بهداشتی نیز باید در جایگاه معین شده و بالایی باشد همچنین شما نیز باید با در نظر گرفتن آن انتخاب دقیق تری را داشته باشید.

    پ
    پ

    ویژگیهای پودر چربی خالص کلسیمی موجب شده که این پودر ارزش زیادی را در داخل کشور پیدا کند از این سو شما دامداران عزیز می توانید می توانید با انتخاب گزینه های ایرانی به راحتی این مواد را خریداری کنید.

    پودر چربی خالص دام به حالت کلی موادی سفید رنگ است که سرشار از موادهای معدنی، انرژی، موادهای مغذی و غیره بوده که می تواند برای عملکرد بهتر دام بسیار ضروری باشد از آنجایی که ممکن است از طریق بسیاری از علوفه ها این مواد معدنی به دام انتقال پیدا نکند ممکن است برای مثال گاوها شیر کمتری را تولید کنند و گاو از نظر انرژی تخلیه شده باشد و فشار زیادی به او وارد شود ولی با استفاده کردن از این مواد معدنی بسیاری از این مشکلات حل خواهد شد.

    C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\New-Project-53-1-1170x780.jpg

    مهم ترین نکته هنگام خرید اینترنتی پودر چربی خالص دام توجه کردن به مشخصات آن است به این صورت که دارای استانداردهای مورد نیاز باشد و از نظر بهداشتی نیز باید در جایگاه معین شده و بالایی باشد همچنین شما نیز باید با در نظر گرفتن آن انتخاب دقیق تری را داشته باشید.

    این مواد معدنی در خوراک دام همانند دارو یا یک تقویت کننده در بدن دام اثر می گذارد و از آن برای بسیاری از موارد استفاده می شود و صرفا برای تولید شیر بیشتر نبوده و می تواند برای گاوهایی که از نظر بدنی مانند پس از زایمان ضعیف شده باشند با استفاده از این دارو که بسیار هم ضروری است زودتر سلامتی را به دست بیاورد.

    پودر چربی خالص دام کلسیمی پلاس

    در این قسمت از مقاله تصمیم داریم تا درباره پودر چربی خالص دام کلسیمی پلاس با شما صحبت کنیم اما در ابتدا تصمیم داریم تا چند مورد از عملکردهایی که این ماده غذایی انجام می دهد را به شما معرفی کنیم همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد یکی از مهم ترین وظایف این پودر را می توان تامین انرژی دامهای شیرده دانست اما یکی دیگر از وظایف این پودرها را می توان به حداکثر رساندن سطح چربی سوزی در بدن حیوان دانست که بسیار مهم می باشد و یا حتی می توان به این موضوع نیز اشاره کرد که این خوراکها باعث بالا رفتن سطح عملکرد دام نیز می شوند.

    C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\20162607120528-1030x687.jpg

    در بالا تر نیز به این موضوع اشاره کردیم که قیمت خرید عمده پودر چربی خالص ایرانی برای دام در شهرهای مختلف متغیر می باشد.

    همان طور که در بالا نیز به این مورد اشاره شد پودر چربی خالص دام دارای انوع برند ایرانی و خارجی می باشد که لازم به ذکر است که این محصولات از نظر کیفیت با هم تفاوتی ندارند و حتی محصولات تولید داخل کشور به علیت پایین بودن هزینه های تولید و همچنین به دلیل اضافه نشدن هزینه های واردات قیمتهای بسیار مناسب تری نیز دارند اما این محصول در شهرهای مختلف دارای قیمتهای متفاوتی می باشد اما باز هم از نظر اقتصادی استفاده از این نوع خوراک دام بسیار مناسب تر می باشد.

    پودر چربی خالص دام ایرانی

    شما با خرید و تهیه پودر چربی خالص دام یرانی از مزیتهای نام برده در زیر بهره مند می شوید:

    مواد اولیه مرغوب: مواردی مانند استفاده از مواد اولیه مناسب و مخلوط مناسب روغن های گیاهی سبب تنظیم اسید چرب محصول می گردد.

    تکنولوژی برتر تولید پودر چربی: تکنولوژی به کار رفته در تولید این پودر با حذف آلودگیهای حداکثری در هنگام تولید و همچنین واکنشهای اسید چرب و کلسیم سبب تواید محصول پایدار و یکنواخت مرغوبی می شود.

    این پودرها غنی از اسید چرب غیر اشباع می باشد که نقش عمده ای در تولید مثل و هضم و جذب روده ای دارد که از این طریق کیفیت شیر را ارتقا می بخشد.

    C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\31-3.jpg

    در این بخش به فواید استفاده از پودر چربی کلسیمی پلاس اشاره می کنیم تا شما نیز یا این فوائد آشنا شوید: استفاده از پودر چربی خالص کلسیم دار، به باروری دامها کمک می کند و همچنین زایمانی راحت تری را برای آنها رقم می زند.

    مخلوط کردن این پودرها در غذای دام سبب افزایش چربی در شیر حاصله از آنها می شود که این موضوع از اهمیت ویژه ای برای دامداران برخوردار است چرا که مشتقات حاصل از شیر زیاد و موجب سودآوری بالایی برای دامداران می شود مصرف این پودرها توسط دام به بهبود وضعیت عمومی بدن شان کمک می نماید و همچنین موجب تامین انرژی لازم برای افزایش بازده شیر دهی می شود.

    دامها نیز مانند انسانها برای تامین کلسیم فسفات بدن خود نیاز به تغذیه و یا مکملهای تغذیه ای دارند که با استفاده از این پودر می توان پاسخگوی این نیاز بود در نتیجه استفاده از این پودر و ترکیب آن با غذای دام سلامت عمومی دام تضمین می شود و میزان شیر دهی آن نیز افزایش پیدا می کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.