شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید کشمش طلایی ایرانی
    16 شهریور 1401 - 17:34
    شناسه : 205957
    0

    همانطور که می دانید کشمش یکی از پر طرفدار ترین محصولات صادراتی است که به دلیل خواص بیشمار آن مورد تقاضای افراد زیادی چه در داخل و چه در خارج از کشور قرار گرفته است.

    پ
    پ

    همانطور که می دانید کشمش خواص بسیار زیادی دارد و یکی از نمونه های مجلسی و صادراتی آن که بسیار مورد تقاضا قرار می گیرد و به این واسطه فروش آن بسیار زیاد شده است، کشمش طلایی می باشد.

    کشمش از خشک شدن میوه انگور تولید می شود و از پر خاصیت ترین خوراکی های موجود در بازار می باشد. کشمش طلایی ایرانی هندی یکی از بهترین و مرغوب ترین کشمش های صادراتی است.

    در کشور ما نمونه های مرغوبی از این نوع کشمش به ندرت یافت می شوند و علت آن، تولیدات کم کشور ایران، سودجویی دلالان و مسائل دیگر می تواند باشد و برای خرید و تجارت این نوع محصول توصیه می شود.

    C:\Users\MacanPc.ir\Downloads\Logo (1) - 2022-09-06T125348.592.jpg

    لازم به ذکر است، که مراکز و سایت های عرضه و پخش کشمش مثل آراد برندینگ که تنوع محصولات فراوانی دارند، کشمش را در حجم های عمده و با قیمت کلی در اختیار مشتریان قرار می دهند.

    معمولا انواع کشمش ها در مغازه های آجیل و خشکبار با قیمت های متوسطی ارائه می شود که فروشنده آن را از مراکز توزیع تهیه کرده و با احتساب سود خود به عنوان حق الزحمه، محصول را به مصرف کننده می فروشد.

    اگر متقاضیان محصول مورد نظر خود را از مراکز پخش عمده تهیه کنند، می توانند قیمت های مناسب تری را برای محصول پرداخت کرده و از محصولات تازه تری بهره مند گردند.

    خرید و فروش کشمش طلایی عمده

    همانطور که می دانید کشمش یکی از پر طرفدار ترین محصولات صادراتی است که به دلیل خواص بیشمار آن مورد تقاضای افراد زیادی چه در داخل و چه در خارج از کشور قرار گرفته است.

    برخی از مراکز توزیع، سود خوبی از فروش کشمش طلای و سایر آجیل ها بدست می آورند و برخی دیگر از این توزیع کنندگان به فکر توسه و گسترش کسب و کار خود می باشند.

    از این رو تلاش می کنند تا در عرصه صادرات محصول ورود پیدا کنند و با فروش انواع آجیل و کشمش طلایی به کشورهای خارجی ارز آوری های خوبی داشته باشند.

    C:\Users\MacanPc.ir\Downloads\Logo (1) - 2022-09-06T125721.189.jpg

    در همه شهرهای ایران بازارهای بزرگ خرید کشمش طلایی به صورت عمده وجود دارد و متقاضیان و افرادی که به دنبال تجارت این محصول هستند، مقادیر کلی از این محصولات را برای خود تهیه می کنند.

    همانطور که می دانید برخی از انگور ها ریز می باشند و برخی از آن ها دانه درشت هستند، به همین واسطه کشمش تهیه شده از آن ها ممکن است که درشت تر باشد.

    اما کشمش طلایی تیزابی سنتی تحت فرایندهای خاصی تولید می شود و روش های متفاوتی برای این کار وجود دارد.

    برخی از تولید کنندگان در مراحل تولید کشمش طلایی از گاز گوگرد استفاده می کنند و برخی دیگر از آب و خاکستر استفاده می کنند.

    در ابتدا تولید کنندگان محصول، قیمت کشمش طلایی را تعیین می کنند و به دنبال آن، ممکن است که محصول به دست واسطه ها درون بازار توزیع شود که هر کدام مبلغی را به عنوان سود خود، بر روی قیمت جنس می افزایند و در آخر با قیمت نهایی به دست مصرف کننده خواهد رسید.

    این تعیین قیمت با در نظر گرفتن هزینه ها و مواد مصرف شده برای تهیه کشمش طلایی صورت می گیرد و با توجه به مخارج شکل گرفته و سود نهایی خود، ارزش اقتصادی از سوی تولید کننده بر محصول درج می شود.

    کشمش طلایی ایرانی

    یکی از بهترین نمونه های کشمش صادراتی، کشمش طلایی می باشد که به دلیل کیفیت بی نظیر آن و خواص بسیار زیادی که دارد، مورد توجه بسیاری از افراد و کشورها قرار گرفته است. از این رو میزان تقاضای این محصول بسیار افزایش یافته و میزان صادرات این محصول با حجم بسیار زیادی روبرو شده است.

    اگر قصد خرید این محصول را دارید، حتما به تازه بودن آن توجه داشته باشید، چون که این محصول وارداتی است و احتمال اینکه مدت زیادی در بین راه متوقف شده باشد و درون انبارهای گمرک مانده باشد، وجود دارد.

    C:\Users\MacanPc.ir\Downloads\Logo (1) - 2022-09-06T130159.589.jpg

    علاوه بر خواص و مصارف خوراکی، خواص درمانی بسیار زیادی دارد کشمش طلایی ایرانی سنتی استرس را از فرد دور می کند، خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد و بی نظمی معده و یبوست را درمان می کند.

    در هنگام خرید انواع کشمش به ویژه کشمش طلایی، همیشه در ابتدا به نرمی و تازگی آن دقت کنید و محصول نباید بوی ماندگی و کهنگی بدهد. نکته دیگر چسبندگی بیش از اندازه کشمش است و نشانگر این است که کشمش ناسالم می باشد. تمیزی کشمش یکی دیگر از نکاتی است که باید به آن توجه نمود، زیرا کشمش هایی که دم دارند و درون بسته آن ها شاخه و چوب کشمش وجود دارد، برای مصرف و استفاده زمان زیادی را از فرد می گیرند. در واقع فرد زمانی را برای تمیز کردن و جدا کردن دم کشمش از آن صرف می کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.