چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت نخ پلی استر مکرومه
    16 شهریور 1401 - 17:42
    شناسه : 205974
    0

    خریداران گرامی می توانند در سایت آراد برندینگ انواع نخ پلی استر را با هر مقدار سفارش داده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

    پ
    پ

    همانطور که در توضیحات بالا ارائه شد نخهای پلی استر دارای برگشت پذیری و ثبات بالا بوده و در برابر نور مستقیم خورشید و اشعه ماورا بنفش بسیار دوام خوبی دارند.

    فروش نخ پلی استر و پارچه نخی گلدار در کشور ایران رونق چشمگیری داشته و توانسته به طور سالانه این نخها را با تناژ بالا به سایر کشورها صادر کند.

    تجارت و صادرات این محصول سبب شده تا سود خوبی نصیب تولید کننده شود و آن را با بهترین کیفیت به جهانیان ارسال کند.

    این نخها قابلیت شستشو را دارند و سبب می شود تغییری در ساختار در زمان استفاده از مواد شوینده نشود.

    شرکتهای تولید کننده دو نوع طبیعی که از گیاهان یا حیوانات گرفته شده و نوع مصنوعی آن که پلیمر ساخته شده را تولید و به بازار عرضه می کنند که نوع آن در قیمتش تاثیر گذار بوده است.

    word image 205974 1 - قیمت نخ پلی استر مکرومه - نخ پلی استر

    خریداران گرامی می توانند در سایت آراد برندینگ انواع نخ پلی استر را با هر مقدار سفارش داده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

    در دنیای مد انواع مدلهای نخ پلی استر تولید شده که هر کدام دارای خواص و کاربردهایی بوده نخ پنبه، مکرومه و مدلهای صنعتی برای نمونه های متعدد پارچه و دوخت استفاده می شود.

    این نخها دارای ضخامتهای متعدد و کاربردهای مختلف بوده که با توجه به نیاز افراد خریداری و به کار گرفته می شوند.

    معمولا در کارخانه های ریسندگی با استفاده از بهترین دستگاه ها سعی بر تولید نمونه های با کیفیت و درجه یک با بهترین متریال روز دنیا را دارند.

    خرید نخ پلی استر

    امروزه نخهای پلی استر با انواع مختلفی نظیر سالید و هالو طبقه بندی می شوند که نوع سالید در صنایع پوشاک و نوع هالو در موکت سازی بیشترین استفاده را دارد.

    خرید نخ پلی استر و نخ پنبه لاکرا در مراکز و سایتهای معتبر دارای قیمت مناسبتری نسبت به بازارهای فروش بوده و می توان آن را با بهترین درجه کیفی خریداری کرد.

    نخهای پلی استر در مقابل اسیدهای مضر مقاومت خوبی از خود نشان می دهند و هیچ گونه صدمه ای را در الیاف به وجود نمی آورد.

    word image 205974 2 - قیمت نخ پلی استر مکرومه - نخ پلی استر

    الیاف پلی استر به دو صورت طبیعی و شیمیایی دسته بندی می شوند که در نوع کاربرد دارای تفاتهای زیادی هستند و زمانی که از نخ پلی استر در مواد و لوازم استفاده شده باشد نوع طبیعی و مصنوعی آن حتما ذکر می شود.

    ویژگی اصلی این محصول قیمت نخ پلی استر بسیار مناسب است که تمام صنایع می توانند از آن استفاده نمایند.

    این محصول دارای خواص و ویژگیهای بسیار زیادی است که با توجه به مورد استفاده قرار گرفتن می تواند کارایی بیشتری نیز داشته باشد.

    نخ استیپل نیز یکی از نخهای پلی استر است که می تواند در نایلون سازی و رینگ سازی دارای کاربرد باشد و در رنگهای متنوعی به بازار فروش عرضه می شود.

    نخهای پلی استر جزء الیاف مصنوعی به شما می روند و در صنایع مختلف کاربردهای فراوانی دارند.

    امروزه برای تولید این نخ از موادی مانند دی متی ترفتالات استفاده شده که می تواند استحکام و مقاومت بالایی را در زمان استفاده داشته باشد.

    همچنین این نخها در برابر سایش و خوردگی بسیار دوام خوبی دارند و می توان سالیان سال از آن استفاده کرد.

    همانطور که می دانید پلی استرها خاصیت کریستالی دارند و می تواند رطوبت را به خود جذب نکند تا سبب پوسیدگی در نخ نشود.

    نخ پلی استر پنبه

    در صنایع نساجی امروزه پیشرفتهای چشمگیری کرده و مدلهای متنوع نخ پلی استر پنبه ای را با ضخامتهای متعددی تولید می کند.

    word image 205974 3 - قیمت نخ پلی استر مکرومه - نخ پلی استر

    این نخ دارای الیاف متفاوتی چون طبیعی و مصنوعی بوده که کاربردهای متنوعی در روزمره دارد.نخ مصنوعی از رشته های پلیمری به همراه درصد مشخصی الیاف پنبه ای بافته شده که نسبت به کارایی انتخاب شده آن را خریداری می کنند.نخ ابریشمی دارای لطافت بی نظیری بوده معمولا در پارچه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

    برای انواع پارچه های فاستونی از الیاف نخ پلی استر مکرومه و نخ ابریشم قم و  همچنین برای هنر قلاب بافی و نخ نامرئی از الیاف مصنوعی استفاده می شود.

    الیاف طبیعی به دست انسان ساخته نشده و نسبت به نمونه های مصنوعی از کیفیت بیشتری برخوردار می باشد و معمولا از پنبه و کتان در آن وجود دارد.

    پارچه های ویسکوز و سلولزی دارای الیاف مصنوعی بوده که از مواد شیمیایی ساخته شده و از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد.

    دسته دیگری از نخها بوده که دارای الیاف خاصی چون کادیکا و اسپاندکس بوده و جزو نمونه های فانتزی می باشد و نخ خوب دارای شاخصهایی از جمله شفافیت، مقاومت بالا و رنگ ثابت می باشد که برای خرید باید به آن دقت نمایید چنانچه نخی کیفیت نداشته باشد نمی توان با آن لباس یا فرش خوب و مرغوبی را بافت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.