پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 5 مرحله کلیدی برای تقویت بازاریابی شرکت های ساختمانی
    15 شهریور 1401 - 20:11
    شناسه : 205929
    1

    بهینه سازی فرایند بازاریابی شرکت های ساختمانی باعث افزایش مشتریان و درآمد آنها می‌شود، به همین دلیل رعایت این موضوع برای مدیران شرکت ها اهمیت ویژه ای دارد.

    پ
    پ

    مدیران شرکت های ساختمانی در مسیر رشد و افزایش درآمد شرکت خود با چالش های زیادی مواجه هستند که یکی از این چالش های مهم نحوه تقویت فرایند بازاریابی شرکتشان است. زیرا هرچقدر فرایند بازاریابی بهینه‌تری داشته باشند، مشتریان بیشتر و در نتیجه درآمد بیشتری خواهند داشت. در ادامه 5 مرحله کلیدی برای رشد و بهبود بازاریابی شرکت های ساختمانی در بستر اینترنت را توضیح خواهیم داد.

    images 1662450756 - 5 مرحله کلیدی برای تقویت بازاریابی شرکت های ساختمانی - بازاریابی

    طراحی سایت شرکت ساختمانی

    اولین گام برای حضور فعال و قدرتمند در اینترنت، راه اندازی و طراحی سایت ساختمانی است تا یک پایگاه اینترنتی و دفتر مجازی برای پیاده‌سازی استراتژی های بازاریابی شرکت داشته باشید.

    در ایران هنوز بسیاری از شرکتها داشتن سایت و بهره‌برداری از آن را جدی نگرفته اند که این موضوع می تواند به دلیل نداشتن آشنایی کافی از تاثیر سایت در افزایش مشتریان باشد که وجود چنین مشکلی باعث از دست دادن مشتریان زیادی خواهد شد، زیرا رفتار مشتریان تغییر کرده و امروزه بسیاری از افراد، به اینترنت وابسته شده اند و بسیاری از نیازهای خود را از طریق اینترنت برآورده می کنند.

    البته داشتن یک سایت به تنهایی کافی نیست، بلکه سایت یک شرکت ساختمانی باید کارایی لازم برای جذب مخاطبین و تبدیل آنها به مشتری را داشته باشد. مهمترین هدف سایت، افزایش مشتریان شرکت است، پس بسیار مهم است که در زمان طراحی سایت ساختمانی به این موضوع دقت داشته باشید و از خدمات شرکت هایی استفاده کنید که علاوه بر طراحی سایت، به موضوعات بازاریابی و تبلیغات نیز تسلط داشته باشند و موارد لازم در این خصوص را به سایت شما اضافه کنند.

    images 1662450803 - 5 مرحله کلیدی برای تقویت بازاریابی شرکت های ساختمانی - بازاریابی

    تولید محتوا برای سایت شرکت

    پس از طراحی سایت، برای اینکه بتوانید سایت شرکت را به یک بازاریاب دائمی تبدیل کنید و بطور مستمر مخاطبان جدیدی جذب کنید، باید مطالب و محتوای هدفمند را در سایت شرکت منتشر کنید.

    هدفمند بودن محتوا تاثیر بسیار زیادی در موفقیت فرایند بازاریابی شرکت شما خواهد داشت، زیرا هر مطلب و محتوایی که در سایت شما منتشر می شود، در راستای رسیدن هدف اصلی شرکت است. قطعا مطالب پراکنده که هر کدام دارای هدف متفاوتی باشند، نمی توانند نتیجه خوبی را به همراه داشته باشند.

    برای تولید محتوای هدفمند باید یک استراتژی محتوایی قدرتمند داشته باشید که عنوان هر مطلب، زمان انتشار آن در سایت، هدف مطلب، نوع و فرمت محتوا را مشخص کرده باشد. برای تدوین استراتژی تولید محتوا بهتر است که از متخصصین این حوزه استفاده کنید تا مجبور نباشید که چندین مرتبه مسیر تولید محتوای سایتتان را ویرایش کنید. در این زمینه می توانید از تیم تولید محتوای سازه برتر کمک بگیرید تا نتیجه دلخواهتان را کسب کنید. در انتهای این مقاله روش های ارتباط با مجموعه سازه برتر را قرار داده ایم.

    انتشار آگهی و تبلیغات

    هر کسب و کاری برای رشد و دیده شدن به تبلیغات نیاز دارد. اگر می خواهید افراد و شرکت های بیشتری با خدمات و محصولات شما آشنا شوند، باید تبلیغات را در برنامه بازاریابی شرکت خود قرار دهید.

    روش های تبلیغاتی زیادی در اینترنت وجود دارد که با توجه به استراتژی بازاریابی شرکتتان باید روش مناسب را انتخاب کنید و آن را اجرا کنید. یکی از این روش ها که می تواند به رشد سایت شرکت نیز کمک کند، استفاده از رپورتاژ آگهی است.

