×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

t3 1662527427 photo ۲۰۲۲ ۰۹ ۰۷ ۰۹ ۴۰ ۰۹ - سخنگوی دولت: با اطلاع خود دولت بود! | رستم قاسمی: اطلاعی ندارم، شاید با من مشکل دارند -

در حالی که سخنگوی دولت می گوید بازداشت یکی از مشاوران وزارت راه با نظارت خود دولت بوده است، اما وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد اطلاعی از بازداشت مشاورش ندارد و شاید افرادی از نظر سیاسی با وی زاویه داشته باشند

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در واکنش به بازداشت یکی از مدیران وزارت راه گفت: بازداشت صورت گرفته در وزارت راه با نظارت خود دولت بوده است. آقای رئیس‌جمهور و دولت خط قرمزی در مقابله با فساد ندارند. این کار در قالب گشت ارشاد دولت و شعارهای رئیس‌جمهور بود.

اما رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوالی مبنی‌بر بازداشت یکی از مشاورانش در وزارتخانه گفت: یک نفر از مقامات اطرافیان ما بازداشت شده و ما اطلاع نداریم به چه دلیل بازداشت شده است. شاید افرادی از نظر سیاسی با من زاویه داشته باشند، اما اگر کسی در موضوع اقتصادی مسئله‌ای داشته باشد، حتی اگر چشمم هم باشد باید تخلیه شود.

رستم قاسمی با حضور در برنامه صف اول گفت: من در دوره‌ای مسئولیت بزرگی در نیروی قدس سپاه و قرارگاه خاتم و ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه داشتم و در این مسایل حساس هستم. درباره این موضوع هم چون اطلاعاتی درباره بازداشت وی ندارم، اظهارنظری نمی‌کنم.

به نظر می رسد اتفاق رخ داده نشان دهنده اختلافات بین دولتی است که وزیر راه وشهرسازی را هم در جریان این دستگیری قرار نداده اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.