    بطور خلاصه، رپورتاژ آگهی یک مطلب و محتوای تبلیغاتی است که در سایت های مختلف منتشر می کنید و در آن خدمات و محصولات شرکت خود را معرفی می کنید و از مخاطبان آن سایت ها دعوت می کنید که از خدمات و محصولات شما استفاده کنند.

    ضمن اینکه رپورتاژ آگهی برای همیشه در این سایت ها باقی میماند و به این ترتیب همیشه مخاطبان و مشتریان جدیدی را به سایت شما هدایت می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش این تبلیغات روی عبارت آگهی ساختمانی کلیک کنید.

    تولید و انتشار ویدیو

    بازاریابی ویدیویی یکی از روش های بسیار مهم و تاثیرگذار در موفقیت فرایند بازاریابی شرکت های ساختمانی است. ضمن اینکه گوگل نیز امتیاز ویژه ای برای سایت های دارای ویدیو قائل است و صفحاتی که دارای ویدیو باشد، 50 برابر شانس بیشتری برای حضور در نتایج بالای جستجوی گوگل دارد.

    می توانید از ویدیوها برای اهداف مختلف برندسازی، بازاریابی، تبلیغات و فروش استفاده کنید. در واقع هم می توانید ویدیوهایی برای معرفی اهداف و چشم انداز شرکت ساختمانی خود تولید و منتشر کنید، هم ویدیوهایی برای معرفی محصولات و خدمات شرکتتان داشته باشید و هم اینکه مخاطبان خود را در جریان رویدادها و همایش های شرکت خود قرار دهید.

    علاوه بر اینها، از ویدیوها می توانید برای نشان دادن نمونه کارها، نظرات مشتریان، نحوه استفاده از محصولات، آموزش های مرتبط با خدمات شرکت و معرفی طرح های فروش ویژه شرکتتان استفاده کنید.

    نکته مهم دیگر اینکه، در حال حاظر امکان انتشار گسترده ویدیو در سطح اینترنت، به راحتی فراهم شده و می توانید علاوه بر اینکه ویدیوها را در سایت شرکت منتشر می کنید، از سایت هایی مثل آپارات، یوتیوب، اینستاگرام، تماشا، نماشا و سایر رسانه ها، برای بیشتر دیده شدن ویدیوهای خود استفاده کنید.

    با توجه به اینکه بازاریابی ویدیویی یک مبحث بسیار مهم است و نیاز به آموزش تخصصی دارد، پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات کاملتر در این خصوص، مقاله “بازاریابی ویدیویی در صنعت ساختمان” را در سایت سازه برتر مطالعه نمایید تا با انواع روش های ویدیو مارکتینگ و مراحل تولید و ساخت ویدیو برای بازاریابی آشنا شوید.

    استفاده از شبکه های اجتماعی

    اما پنجمین بخش کلیدی بازاریابی شرکت های ساختمانی، استفاده صحیح و هوشمندانه از شبکه های اجتماعی است که مخاطبان زیادی را پوشش می دهند و می توانند مشتریان خوبی را برای شرکت ها به ارمغان بیاورند.

    برای کسب موفقیت از فعالیت در شبکه های اجتماعی باید با خصوصیات هر رسانه و رفتار کاربران در آن رسانه آشنا باشید و فعالیت شما متناسب با ویژگی های آن رسانه باشد. به عنوان مثال در لینکدین روابط رسمی برقرار است و فضای آن حالتی شبیه فضای اداری است؛ در حالی که در اینستاگرام، افراد روابط صمیمی‌تری با یکدیگر دارند و از این فضا برای سرگرمی استفاده می کنند. بنابراین لازم است فعالیت شما در هرکدام از این رسانه ها، مطابق ویژگی های آن باشد.

    images 1662450837 - 5 مرحله کلیدی برای تقویت بازاریابی شرکت های ساختمانی - بازاریابی

    نکته پایانی

    در این مقاله سعی کردیم در خصوص مهمترین ابزار بازاریابی اینترنتی برای شرکت های ساختمانی، توضیحاتی را ارائه کنیم تا بتوانید از آن برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید.

    در صورتی که علاقمندید درباره بازاریابی و تبلیغات اینترنتی مطالب تخصصی بیشتری را مطالعه کنید، می توانید به سازه برتر سایت صنعت ساختمان به آدرس saze20.ir مراجعه نمایید.

    همچنین در صورتی که برای طراحی سایت ساختمانی و تولید محتوا و تبلیغات اینترنتی، نیاز به دریافت مشاوره یا خدمات داشتید، می توانید با ایمیل saze20.ir@gmail.com و یا در واتساپ با شماره 09192682620 با ما در ارتباط باشید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.